تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی بهترین بازی های کامپیوتری

image معرفی بهترین بازی های کامپیوتری

DmC: Devil May Cry

سازنده: Ninja Theory

دانته، قهرمان این بازی در سری جدید وارد شهری می شود که توسط شیاطین تسخیر شده است. دمویی از این بازی برای دانلود در Xbox 360 و PS3 موجود است.

image معرفی بهترین بازی های کامپیوتری

تکفارس آی آر

Quantum Break مامور زمان

برای طرفداران بازی مکس پین چه چیزی از این بهتر که بشنوند سازندگان این سری به همان چیزی که در آن تبحر داشتند، برگشتند؛ اکشن خالص متمایل به آثار جان وو به علاوه بولت تایم Quantum Break همان عنوانی است که جای خالی آن مدت هاست حس می شود. اثری متفاوت از گروه رمدی که این بار قهرمان شان را علاوه بر بولت تایم، به قدرت دست کاری زمان، تجهیز کرده اند.

شخصیت اصلی بازی جک بویس باید در مقابل بدمنی ظاهر شود که می تواند زودتر از هر موجود زنده ای آینده را پیش بینی کرده و بر همان اساس حرکات بعدی خود را عملی کند. جالب اینجاست که سرنوشت بازی براساس تصمیمات شما تغییر میکند و سناریوهای متفاوتی را رقم می زند؛ قراردادن قابلیت سنگرگیری هم باعث شده تا برای نخستین بار رمدی سبک گیم پلی خود را با یکی از محبوب ترین المان های چند سال اخیر دنیای گیم تلفیق کند.

به نظر می رسد این بازی همانند دیگر بازی این استودیو یعنی Alan Wake به صورت اپیزودیک روایت خواهدشد. اگرچه تمامی قسمت های بازی در یک پکیج عرضه می شود. این بازی یکی از امیدهای اصلی مایکروسافت در فصل تعطیلات سال نو میلادی به حساب می آید و آبان ماه به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان عرضه خواهدشد.

image معرفی بهترین بازی های کامپیوتری

www.takfars.ir

The Witness دنیای به وسعت خیال

جاناتان بلو با ساخت Braid نام خود را جاودانه کرد و به یکی از پرچم داران بازی سازان مستقل مبدل شد و حالا افراد زیادی چشم انتظار The Witness هستند که امید می رود به یکی از بزرگ ترین آثار مستقل تبدیل شود. در این عنوان اول شخص، گیمرها در نقش مرد بی نامی ظاهر می شوند که در جزیره ای دورافتاده از خواب بیدار می شود. ویتنس اثری پازل محور است که از منظر بصری در سطح بالایی قرار دارد. بلو نزدیک به چهار سال است که روی این عنوان کار میکند و انتظار می رود این بازی تا پیش از پاییز به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ عرضه شود.

image معرفی بهترین بازی های کامپیوتری

Halo 5 آخرین هنرنمایی مسترچیف

هیلو ۵ نه تنها بزرگ ترین انحصاری این نسل کنسول مایکروسافت محسوب می شود (حداقل تا اینجای کار)، بلکه از این شانس برخوردار است که پس از سال ها Call of Duty را به زیر کشیده و خود بر تخت سلطنت ژانر شوتر تکیه بزند. عنوانی که بسیاری در توصیف اش از واژه جنگ ستارگان دنیای بازی استفاده میکنند، پاییز امسال باز می گردد تا میلیون ها طرفدارش شاهد تازه ترین هنرنمایی مسترچیف، قهرمان محبوب شان باشند.

هیلو ۵ به لطف استفاده از سخت افزار ایکس باکس وان، ۶۰ فریم و تمام HD خواهدبود. علاوه بر این بخش چندنفره بازی متحول شده و قهرمانش حالا برای نخستین بار هویت خودش را به نجات نسل بشر ارجح می داند. تیراندازی در هیلو ۵ بسیار سریع تر از گذشته دنبال می شود و البته قابلیت هایی همچون پرش های بلند، حرکت سریع به سمت سنگر، نشانه گیری دقیق و چند المان دیگر آن را بسیار به شوترهای روز دنیا نزدیک کرده است.

این تغییرات به بخش تک نفره محدود نمی شود و حالا کاربرانی که به عدم تغییر در قسمت چند نفره معترض بودند، میتوانند خوشحال باشند که سازندگان از مواضع پیشین خود کوتاه آمده و درصدد تولید بخشی نوین هستند. این بازی پرسروصدا مهر امسال به صورت انحصاری برای ایکس باکس عرضه خواهدشد.

image معرفی بهترین بازی های کامپیوتری

The Witcher3: Wild Hunt افسانه گرلت

بزرگ ترین سری بازی تاریخ لهستان که طرفداران پرشماری در سرتاسر دنیا دارد به پایانش نزدیک شده و همگی چشم انتظار آخرین قسمت مجموعه و پایان ماجراجویی گرلت، شخصیت اصلی بازی هستند. گرلت پا به سن گذاشته باید در آخرین ماموریتش با خطرناک ترین تهدید که تا به حال با آن رو به رو شده، دست و پنجه نرم کند. سپاه قدرتمندی به نام شکار وحشی به قلمرو شمال حمله کرده و اعضایش قصد دارند دنیا را به کام سیاهی بکشانند. گرلت در نقش بزرگ ترین جنگجوی باستانی باید راهی سفری دراز شود، حتی اگر این سفر ماحصلی جز نابودی خودش چیزی در بر نداشته باشد.

تک فارس

براساس پیش نمایش ها مبارزات در بازی به شدت پیشرفت کرده و گرافیک بازی گوی سبقت را از تمامی رقبایش ربوده است. دنیایی پر از تعامل، ماموریت ها و شخصیت هایی که هرکدام سرنوشتی متفاوت دارند. بازی دارای چرخه روز و شب است و کاربر مختار است در هر زمانی به جای جای آن سفر کند. ویچر ۳ اردیبهشت ماه روی سه پلتفرم اصلی نسل هشتم عرضه خواهدشد.

image معرفی بهترین بازی های کامپیوتری

Below نهفته در اعماق

این بازی مستقل ایکس باکس وان یکی از شانس های اصلی دریافت بهترین بازی مستقل امسال است. اثری سخت و طاقت فرسا که از طراحی هنری منحصر به فردی بهره می برد. Below عنوانی عجیب است که گیم پلی بسیار مشکلی دارد. در حقیقت این بازی وارث تاج و تخت بازی های نقش آفرینی قدیم است که در آن شخصیت ممکن است بارها و بارها از بین برود و در نهایت با صبر در بازی پیشروی کند. آنهایی که بلو را بازی کردند، خبر از اثری جذاب دادند که می تواند به یکی از پرفروش ترین های سال آینده در بخش دیجیتال تبدیل شود. این اثر تا پیش از دی ماه عرضه خواهدشد.

image معرفی بهترین بازی های کامپیوتری

Uncharted 4 فصل آخر ایندیانا جونز دنیای بازی

این بازی گل سرسبد فهرست و عناوینی است که همه در انتظارش هستند. ناتی داگ که این روزها سردمدار دنیای بازی است. پس از دو سال غیبت به گود بازگشته تا قهرمانش را بر دیگر به اوجه قله بازی ها برساند. ناتان دریک میانسال به مانند شوالیه تاریکی در سری کمیک بازگشت بتمن، باردیگر مجبور می شود وارد کسب و کار قدیمی اش شود، با این تفاوت که این بار برادرش را کنار خود می بینید که برای بیش از ۱۰ سال گمان می کرده مرده است.

داستان اما تنها بخش هیجان انگیز بازی محسوب نمی شود، زیرا طراحان خوش ذوق ناتی داگ با استفاده از سخت افزار جدید، آنچارتد جدید را به درجه ای رسانده اند که به قول خودشان در سطح کارهای روز هالیوود است. سه گانه آنچارتد به عنوان پرفورش ترین سری پلی استیشن ۳ و محبوب ترین عنوان ۱۰ سال اخیر سونی شناخته می شود و همین کار برای آنچارتد ۴ بسیار سخت کرده هرچند آنها با نمایش های جدید ثابت کرده اند که دود همچنان از کنده بلند می شود.

image معرفی بهترین بازی های کامپیوتری

The Legend of Zelda آخرین امید نینتندو

T A K F A R S

افسانه زلدا یا زلدا یکی از آثار محبوب تالار مشاهیر دنیای بازی است که با آمدنش سبک جدیدی را پایه گذاری کرد. درضمن همواره از این سری به عنوان قدیمی ترین ودر عین کامل ترین سری اکشن/ ماجراجویی تاریخ یاد میکنند. حالا که نینتندو در وضعیت مساعدی به سر نمی برد، لینک و دیگر قهرمانان بازی دست به دست یکدیگر داده تا این شرکت ژاپنی و کنسول Wii U را از وضعیت اسف بار فعلی نجات دهند. این بازی که هنوز نام مشخصی ندارد و با کد رمز Zelda Wii U شناخته می شود، پاییز امسال روانه بازار خواهدشد.

هنوز اطلاعاتی درمورد داستان و زمان وقایع حوادث منتشر نشده، اما با توجه به نمایش ها می توان گفت که گرافیک بازی دستخوش تغییر و تحولات عظیمی شده و این بار با محیطی کاملا دنیاباز سروکار داریم که لینک می تواند در آن به راحتی گشت و گذار کرده و ماموریت هایش را به پایان برساند. به معنای ساده تر تمام دنیا بازی قابل دسترس خواهدبود و لینک می تواند پیاده یا سوار بر اسب خود به محیط های مختلف سر بزند. تغییرات گیم پلی به همین نقطه ختم نمی شود، زیرا سازندگان برای بهبود مبارزات، استفاده از اسلوموشن را به آن اضافه کرده اند.

image معرفی بهترین بازی های کامپیوتری

Batman: Arkham Knight شوالیه تاریکی در هم می شکند

بازی بتمن، آرکهام سیتی به لطف سری فیلم های شوالیه تاریکی نولان به شهرتی مثال زدنی رسید. از آن سو هم بتمن دنیای بازی آن قدر از منظر کیفی بالا بود که بسیاری آن را تحسین و سازندگانش را تمجید کردند. حالا کمپانی برادرن وارنر که چند سالی می شود به دنیای بازی وارد شده، عنوانی دارد که می تواند هم پای نمونه هالیوودی اش قدم بردارد. آخرین قسمت از سه گانه آرکهام با ورود دشمنی به نام شوالیه آرکهام آغاز می شود که یک مامور بدذات و به شدت قدرتمندی است که برای نخستین بار قهرمان گاتهام سیتی را در هم می شکند.

در وصف او می توان گفت مخلوطی از جوکر و بین است و این یعنی یک مغز متفکر که از منظر قدرت بدنی هم ابرسربازی نیرومند محسوب می شود. در این بازی برای اولین بار شاهد حضور ماشین مخصوص بتمن، بت موبیل هستیم که شوالیه تاریکی در بیشتر مواقع به آن دسترسی دارد. این بازی فروردین ماه برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهدشد.

image معرفی بهترین بازی های کامپیوتری

Just Cause 3 بازگشت بزن بهادر

بازی را می توان اثری هم ردیف یک فیلم بالیوودی دانست. در حقیقت اکشن بازی آن قدر اغراق شده است که تنها فیلم های هندی توانایی رقابت با آن را دارند. سازندگان قسمت سوم بازی نه تنها تغییری در روند سری ایجاد نکرده، بلکه اکشنش را به بالاترین میزان ممکن رسانده اند. داستان هیچ گاه در این سری جایگاه ویژه ای نداشته و تنها به عنوان بهانه برای شروع به آن نگاه می شود.

البته که نقطه قوت بازی همچنان قلاب مشهور ریکو، قهرمان بازی است که توانایی گرفتن همه چیز را دارد؛ از کپسول گاز گرفته تا هواپیماهای مسافربری. فراوانی وسایل نقلیه، جزیره ای وسیع، تعداد زیادی سلاح و آزادی عمل بی حد و حصر، از ویژگی های این بازی است که نمونه اش در هیچ بازی یافت نمی شود. گرافیک بازی به لطف استفاده از سخت افزار کنسول های نسل جدید تحسین برانگیز است کافی است جزیره ای با تمام جزئیات را متصور شوید که شخصیت اصلی آن توانایی منفجرکردن هر چیزی را دارد.

تک فارس www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر