تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

مسواک زدن به طور مرتب و روزانه چه فایده ای برای سلامتی دارد

image مسواک زدن به طور مرتب و روزانه چه فایده ای برای سلامتی دارد

عدم مراجعت به کلینیک دندانپزشکی

مسواک زدن و تمیز کردن دندان ها به صورت منظم، به شما کمک میکند لبخند بزرگی به دنبال داشته باشید، دندان های روشن تر سفید تر و اعتماد به نفس را تجربه کنید. آنها بخش مهمی در جلوگیری از بیماری های صمغی و کاهش خطر ابتلا به دندان درد و مشکلات دندان هستند.

هزینه پیشگیری کمتر از درمان است . مراقبت منظم روزانه دندان ها و لثه ها از مشکلات در آینده جلوگیری میکند و هزینه های دندانپزشکی را کاهش می دهد.

اگر به طور منظم آن را تمیز نکنید، دهان شما بوی بد می گیرد. دندان هایشما به طور مرتب جرم میگیرید و رنگ آنها تغییر میکند. بنابراین دهانتان را حداقل دو بار در روز تمیز کنید.

تکفارس آی آر

چه کسی می خواهد با کسی که مواد غذایی بین دندانهایش استصحبت کند؟ مسواک زدن و نخ دندان ارزان ترین و موثر ترین راه برای از بین بردن مواد غذایی و باکتری ها است و بوی خوب دهان را حفظ میکند.

التهاب لثه و مرحله اول بیماری لثه ناشی از ایجاد پلاک در اطراف دندان های شما است، که منجر به خونریزی لثه ها و دندان ها می شود و عامل ریزش می شود.

باکتری از دهان شما می تواند راه خود را به جریان خون خود منتقل کند و احتمال حمله قلبی یا سکته را افزایش دهد.

هر گونه بیماری لثه می تواند کنترل قند خون خود را سخت تر کند. رابطه بین بیماری جدی لثه و دیابت دو طرفه است.

نشان داده شده است که بیماری لثه احتمال ابتلا به زایمان زودرس و وزن کم هنگام تولد را افزایش می دهد. همچنین می تواند یکی از علل ناتوانی ج.ن.س.ی باشد.

www.takfars.ir

ضعف بهداشت دهان و دندان باعث افزایش خطر ابتلا به زوال عقل می شود.

در مواد خمیر دندان، ساینده های خفیف وجود دارد که بقایای لکه های سطحی و سطحی را از بین می برند و به دندان های شما، تازه و سالم و سفید نگاه میکنند.

خمیر دندان بر روی مسواک، بهترین راه برای استفاده از مواد معدنی و از بین بردن حساسیت دندان هایتان است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر