تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

مردها چه مشخصاتی را در خانم ها دوست دارند

image مردها چه مشخصاتی را در خانم ها دوست دارند

اهمیت دادن به ظاهر خود

اولین چیزی که یک مرد در شما می بیند ظاهرتان است و به این معنی هم نیست که سطحی نگر و ظاهر بین است، بلکه منظور ما این است که حتی پیش از اینکه فرصت دهان گشودن و حرف زدن با او را پیدا کنید، تاثیر خود را در همان نگاه اول گذاشته اید. اگر خوب به نظر برسید و به ظاهر خود اهمیت بدهید، او متوجه خواهد شد.

اگر ویژگی هایی در ظاهر خود دارید که دوست شان ندارید، ترفندهای آرایشی وجود دارد که می توانید از آنها برای کمتر جلوه دادن این ویژگی ها استفاده کنید. اگر بلد نیستید چطور آرایش کنید که بهترین ویژگی های ظاهرتان را مشخص تر کنید، می توانید از توصیه های کارشناسان استفاده کنید.

رابطه ی خوب با بچه ها

تکفارس آی آر

وقتی که یک مرد به دنبال شریک مناسب برای زندگی است، زنی که رابطه ی خوبی با بچه ها دارد نظرش را جلب خواهد کرد، چون می داند زنی که از بودن با بچه ها لذت می برد می تواند خانواده ی خوبی تشکیل دهد.

اخلاق کاری خوب و مناسب

مردها دوست دارند با زنی ازدواج کنند که اخلاق و رفتار کاری خوبی دارد. البته به این معنی نیست که باید سه شغله باشید و ۲۲ ساعت شبانه روز کار کنید تا توجه مردی را جلب کنید، اگر در کارتان موفق باشید و مدت زمان طولانی در یک شغل مانده باشید نشان می دهد در کارتان جدی و سختکوش هستید و می توان در صورت لزوم روی کمک شما حساب کرد.

مستقل بودن

مردها زنانی را می پسندند که روی پاهای خود می ایستند. یک مرد دوست دارد شما را زنی قوی ببیند، کسی که نیاز ندارد کس دیگری از او حمایت کند یا مراقبش باشد. البته وقتی موضوع مستقل بودن مطرح می شود، نکته ی ظریفی هم وجود دارد:هر چند مردها از زنهای مستقل خوش شان می آید، اما این را هم دوست دارند که گاهی کسی به آنها نیاز داشته باشد. ضمنا شما هم زمان هایی نیاز به شانه هایی دارید که سربر آنها بگذارید.

www.takfars.ir

شما به عنوان یک زن، نباید در رابطه ای قرار بگیرید که صرفا به این دلیل که استقلال را دوست دارید، کسی مراقب تان نباشد و به نیازهای تان اهمیت ندهد. شما می توانید یک زن مستقل و خود ساخته باشید و همزمان هر وقت لازم شد درخواست کمک نیز بکنید.

معقول و منطقی بودن

مردها دوست دارند زنی را برای زندگی مشترک انتخاب کنند که معقول و منطقی باشد. بیشتر مردها دوست ندارند با زنی رابطه داشته باشند که با هر مشکل کوچکی آشفته می شود. اگر رفتاری معقول نداشته باشید، ممکن است زمان هایی که در میان جمعی هستید، کارهایی بکنید که باعث خجالت تان بشود و به درد سر بیفتید. همچنین اگر نتوانید خشم تان را کنترل کنید، هر مردی را از خود دور خواهید کرد.

البته لازم نیست شخصیت خود را به طور کلی تغییر دهید. معقول و منطقی بودن، یک هدف شخصی است که باید برای آن تمرین کنید. معقول بودن نه فقط به نفع روابط شماست، بلکه در تمام جنبه های زندگی روزمره کمک تان میکند.

زنان زیادی هستند که این نکات را نمی دانند اما شما دیگر می دانید با چه رفتارهایی می توانید توجه یک مرد خوب و برازنده را به خود جلب کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر