تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

مردان سی ساله چطور باید شیک و آراسته لباس بپوشند

image مردان سی ساله چطور باید شیک و آراسته لباس بپوشند

درست است که اصول لباس پوشیدن در هر سنی مهم است، اما با‌توجه‌به اینکه دوران سی تا چهل سالگی یک مرد به‌عنوان بهترین دوران زندگی‌شان محسوب می‌شود، اهمیت این موضوع بیشتر نمود پیدا می‌کند.

در این دوران یک مرد شخصیت تکامل‌یافته خود را به اثبات می‌رساند، دوران تکامل اعتماد‌به‌نفس مردانه. نوع استایل شما در این سن تا حد زیادی به دهۀ بیست زندگی شما بستگی دارد، اما با‌توجه‌به تجربیاتی که کسب کرده‌اید و شخصیتی که تا‌کنون برای خود ساخته‌اید، می‌توانید متفاوت از آن دوران باشید. در دهۀ بیست زندگی، هر فرد به‌دنبال این است که چه کسی است و می‌خواهد به چه کسی تبدیل شود. اما در دهۀ سی، شخصیت شما بسیار سریع رشد کرده و کامل می‌شود. در دهه بیست یک مرد جوان بسیار ریسک‌پذیر است و شاید هر استایلی را تجربه کند اما دهه سی زمان ریسک‌کردن نیست.

کیفیت مهم است نه کمیت.

بهتر است به جای داشتن یک کمد پر از لباس‌های ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت، به‌دنبال تعداد معدودی لباس‌های با‌کیفیت و درجه یک باشید. بهتر است الگوی خریدتان را تغییر دهید: خرید کمتر اما بهتر این اصلی است که باید به آن پایبند باشید.

تکفارس آی آر

اهمیت به انواع پوشش‌ها

اینکه تنها به استایل روزمره خود اهمیت دهید یا فقط در محل کار شیک باشید اصلاً کار درستی نیست؛ همیشه و در همه جا شیک و مرتب باشید. این نشان‌دهندۀ شخصیت شماست.

image مردان سی ساله چطور باید شیک و آراسته لباس بپوشند

در هر شرایطی رو فُرم بمانید.

فرقی نمی‌کند که شما در این سن مجرد هستید یا متاهل، داشتن تناسب اندام در هر سن و شرایطی مهم و ضروری است، پس به بهانۀ گرفتاری همسر و فرزند و پرمشغله‌بودن استایلتان را فراموش نکنید.

www.takfars.ir

تمیز بپوشید.

رعایت این اصل در هر سنی مهم است، تمیز پوشیدن. رعایت نظافت در لباس و پوشش قطعاً شما را جذاب‌تر خواهد کرد.

نحوۀ انتخاب لباس‌ها

باید بدانید چه لباسی را با دیگری بپوشید. برای استایل روزمره یا محل کار پوشیدن کت تک با شلوار جین یا کتان که با پیراهن یا تیشرت مناسب ست شده باشد ایده بسیار خوبی است. برای جلسات رسمی بهتر است کت‌شلوار بپوشید و برای دورهمی‌های دوستانه تیپ اسپرت داشته باشید.

اکسسوری‌ها را فراموش نکنید.

استفاده از اکسسوری‌های مردانه مانند ساعت مچی، دستبند، دستمال گردن و کراوات در استایل شما بسیار تأثیرگذار است، این لوازم شما را یک جنتلمن واقعی خواهد کرد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر