تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

مخصوص تازه عروس ها چطور باید لباس عروس مناسب خرید

image مخصوص تازه عروس ها چطور باید لباس عروس مناسب خرید

تحقیق و جستجو کنید

سایت‌های اینترنتی مجلات و تمامی امکاناتی را که دارید به کار بگیرید و تحقیق کنید. لباس عروس افراد مشهور را بررسی کنید و بعد از آن با پیدا کردن ارتباط میان این لباس‌ها یک تم ایجاد کنید: آیا همه این لباس عروس‌ها زیادی شلوغ و کار شده هستند؟ مدل پرنسسی را انتخاب کنم؟ خصوصیات مشرکت استایل چند مدلی را که پسندیده‌اید را پیدا کنید و آن‌ها را با خیاط لباس عروس خود یا فروشنده در میان بگذارید.

با فکر باز انتخاب کنید

فروشنده‌های لباس عروس همیشه این نکته را می‌گویند که خانم‌ها وقتی با یک مدل که از قبل در ذهنشان انتخاب کرده‌اند برای خرید لباس عروس مراجعه می‌کنند، بعد از پرو لباس متوجه می‌شوند که این مدل اصلا مناسب آن‌ها نیست. برای انتخاب لباس عروس رویایی خود با فکر باز انتخاب کنید و در امتحان تمامی گزینه‌ها حوصله به خرج دهید.

تکفارس آی آر

خرید لباس عروس را زود شروع کنید

دوخت لباس عروس ممکن است چند ماهی طول بکشد. و زمانی که لباس عروس شما حاضر شد در صورت نیاز باید تغییرات لازم روی آن انجام شود و همچنین باید برای انتخاب اکسسوری‌ها زمان کافی کنار بگذارید. به همین دلیل با شروع زود هنگام خرید لباس عروس برای تمامی سوال‌های خود پاسخی خواهید یافت.

از مدل‌های ارزان شروع کنید

هنگامی که برای خرید و یا دوخت لباس عروس مراجعه می‌کنید از ارزان‌ترین‌ها و بهترین قیمت‌ها متناسب با بودجه خود شروع کنید. اگر چیزی مطابق با سلیقه خود پیدا نکردید قیمت‌های بالاتر را امتحان کنید. شاید هم بدون اینکه مجبور شوید بودجه خود را افزایش دهید لباس عروس رویایی خود را پیدا کردید.

در روزهای غیر تعطیل برای خرید مراجعه کنید

www.takfars.ir

مزون‌ها و مراکز فروش لباس عروس در روزهای پایان هفته شلوغ هستند و افراد زیادی به این فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند. اگر این امکان را داشتید که در روز غیر تعطیل مراجعه کنید با خیالی آسوده‌تر و استرس کمتر به انتخاب لباس خواهید پرداخت.

افرادی که شما را در خرید همراهی می‌کنند درست انتخاب کنید

بله همه ما افراد نزدیکی داریم که دوست داریم در انتخاب لباس عروس با ما هم‌فکری کنند ولی این تعداد زیاد و نظرهای متفاوت می‌تواند باعث آشفتگی ذهنی شما شود و نتوانید تصمیم درست را بگیرید. پس تعداد افرادی که شما را همراهی می‌کنند به دو یا حداکثر سه نفر کاهش دهید.

بر اساس فرم اندامتان انتخاب کنید

یک لباس عروس ایده‌آل به استایلی که دوست دارید و فرم اندام شما نزدیک باید باشد. یک لباس عروس بلند وساده برای یک خانم قد بلند مناسب است در حالی که لباس عروس مدل ماهی برای کسانی در قسمت پایین تنه خیلی لاغر هستند می‌تواند مناسب باشد.

لباس شما باید راحت باشد

هیچ لباس عروسی به اندازه پیراهن‌ها و لباس‌های دیگر شما راحت نخواهد بود. ولی لباس عروس نباید مانع حرکت شما باشد، مثلا اگر لباس با دنباله بلند انتخاب می‌کنید حتما این نکته را در نظر بگیرید.

به جنس پارچه دقت کنید

علاوه بر رنگ و تزیینات لباس، پارچه لباس یکی از مهم‌ترین مواردی است که اطلاعات زیادی راجع به اینکه لباس متناسب اندام شما هست یا نه در اختیار می‌گذارد.

بودجه مشخص

تک فارس

بودجه خود را برای خرید لباس عروس مشخص کنید و طبق آن لباس عروس‌ها را امتحان کنید. این موضوع باعث صرفه جویی زمان زیادی خواهد شد.

اگر به دنبال لباس عروس سایز بزرگ هستید جستجوی خود را زودتر شروع کنید

اگر با توجه به اندام خود باید به دنبال لباس عروس سایز بزرگ باشید فروشگاه‌هایی که لباس عروس‌های مناسب دارند را شناسایی کرده و به آن ها مراجعه کنید. اگر لباس عروسی مطابق فرم اندام خود پیدا نکردید می‌توانید از طراحان لباس و مزون‌هایی که کار دوخت لباس عروس را انجام می‌دهند کمک بگیرید.

مدرن یا کلاسیک

هر فردی برای روز عروسی خود رویاهایی دارد. اگر شما دوست دارید در مراسم عروسی خود کلاسیک و طبق مد باشید می‌توانید از لباس عروس‌های گیپور استفاده کنید. با اگر می‌خواهید مدرن و متفاوت باشید لباس عروس‌های رنگی و کار شده را انتحاب کنید.

از استایل افراد مشهور الهام بگیرید

قطعا شما بودجه‌ای به اندازه بازیگران هالیوود برای انتخاب لباس عروس خود نخواهید داشت ولی می‌توانید از لباس‌های افراد مشهور الهام بگیرید و استایل خود را پیدا کنید.

باقی انتخاب ها را کنار بگذارید

وقتی که مطمئن شدید لباس عروس رویاهای خود را پیدا کرده‌اید بررسی لباس عروس‌ها و مدل‌ها را کنار بگذارید چون باعث آشفتگی ذهن شما خواهد شد. به انتخاب خود اطمینان داشته باشید و منتظر فرا رسیدن روزی که قرار است لباس عروس خود را به تن کنید باشید.

T A K F A R S

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر