تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

لیست داورهای احتمالی دربی ۷۶

در زیر ۶ گزینه احتمالی قضاوت دربی را بررسی کرده ایم. علیرضا فغانی، سیعد مظفری زاده و محسن ترکی الان در کلاس داوری الیت در مالزی حضور دارند.حسین عسگری گفته نام داور دربی ۷۶ را پنجشنبه اعلام میکند.

علیرضا فغانی

او نفر اول لیست داوران بین المللی از ایران است. احتمالا کمیته داوران برای جلوگیری از اشتباهات احتمالی بهترین داور ایران، این بازی را به او ندهد تا وجهه بین المللی او را حفظ کند. او در نیم فصل دوم در یک قضاوت برای استقلال، دو پنالتی برای استقلال نگرفته است. در بازی پرسپولیس و صبا هم دو پنالتی برای صبا نگرفت. شائبه پرسپولیسی بودن او هم احتمال قضاوت او را کم میکند.

تورج حق وردی

او جزو گزینه هاست اما به ندرت پیش آمده که کمیته داوران به یک داور، دو هفته پیاپی، قضاوت بازی یک تیم را بدهد. او هفته بیست و دوم بازی پرسپولیس و داماش را قضاوت کرده است.

تکفارس آی آر

احمد صالحی

او بازی های پرسپولیس و استقلال را سوت زده اما بازی بزرگی قضاوت نکرده است. همچنین او اصفهانی است و هیچ وقت بازی سرخابی ها مقابل تیم های اصفهانی را سوت نزده است. کم تجربگی هم بزرگترین مانع او برای انتخاب است. البته او اصلی ترین گزینه برای داور چهارمی این بازی است.

سعید مظفری زاده

استقلالی ها معتقدند او پرسپولیسی است! او دو دربی سوت زده و احتمال ضعیفی وجوددارد که او این بازی را قضاوت کند.

محسن ترکی

www.takfars.ir

روی او هم انگ استقلالی بودن وجود دارد، هر چند او بیشترین قضاوت در دربی را با ۵ بار سوت زدن دارد اما همین موضوع شانس او را کم میکند و بعید است کمیته داوران علاقه ای به استفاده از او داشته باشد.

محسن قهرمانی

محتمل ترین گزینه برای قضاوت دربی ۷۶ی، داور بداخلاق مشهدی است. گفته شد او در بازی رفت لیگ یازدهم به عنوان داور دربی هم انتخاب شد اما در آخرین لحظه، امریه او را گرفتند و قضاوت را به محسن ترکی دادند. حتی خودش یک مصاحبه انجام داد و گفت: «می خواهم بهترین قضاوتم را انجام بدهم.»

حسین عسگری در آن زمان ایران نبود و گفته رضا غیاثی که رابطه خوبی با قهرمانی ندارد، قضاوت را از او گرفت. او این فصل قضاوت های کم اشتباهی داشته است. رفتن غیاثی از کمیته داوران هم شاید کمیته داوران را مجاب کند برای دلجویی از او، این بار او را به عنوان داور دربی انتخاب کند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر