تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

لیست بهترین و معروف ترین برنامه های گوشی اندروید

image لیست بهترین و معروف ترین برنامه های گوشی اندروید

Giphy

آپدیت اخیر تلگرام و اضافه شدن قابلیت فرستادن فایل‌های GIF یا تصاویر متحرک، بسیاری از کاربران که سابقه آشنایی با این تصاویر را نداشتند را با خود آشنا کرد. حال اپلیکیشن Giphy که درگذشته به عنوان یکی از برنامه‌های مکمل اپلیکیشن مسنجر فیسبوک استفاده می‌شد در ورژن جدید خود پس از مستقل شدن، به شما این اجازه را می‌دهد تا درمیان میلیون‌ها فایل Gif که هر یک در دسته بندی مرتبط با موضوع خود قرار گرفته است سرچ کرده و تصاویر متحرک مورد علاقه خود را هرجای دیگر که خواستید به اشتراک بگذارید. شما میتوانید این اپلیکیشن را بطور رایگان از فروشگاه Google Play یا دیگر سایت‌های ایرانی دانلود و استفاده کنید.

Dictionary Linguee

اپلیکیشن Dictionary Linguee یک دیکشنری همراه است که به شما اجازه می‌دهد به دنبال لغات مورد نظر خود بگردید، معانی مختلف لغات را چک کنید و آن‌ها را به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه کنید و در راستای تفهیم بهتر مفاهیم کلمات می‌توانید کاربرد آن‌ها در جملات و مثال‌های موجود در برنامه مشاهده کنید. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت پخش تلفظ کلمات، آفلاین مود ( که به کاربر اجازه می‌دهد با دانلود کردن دیتای برنامه بدون اتصال به اینترنت از آن استفاده کند) و… اشاره کرد. این اپلیکیشن یک ابزار مناسب برای افرادی خواهد بود که زیاد سفر می‌کنند یا قصد یادگیری یک زبان دوم را دارند و شما می‌توانید آن را بطور رایگان از فروشگاه Google Play یا دیگر سایت‌های ایرانی دانلود و استفاده کنید.

تکفارس آی آر

Encode: Learn To Code

آیا شما علاقه‌مند به برنامه‌نویسی هستید؟ پس Encode مخصوص شماست!

این اپلیکیشن به علاقه‌مندان برنامه نویسی مسائل ابتدایی و نکات مهم برنامه‌نویسی را در قالب JavaScript آموزش می‌دهد که بطور بین‌المللی استاندارد و قابل استفاده در دیگر زبان‌های برنامه‌نویسی هستند. این اپلیکیشن بیشتر مختص افرادی است که تاکنون برنامه‌نویسی نکرده‌اند، پس اگر شما هم یکی از این افراد هستید می‌توانید Encode را بطور رایگان از فروشگاه Google Play یا دیگر سایت‌های ایرانی دانلود و استفاده کنید.

MailTime

برخلاف گذشته که داشتن پست‌ الکترونیکی تنها محدود به وبسایت یاهو و ایمیل بود، امروزه مشاهده می‌کنیم که سایت‌های گوناگونی با امکانات مختلف به شما اجازه می‌دهند تا اکانت خود را ساخته و از پست الکترونیکی خود استفاده کنید. اپلیکیشن MailTime با دارا بودن یک رابط کاربری بسیار ساده به شما اجازه می‌دهد تا بطور همزمان چند اکانت پست الکترونیکی خود مانند ایمیل، جیمیل، Outlook و… را سازمان‌دهی کنید. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که خواستار استفاده از چند اپلیکیشن مختلف برای چک کردن پست‌های الکترونیکی خود نیستید، MailTime بهترین انتخاب شماست!

www.takfars.ir

Quote

گاهی مواقع ممکن است مطلبی را در یک سایت خوانده و قصد نگه داشتن آن را داشته باشید یا فرصت کافی برای خواندن یک مطلب را نداشته و بخواهید آن‌را نگه داشته تا در فرصتی مناسب مطالعه کنید، اینجاست که Quote کاربرد خود را نشان می‌دهد و به شما این اجازه را می‌دهد تا با سیو کردن لینک مطالب مورد نظرتان در آن، هرزمان که خواستید به آن رجوع کنید و از آن استفاده کنید. این برنامه دارای دو ورژن رایگان و پولی است که در ورژن رایگان برخی از ویژگی‌های شخصی سازی برنامه مانند عوض کردن رنگ تم آن وجود ندارد. اگر علاقه‌مند به دریافت این برنامه هستید می‌توانید آن‌را از فروشگاه Google Play یا دیگر سایت‌های ایرانی دانلود و استفاده کنید.

Recolor

همه ما کتا‌ب‌های رنگ‌آمیزی دوران کودکی را به یاد داریم، اما امروزه همان سازوکار کودکانه با محتوایی مخصوص بزرگسالان جهت بالا بردن میزان خلاقیت یا سپری کردن اوقات فراغت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. Recolor نام اپلیکیشنی است که با بیش از هفتصد تصویر مختلف برای رنگ‌آمیزی از درجه مبتدی تا حرفه‌ای طرفداران بسیار زیادی بدست آورده است. این اپلیکیشن بطور رایگان دردسترس است اما برای استفاده از یک سری محتویات ویژه آن می‌بایست از پرداخت درون برنامه‌‌ای استفاده کنید.

Reddit

شبکه‌های اجتماعی امروزه تبدیل به بخش بزرگی از زندگی مردم دنیا شده‌اند. اپلیکیشن Reddit نام یک شبکه اجتماعی جدید است که آرام آرام در حال گسترش و جذب مخاطب است اما وجود برخی مشکلات و باگ‌های کوچک در سیستم‌ آن موجب نارضایتی برخی از کاربران گشته است که قول داده شده است طی آپدیت‌های بعدی برنامه شاهد رفع این مشکلات خواهیم بود.

Slidebox

شاید بسیاری از کاربران از نحوه کارکرد گالری تلفن هوشمند خود و نحوه دسته‌بندی تصاویر راضی نباشند. Slidebox نام اپلیکیشنی است که علاوه بر یک گالری تمام عیار، به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر خود را در هر دسته‌بندی دلخواه خود قرار دهید یا آن‌ها را با هم مقایسه کنید. از ویژگی‌های مثبت این برنامه این است که جابجا کردن یا تفکیک تصاویر تنها در این برنامه اتفاق می‌افتد و فایل‌های شما خارج از برنامه سر جای اصلی خود قرار دارند. این اپلیکیشن نیز در حال حاضر دارای مشکلات و نقص‌هایی مانند عدم ساپورت کردن از کارت حافظه است اما امیدواریم به زودی شاهد رفع این مشکلات باشیم. شما می‌توانید این اپلیکیشن را بطور رایگان از فروشگاه Google Play یا دیگر سایت‌های ایرانی دانلود و استفاده کنید.

Ustwo Face Maker

این اپلیکیشن توسط سازندگان بازی معروف Monument Valley ساخته شده است و به شما اجازه می‌دهد تا ساعت دلخواه خود را از میان آپشن‌های مختلفی که ارائه می‌دهد طراحی کنید.

تک فارس

Yahoo Esports

کمتر کسی پیدا می‌شود که نام یاهو را نشنیده باشد! پس از منتشر شدن اپلیکیشن‌های مختلف این وبسایت بسیار بزرگ در زمینه‌های گوناگون، حال شاهد انتشار اپلیکیشن اختصاصی یاهو برای طرفداران ورزش با نام Yahoo Esports هستیم که علاوه بر دسترسی به تمامی اخبار مرتبط، دارای بازی‌های مختلفی نیز هست. همچنین شما می‌توانید ویدیوهای ورزشی را نیز از طریق این برنامه مشاهده کنید و از رویدادها و اتفاقات مهم دنیای ورزش باخبر شوید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر