تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

لو رفتن راز جوان ماندن یک بازیگر خانم معروف

image لو رفتن راز جوان ماندن یک بازیگر خانم معروفاین بازیگر که قرار است به زودی مادربزرگ سومین نوه خود شود به خبرنگار گفت که او “هیچ گونه رژیم غذایی خاص و یا چیزخاص دیگری ندارد.

سیمور در ادامه گفت :من تنها دوست دارم که از غذاهای سالم استفاده کنم و در واقع حتی سه هفته هم ورزش نکردمو امروز برای اولین بار بعد از سه هفته ورزش کردم.

من در هوای سرد پیاده روی کردم تا کمی کالری بسوزانم ولی البته آبنبات شکلاتی هم خوردم ، بنابراین نمی دانم واقعا چطور روی من اثر گذاشته است.

جین سیمور در روز هفتم ژانویه برای یکی از فیلم هایش با لباس قرمز رنگی قدم بر فرش قرمز گذاشت. دکتر مایکلا کوئین ، ستاره ۶۱ ساله سریال پزشک دهکده با ظاهری جوان تر از قبل بار دیگر انگشت حیرت بر لبان همه برجا گذاشت.

چطور او خودش را ترغیب به ورزش میکند؟

تکفارس آی آر

انگیزه من تنها این است که تحرک داشته باشم و از آنجا که کمرم را عمل کرده ام ، برای من بیش از هر چیز دیگری سوال مهم حرکتم است و بسیار خوشحالم که هنوز بدنم کار میکند،من ورزش های Pilates ، Gyrotonics وزنه و ورزش های خاصی که برای بدنم خوب است را انجام می دهم. و همچنین خنده یکی از بهترین داروها برای جوانی است .ناگفته نماند جین سیمور تاکنون در فیلم های کمدی زیادی نیز حضور داشته است.

محصولات معتبر
محصولات معتبر