تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

لوازم مورد نیاز برای خانم هایی که به باشگاه می روند

image لوازم مورد نیاز برای خانم هایی که به باشگاه می روند

۱- دستمال آرایشی

یک دستمال خوب، آرایش شما را ظرف ۶۰ ثانیه پاک می‌کند در نتیجه در باشگاه وقتتان هدر نمی‌رود. دستمال های پاک کننده زیتون غنی شده با عصاره زیتون طلایی ارگانیک با آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها، صورت شما را پاک می‌کنند بدون اینکه رطوبت آن را از بین ببرند.

۲- دئودورانت

دئودورانت وسیله ساده‌ای در آماده شدن برای ورزش است. شما به یک ضد عرق احتیاج دارید که به همان اندازه خوشبو نیز باشد! دئودورانت زیر بغل شما را از رطوبت حفظ کرده و تا ۲۴ ساعت خوشبو می‌ماند و رایحه پودر بچه دارد.

تکفارس آی آر

۳- مرطوب کننده لب

قبل از اینکه روی دستگاه بروید، یک لایه مرطوب کننده لب، ابتدایی ترین وسیله آرایشی است که می‌توانید استفاده کنید. این کار لب هایتان را که ممکن است در طول تمرین سخت گاز بگیرید، مرطوب نگه می‌دارند. نه تنها لب های شما را مرطوب می‌کند بلکه مرهمی برای بریدگی‌ها، تاول ها و دیگر زخم ها و بسیار مقاوم است.

۴- پاک کننده سریع

تمرینتان تمام شده؟ شادابی بعد از ورزش را افزایش دهید. محصول پاک کننده آب مانند که آن را با یک پد پنبه ‌ای روی صورت خود می‌کشید ( بدون نیاز به آب)، استفاده کنید که در آن آب معدنی خالص به کار رفته که آلودگی‌ها را در خود حل می‌کند.

۵- شامپوی خشک

www.takfars.ir

پوست سرتان به شدت عرق کرده؟ می‌توانید تمام نشانه‌ های آن را با شامپوی خشک طراوت دهنده فوری از بین ببرید. این شامپو چربی اضافی را جذب می‌کند و بوی چربی موهایتان را از بین می‌برد لازم به توضیح نیست که به آنها حجم می‌دهد! چند بار اسپری کردن آن باعث می‌شود در اوج شکوه، روی ابری از تازگی و رایحه مرکبات از باشگاه به اداره بروید.

۶- نرم کننده بدون نیاز به شستشو

همه ما با موهای پف کرده بعد از باز کردن دم اسبی مواجه شده‌ایم. وحشتناک است! موهای خود را با نرم کننده مرتب کنید که موهای زبر را نرم کرده و حالت دادن به آنها را راحت می‌کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر