تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

قیمت میوه های مختلف در شب یلدا

image قیمت میوه های مختلف در شب یلدا

قیمتهای زیر براساس گزارش میدانی خبرنگار ایلنا از ۳ نقطه شهر تهران(منطقه ظفر، میدان انقلاب و میدان شهدا) گردآوری شده است، تا به نوعی قیمت جنوب، مرکز و شمال تهران مشخص شود.

هر یک‌کیلوگرم نارنگی در شمال تهران ۳ هزار تومان در مرکز ۲۵۰۰ تومان و در جنوب تهران ۲۳۰۰ تومان، هر یک کیلوگرم انار در شمال تهران ۴۵۰۰ تومان در مرکز ۳۵۰۰ تومان و در جنوب تهران۲۵۰۰ تومان،، سیبب قرمز در شمال تهران۳ هزار تومان در مرکز ۲۵۰۰ تومان و در جنوب ۲۳۰۰ تومان، پرتقال در شمال تهران ۳ هزار تومان در مرکز ۲۵۰۰ تومان و در جنوب تهران ۲۳۰۰ تومان و لیمو‌ترش در شمال تهران ۵۵۰۰ تومان در مرکز ۴۵۰۰ تومان و در جنوب تهران ۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین هندوانه هر کیلوگرم در شمال تهران ۳۵۰۰ تومان در مرکز نیز ۳۵۰۰ تومان و در جنوب تهران ۳ هزار تومان، موز در شمال تهران هر کیلو گرم ۳۵۰۰ تومان در مرکز ۳۶۰۰ تومان و در جنوب تهران ۳ هزار تومان و خرمالو که به نظر می رسد گرانترین میوه این فصل باشد در شمال تهران هر کیلو گرم ۵ هزار تومان درمرکز تهران ۳۵۰۰ تومان و در جنوب تهران ۲۵۰۰ تومان، انگور در شمال تهران هر کیلو گرم ۴ هزار تومان در مرکز ۲۵۰۰ تومان و در جنوب تهران ۲هزار تومان عرضه می شود.

مغازه داران در رابطه با اختلاف چند هزارتومانی بین قیمتهای یک نوع میوه، می گویند: قیمت محصولات را کیفیت و سایز آنها تعیین میکند و این عامل موجب نوسان چند هزارتومانی قیمتها در نقاط مختلف شهر می‌شود.

تکفارس آی آر

همچنین مهاجران، رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران نیز با بیان اینکه قیمت انار و هندوانه تا شب یلدا افزایش چشمگیری خواهد داشت، گفته است: هرکیلوگرم هندوانه هم اکنون در میدان مرکزی میوه و تره بار با قیمت ۱۲۰۰ تومان عرضه می شود، البته ممکن است قیمت ها تا شب یلدا افزایش یابد و مردم میتوانند به جای هندوانه نارنگی بخورند!

محصولات معتبر
محصولات معتبر