تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

قضیه کار نیوشا ضیغمی در انگلیس چیست

نیوشا ضیغمی و شرکت ورلد پروداکشن در زمینه تولید آثار مشترک بین سینمای ایران و انگلیس به توافق رسیده‌اند.

اولین همکاری ضیغمی و این شرکت فیلم اکشن «روز سیاه» است.این فیلم به کارگردانی حسن ناظر داستان دو برادر را نقل می‌کند که از هم دور افتاده‌اند و یکی در ایران روزگار می‌گذراند و دیگری در انگلیس. مهران فرمانده یکی از گروهان‌های ارتش ایران است. برادر او که در خارج از ایران زندگی می‌کند تصمیم می‌گیرد همراه همسر خارجی‌اش برای دیدنش به ایران بیاید و مراسم عقدی با سنت‌های کشورش برگزار کند. در راه بازگشت به انگلستان اتوبوس حامل آن‌ها مورد حمله تروریستی قرار می‌گیرد و پسر جوان و همسرش کشته می‌شوند. مهران از این موضوع باخبر می‌شود و برای گرفتن انتقام برادر به انگلستان می‌رود.

حسن ناظر فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه آبردین اسکاتلند است و سابقه بازی در تئا‌تر «دایره گچی قفقازی» به کارگردانی حمید سمندریان و چند سریال را در ایران دارد.او تا به حال سه فیلم دیگر خارج از ایران ساخته و در حال حاضر مدیریت شرکت ورلد فیلم پروداکشن انگلستان را برعهده دارد.

داستان فیلم «روز سیاه» را کوروش مهری نوشته و نیوشا ضیغمی مجری طرح آن است. صحنه‌های اکشن این فیلم را طراحان فیلم‌های اکشن هالیوودی طراحی کرده‌اند.

بازیگران این فیلم عبارتند از ریک میرز (طراح حرکت‌های فیلم اکشن پاندا ۱ و ۲)، آرا پایایا (طراح حرکت‌های اکشن هالیوود از جمله شش فیلم جکی چان)، کریس راب، آیسته بورکاسکات، پیمان آذین، زینب شکیر، سزار شکیر و…

مراسم افتتاحیه نمایش «روز سیاه» در اسکاتلند و انگلیس با حضور عوامل برگزار شد و به زودی برای نمایش در ایران آماده می‌شود.

تکفارس آی آر

محصولات معتبر
محصولات معتبر