تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

قشنگ ترین جاهای دنیا برای سفر های تفریحی کجاست

هاوایی – آمریکا

هاوایی یکی از ایالت های آمریکا و یک جزیره است. مناظر طبیعی فوق العاده زیبا، دنیای متفاوت زیرآب و پیشینه تاریخی غنی مواردی هستند که این بهشت گرمسیری را به یکی از هیجان انگیزترین مکان های دنیا تبدیل کرده اند.

image قشنگ ترین جاهای دنیا برای سفر های تفریحی کجاست

چرا به آنجا سفر کنیم: در زیر آفتاب این جزیره زیبا می توانید ویتامین D بدن خود را تکمیل کنید. آموزش موج سواری، تماشای آتشفشان های فعال یا وال های بزرگ، تفریحات رایج هاوایی هستند. تنها مشکلی که آنجا پیدا میکنید این است که تصمیم بگیرید به کدام جزیره این ایالت سفر کنید: آیا دوست دارید مناظر طبیعی بکر و دست نخورده Kauai را ببینید، یا زندگی مدرن Oahu را تجربه کنید، از سواحل زیبای مائویی لذت ببرید یا جاذبه های طبیعی جزیره بزرگ جذبتان کند؟

جزیره جنوبی – نیوزیلند

تکفارس آی آر

بزرگ ترین جزیره نیوزیلند، کمتر از نیمی از کل جمعیت کشور را در خود جای داده است. در این جزیره مناظر طبیعی و گونه هایی از حیات وحش را خواهید دید که در هیچ جای دیگر دنیا وجود ندارند.

image قشنگ ترین جاهای دنیا برای سفر های تفریحی کجاست

چرا به آنجا سفر کنیم: کوه ها، توده های یخ، کوه های آتشفشانی و خط ساحلی طبیعی، جزیره جنوبی کشور نیوزیلند را به یکی از زیباترین منظره های طبیعی دنیا تبدیل کرده اند. اسکی، غواصی و پیاده روی در این جزیره بسیار مفرح و جذاب است. آدم های نازپرورده که دنبال آسایش و استراحت هستند نیز میتوانند از هتل های بسیار لوکس و چشمه های آب گرم نهایت استفاده را ببرند.

تاسمانیا – استرالیا

تاسمانیا یکی از ایالت های جنوبی استرالیا است و سی سال پیش، نام آن در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. در ایالت انواع مختلف کانگروها را می توانید مشاهده کنید که آزادانه در حرکت هستند.

www.takfars.ir

image قشنگ ترین جاهای دنیا برای سفر های تفریحی کجاست

چرا به آنجا سفر کنیم: این ایالت مناظر و تفریحات بسیار هیجان انگیزی دارد. از جمله می توان به پارک ملی کوهستانی کرادل که در آن حیوانات متفاوتی زندگی میکنند، سواحل تمیز و زیبا، غواصی، سیاحت در کشتی های شکسته شده، کشف دنیای زیبای زیر آب و خلیج فوق العاده تمیز با آب های شفاف همچون کریستال واینگلاس اشاره کرد.

تاهیتی – فرانسه

۵ مجمع الجزایر شگفت انگیز، ۱۱۸ جزیره و یک بهشت. تاهیتی دنیای متفاوتی دارد و مسافران با ورود به آنجا این مساله را به خوبی حس خواهند کرد.

image قشنگ ترین جاهای دنیا برای سفر های تفریحی کجاست

چرا به آنجا سفر کنیم: آب های سبز، سواحل سفید و شنی و خانه های ییلاقی زیبا روی آب از جاذبه های جزایر دریای جنوب هستند. در این جزایر می توانید از تماشای روستاهای کوچک یا غذا دادن به کوسه ها لذت ببرید. هنگام اقامت در هر کدام از کلبه های روستایی روی آب این جزایر، از خوردن صبحانه ای که با قایق های کوچکی به در کلبه شما آورده می شود، لذت ببرید.

آدلاید – استرالیا

آدلاید به عنوان یکی از بهترین شهرهای دنیا برای زندگی نیز مورد توجه جهانیان است. در این شهر در طول سال جشنواره های مختلف غذا، هنر و رویدادهای ورزشی برپاست.

image قشنگ ترین جاهای دنیا برای سفر های تفریحی کجاست

چرا به آنجا سفر کنیم: در این شهر حیواناتی همچون کانگروها در سکونتگاه های طبیعی خود زندگی میکنند و تماشای آنها از نزدیک بسیار جالب و هیجان انگیز است.

تک فارس

جزایر کوک – اقیانوس آرام

جزایر کوک در اقیانوس آرام جنوبی در نیوزیلند واقع شده اند. این جزایر را «راز اقیانوس» نیز می نامند. حقیقت این است که این جزایر در نتیجه فعالیت کوه های آتشفشانی به وجود آمده و به جاذبه های گردشگری تبدیل شده اند. برای کشف زیبایی های زمین شناختی این جزایر همچون جنگل های سر به فلک کشیده، آتشفشان های فرورفته در آب و غارهای آهکی باید به آن سفر کرد.

image قشنگ ترین جاهای دنیا برای سفر های تفریحی کجاست

چرا به آنجا سفر کنیم: این جزایر در فاصله میان نیوزیلند و هاوایی قرار دارند. این ۱۵ جزیره مساحتی حدود ۶۹۰ هزار مایل مربع را اشغال کرده اند. جاذبه های این جزایر شامل مرداب، صخره ها و جزیره های مرجانی است.

جزیره شمالی – نیوزیلند

حدود ۷۷ درصد از جمعیت نیوزیلند در جزیره شمالی آن زندگی میکنند. اگر ارتباط با مردم محلی برای شما جذاب است، اینجا بهترین مقصد برای مسافرت است.

image قشنگ ترین جاهای دنیا برای سفر های تفریحی کجاست

چرا به آنجا سفر کنیم: جزیره شمالی ترکیبی از زندگی روستایی، تاریخ و مناظر طبیعی است. سواحل فوق العاده زیبا و منظره های نفس گیر این جزیره بسیار هیجان انگیز هستند.

آبود، بالی – اندونزی

آبود، مرکز فرهنگ و هنر بالی، بندرگاه بسیاری زیبایی برای گردشگران است. اگر به بالی سفر کردید حتما از این مکان نیز دیدن کنید.

T A K F A R S

image قشنگ ترین جاهای دنیا برای سفر های تفریحی کجاست

چرا به آنجا سفر کنیم: شاید آبود بسیار کوچک باشد اما جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. رودخانه های باشکوه، معابد قدیمی و کارگاه های هنری از جمله جاذبه های آن هستند.

فیجی – جنوب اقیانوس آرام

فیجی یکی از مقاصد گردشگری گران قیمت است.

image قشنگ ترین جاهای دنیا برای سفر های تفریحی کجاست

چرا به آنجا سفر کنیم: برای کشف بیش از ۳۰۰ جزیره جداگانه که برخی از آنها خالی از سکنه و بیشتر آنها لم یزرع هستند. شما هیچ وقت نمی توانید از همه جزایر این منطقه دیدن کنید. مامانوکاس، زنجیره ای از ۲۰ جزیره آتشفشانی، مراکز غواصی بسیار لوکس و سواحل مرجانی دارد. جزیره دریای جنوب برای افرادی که به هیجان علاقه مند هستند، مقصد بسیار مناسبی است. جزیره سوا، امکانات مدرن، زندگی شبانه و تفریحات تقریبا ارزانی دارد.

بریسبین – استرالیا

image قشنگ ترین جاهای دنیا برای سفر های تفریحی کجاست

سومین شهر پرجمعیت استرالیا، بریسلین بسیار بزرگ، متفاوت و بین المللی است. بیشتر جمعیت سه میلیونی این شهر را مهاجرینی از نقاط مختلف دنیا همچون اروپا، هند و آسیا تشکیل داده اند.

چرا به آنجا سفر کنیم: صرف نظر از اینکه در این شهر فرهنگ های مختلفی زندگی میکنند، بازارچه ها آخر هفته این شهر بسیار جالب توجه هستند. می توانید در یک روز خلوت به مکان هایی همچون خلیج مورتون و جزایر آن، سواحل موج سواری طلایی، رودخانه پاین، کبولچر یا کوه های گلاس هاوس سفر کنید.

تک فارس www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر