تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

فکر های بدی که شما را از خوشبختی دور میکنند

کامل بودن برابر با موفقیت است

انسان ذاتاً جایزالخطاست. وقتی که هدف‌تان بی‌نقص بودن در کارها باشد، همیشه اتفاقاتی پیش می‌آید که باعث نارضایتی شما می‌شود. نباید در این مواقع خود را سرزنش کنید و احساس ناامیدی کنید.

مسیر سرنوشت من از پیش مشخص شده است

بسیاری از افراد تسلیم این باور می‌شوند که تقدیر آنها شکست یا موفقیت بوده است. این باور اشتباه است. سرنوشت شما در دستان خودتان قرار دارد. زندگی بعضی اوقات آسان و بعضی اوقات دشوار می‌شود. تلاش کنید تا در هر شرایطی بهترین عملکرد خود را ارائه دهید.

من هرگز نمی‌توانم آن کار را انجام دهم

تکفارس آی آر

هیچ کاری در زندگی وجود ندارد که بتوانید به‌ طور صددرصد آن را انجام دهید یا ندهید. بعضی اوقات شما می‌توانید کاری را به انجام برسانید. بعضی اوقات هم در انجام کارهای خود شکست می‌خورید. نگاه صددرصدی شما مبنی بر اینکه کاری را می‌توانید یا نمی‌توانید انجام دهید، شکلی از هم‌دردی با خودتان است. این باور باعث می‌شود فکر کنید هیچ کنترلی بر روی خود ندارید. بدانید که نباید تسلیم این دیدگاه شوید.

تصدیق دیگران باعث موفقیت من می‌شود

صرف‌نظر از دیدگاهی که دیگران نسبت به شما دارند، نظر آنها باعث موفقیت یا شکست شما نمی‌شود. البته امکان ندارد انسان نسبت به نظرات دیگران بی‌توجه باشد، ولی تلاش کنید این نظرات تأثیر کمی بر شما داشته باشد. باورتان این باشد که ارزش‌ شما توسط خودتان تعیین می‌شود.

آینده‌ی من مانند گذشته‌ام خواهد بود

شکست‌های مکرر می‌تواند اعتماد‌ به‌ نفس شما را کاهش دهد. به‌ دنبال این شکست‌ها تصور موفقیت برای‌تان دشوار می‌شود. بیشتر شکست‌هایی که ما تجربه می‌کنیم به‌ خاطر بلندپروازی‌های‌مان است. اگر اهداف‌تان تناسبی با توانایی‌های شما نداشته باشد، احتمال شکست‌تان بالا می‌رود. البته یادتان باشد برای به دست آوردن هر چیز باارزشی در زندگی، کمی ریسک لازم است. هرگز اجازه ندهید که شکست‌های قبلی مانعی برای پیروزی‌های بعدی‌تان باشد.

www.takfars.ir

احساسی که نسبت به خودم دارم، واقعیت من را می‌سازد

باید تا جایی که می‌توانید واقع‌بینانه به خود نگاه کنید. حقایق شخصیتی خود را از احساسات جدا کنید، در غیر این صورت احساسی که نسبت به خودتان دارید، بر روی واقعیت شخصیت شما تأثیر می‌گذارد. اگر افکار و احساسات منفی نسبت به خود داشته باشید، رفته‌ رفته این افکار در شخصیت واقعی شما تأثیر گذاشته و می‌تواند جلوی پیشرفت شما را بگیرد.

با شناسایی این افکار همیشه باید به آنها توجه کنید. غفلت از این افکار باعث می‌شود تا کم‌کم در وجود شما رخنه کرده و مسیر موفقیت را برای‌تان سخت و دست‌نیافتنی کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر