تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

فوت و فن های جالب زیبایی و جذاب شدن شما

image فوت و فن های جالب زیبایی و جذاب شدن شما

***با کمی آب تصفیه شده و مقدار بسیار کمی عرق نعناع یک دهانشویه فوق العاده درست کنید. برای هر اونس(مقیاس وزنی برابر ۳۱/۱۰۳۵ گرم) آب، یک قطره عرق نعناع استفاده کنید. اول آب جوش را در یک کاسه سرامیکی یا شیشه ای یا ظرفی که در برابر حرارت مقاوم باشد بریزید سپس یک قطره عرق نعناع را داخل آن بچکانید. بعد ظرف را با یک پارچه تمیز پوشانده و اجازه دهید محلول کاملا ترکیب و خنک شود. بعد از خنک شدن محلول آن را درون یک بطری دردار ریخته و نگهداری کنید. حالا شما یک دهانشویه خوب دارید.

***برای نرم و لطیف نگه داشتن انگشت و ناخن پا از وازلین استفاده کنید. محصولات زیادی وجود دارند که مدعی نگهداری از پوست پاها هستند، اما قدیمی ترین و مورد اعتمادترین آنها وازلین است. از آن روی پاشنه و نواحی از پا که ترک خوردگی دارد استفاده کنید. چندین بار در هفته این کار را تکرار کنید و سپس از پاهای صاف و سالم تان لذت ببرید.

***اعتماد به نفس داشته باشید. اعتماد به نفس تاثیر زیادی در زیبایی دارد. زمانی که مردم به شما نگاه میکنند، فورا میتوانند به این موضوع پی ببرند که شما اعتماد به نفس دارید یا نه.

داشتن مژه های زیبا تاثیر زیادی در زیبایی دارد. پس قبل از ریمل زدن از فرمژه استفاده کنید.

تکفارس آی آر

***از کمی تخم مرغ برای زیباتر شدن صورتتان استفاده کنید. تخم مرغ یک غذای بسیار سالم است و استفاده از آن بهترین حالت را به پوست شما خواهد داد. ۲عدد تخم مرغ را در یک کاسه بشکنید آنرا روی صورت گذاشته و ماساژدهید. اجازه دهید به مدت ۲۰ دقیقه روی صورتتان بماند و سپس صورت خود را بشویید. اینکار موجب از بین بردن چربی پوست های چرب می شود.

***موها شکننده هستند، و خشک کردن نامناسب آنها با حوله باعث آسیب، حساس ترشدن و شکنندگی بیشتر آنها می شود. برای خشک کردن بجای اینکه موها را به حوله بمالید آنرا مچاله کنید و روی حوله فشار دهید تا خیسی آن گرفته شده و کم کم خشک شود اینکار ممکن است زمان بیشتری طول بکشد اما موهای شما را زیباتر نگه می دارد.

***به طور منظم محصولات آرایشی خود را بررسی کنید تا خیلی قدیمی نشده باشند، حتی اگر تاریخ مصرف آنها نگذشته باشد ولی بخوبی کارنکنند یا دارای بوی بد باشند، باید آنها را دور ریخت. همچنین از وسایلی که در زمان بیماریتان استفاده کرده اید دیگر استفاده نکنید زیرا این کار ممکن است شما را دوباره مبتلا کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر