تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

فهرست ماشین های مورد علاقه فوتبالیست های معروف دنیا

دیوید بکام: انتخاب یک انگلیسی اصیل

سوپراستار انگلیسی مثل یک آدم جنتلمن سراغ یک اتومبیل باکلاس و با ریشه انگلیسی رفته تا اصالت و عرق خود به وطنش را نشان دهد. رولزرویس فانتوم مشکی او به شدت توی چشم است. هرچند دیوید یک X۵ BMW هم دارد. البته احتمالا این ۲ اتومبیل تمام کلکسیون او نیست. یکی از ماشین های قبلی دیوید، پورشه ۹۱۱ مشکی رنگی بود که علاقه او به اتومبیل های آلمانی را نشان می دهد.

● ماریو بالوتلی: از مازراتی تا بنتلی ارتشی

فوتبالیست عجیب و غریب ایتالیایی که در انگلیس هر کاری میکند سریع لو می رود با یک مازراتی گران توریسمو علاقه مندی اش به اتومبیل های لوکس را به رخ رسانه ها می کشد. البته او در دنیای ماشین بازی اش هم کارهای عجیب و غریب زیادی میکند. این بازیکن سیاهپوست عضو منچسرسیتی، اخیرا بنتلی چند صدهزار پوندی اش را به سلیقه خود به رنگ چریکی ارتشی درآورده تا در خیابان های شهر منچستر کاملا انگشت نما باشد!

● تیری آنری: عاشق suvهای گران قیمت

تکفارس آی آر

هرچند تیری آنری بعد از وداع از بارسلونا و حضور در لیگ حرفه ای ایالات متحده تا حدود زیادی از صدر اخبار مربوط به ستاره های فوتبال دور شد اما حداقل هواداران آرسنال اخبار مربوط به اسطوره فرانسوی شان را دنبال میکنند. ظاهرا تیری آنری را هم می توان جزو فوتبالیست های ماشین باز به حساب آورد. او مدتی به بنتلی گران قیمتش وفادار بود اما الان عاشق اتومبیل های suv (شاسی بلند) گران قیمت است و یک آئودی Q۷ یک لینکلن نویگیتور دارد که برای خودش غولی است.

● کریستیانو رونالدو: وفادار به بنتلی

سوپراستار پرتغالی رئال مادرید روزگاری با یک آئودی R۸ نقره ای رنگ توی چشم بود اما مدتی است سوار یک بنتلی کنتینانتال Gt speed می شود که احتمالا مثل خودش سرعت بالایی دارد و از صفر تا ۱۰۰ قابل قبولی بهره می برد. ظاهرا این مدل بنتلی مورد علاقه بازیکنان انگلیسی است و جان تری و اشلی کول هم از این مدل دارند.

● توس: کوتوله ای در تانک

در بین فوتبالیست های آرژانتینی شاید کارلوس توس با آن صورت زخمی و قیافه خشنی که دارد عجیب ترین شان باشد. این خاص بودن البته در اخلاق ستاره منچسترسیتی هم مشهود است و او را جزو فوتبالیست های باحاشیه می دانند که گاه دست به شلوغ کاری می زند. از نوع انتخاب اتومبیل توس هم می توان به خاص بودن او پی برد. معلوم نیست این بازیکن کوتاه قامت و ریزه میزه چطور هامر H۳ که بی شباهت به یک تانک یا نفربر جنگی نیست را انتخاب کرده.

www.takfars.ir

● استیون جرارد: آقای کلکسیونر

کاپیتان وفادار لیورپول احتمالا سرآمد تمام فوتبالیست های جزیره از نظر علاقه مندی به اتومبیل های لوکس و داشتن کلکسیونی از خودروهای جورواجور است. در پارکینگ خانه استیون اکنون می توان یک رنجرور اسپرت ۲۰۰۹ شاسی بلند به علاوه یک آستون مارتین ونگوئیس، یک بنتلی کنتینانتال GTC، یک پورشه ۹۱۱ و یک مرسدس بنز SLK را پیدا کرد. هرچند شاید تا الان جرارد برخی از این اتومبیل های گران قیمت را با ماشین های جدیدتر دیگری عوض کرده باشد.

● دیدیه دروگبا: آفریقایی ماشین باز

اصولا بازیکنان آفریقایی بدجوری ماشین باز هستند و دوست دارند از این طریق توی چشم باشند. زمانی نه چندان دور ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا، ۶ اتومبیل لوکس داشت و به آنها عشق می ورزید اما ظاهرا الان دیدیه دروگبا جای او را گرفته و هرازگاهی با یک اتومبیل لوکس دیده می شود. دیدیه ظاهرا به غیر از یک مینی کوپه مشکی، یک مرسدس SLR مک لارن سفیدرنگ با سقف پانوراما دارد و حسابی با آنها پز می دهد!

● اتومبیل​های گران قیمت زیر پای ستاره​ها

سسک فابرگاس یک آئودی R۸ دودی رنگ دارد که با توجه به اسپانسر شدن آئودی برای بارسلونا زیاد عجیب نیست. ماشین قبلی او یک مرسدس SL۵۵ بود.

آدریانو، بازیکن پرحاشیه برزیلی زمانی که در ایتالیا بازی می کرد، یک فراری مشکی کوچک با مدل F۴۳۰ اسپیدار سوار می شد.

ماشین مورد علاقه نیکلاس بنتنر، مهاجم دانمارکی یوونتوس یک آستون مارتین DBS است که بدجوری توی چشم می آید.

اشلی کول، مدافع چپ چلسی به غیر از مرسدس SL۶۳ مشکی رنگی که دارد یک بنتلی GT هم دارد که در پارکینگ منزلش خوابانده و گاه با آن در لندن می چرخد.

جبرئیل سیسه که همیشه به دلیل مدل مو و ریش هایش در چشم بوده، این خاص بودن را در انتخاب ماشین هم کاملا نشان داده و یک ماشین عجیب مثل ماشین های مسابقه دارد به نام پلیموت پروولر.

تک فارس

آندری شوچنکو، ستاره سابق چلسی و مهاجم فعلی دیناموکیف مدتی پیش با یک آئودی RSG روداستر در خیابان ها دیده شد.

الحاجی دیوف، ستاره آفریقایی بلکبرن به غیر از یک رنجرور سفید شاسی بلند، یک مرسدس SLR مک لارن ۳۰۰ هزار پوندی دارد که این یکی نقره​ای رنگ است.

پله، ستاره برزیلی دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی یک اتومبیل عتیقه مثل خودش دارد، یک مرسدس بنز W۱۱۱ لیموزین آبی رنگ.

امانوئل آدبایور، مهاجم تاتنهام مثل بیشتر فوتبالیست های شاغل در انگلیس یک بنتلی GTC خوش رنگ و لعاب دارد.

فرناندو تورس، مهاجم افت کرده اسپانیایی چلسی یک مرسدس شاسی بلند M class دارد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر