تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

فقط مخصوص آقایان در عید نوروز خوش لباس باشید

بهتر است لوازم جانبی (اکسسوری) خود را با لباس هایتان هماهنگ کنید. کفش قهوه ای به همراه کمربند قهوه ای، هماهنگی کیف و دستکش و نظایر این ها

معجزه ی رنگ ها

یک پیراهن معمولی و سفید یا مشکی خیلی هم زیباست. اما به مرور می تواند خسته کننده شود. بهتر است برای تنوع و ظاهری متفاوت گاهی اوقات رنگ های دیگری را نیز امتحان کنید. چه بهتر که سبک خود را به رنگ سال یعنی گرینری دربیاورید و همرنگ طبیعت شوید.

دقت به جزئیات پوشش

کلمه ای که شدیداً به آن اعتقاد داریم جزئیات است. همیشه جزئیات تأثیر فراوانی روی ظاهر و سبک پوشش شما خواهد گذاشت. به عنوان مثال هماهنگ کردن رنگ جوراب با شلوار یا کفش، نشان دهنده دقت نظر بالا و نظم در کارهاست.

تکفارس آی آر

کفش های مناسب دید و بازدید عید

در دید و بازدید عید اگر با کفشی واکس خورده و تمیز حاظر شوید، نظر همه را جلب میکنید. کفش ها میتوانند مهمترین عامل روی سبک پوشش شما باشند. کفش های ورزشی و بسیار بزرگ شاید برای برخی لباس ها مناسب باشند. اما به ندرت از آنها استفاده کنید. ظاهر ساده و زیبای کفش های رسمی را نادیده نگیرید. البته خیلی از آقایان به کفش های ورزشی (اسپرت) علاقه ی شدیدی دارند. پیشنهاد می کنیم در صورت امکان، دو جفت کفش متفاوت داشته باشید که هر کدام را بتوانید در جایگاه مناسب آن بپوشید.

لباس های عجیب و شلوغ

از پوشیدن لباسهایی که متن های طولانی، نوشته های رنگارنگ و همه چیز روی آنها یافت می شود خودداری کنید. مگر اینکه بخواهید یک تخته سیاه متحرک باشید. موردی که همیشه به آن اشاره داشته ایم اصل سادگی است. باور کنید زیبایی در سادگی نهفته است. البته سادگی را به بی رنگی و یک رنگ بودن تشبیه نکنید. می توان در عین سادگی، خوش رنگ هم بود. کافی است سلیقه ی بی نظیرتان را بکار گیرید.

لباس های چند لایه

www.takfars.ir

همیشه پوشیدن چند لایه لباس ظاهر جالبی می سازد. به عنوان مثال یک تی شرت سفید را در نظر بگیرید که روی آن یک پیراهن آبی پوشیده اید. ترکیبی بی نظیر به وجود می آورد. سعی کنید رنگ بالایی از غلضت بیشتری برخوردار باشد. البته به یاد داشته باشید که افراط در لایه پوشی تنها منجر به خنده دیگران می شود.

کمربند ساده

موقع هماهنگ کردن لباس ها همیشه سعی کنید از یک کمربند ساده استفاده کنید. طرح های عجیب و بی شمار روی کمربند ظاهر شما را به کلی نابود میکند. کمربند در صورت دیده شدن (شاید زیر پیراهن مشاهده نشود) یکی از لوازم مدی است که باید به عنوان حدفاصل شلوار و بالاتنه به آن نگاه کرد. موردی که با مرزبندی زیبا و ساده ظاهری همگون و بی نظیر برایتان خواهد ساخت.

یقه اسکی ها

ژاکت های یقه اسکی در فصل سرما معمولاً جایگزین پیراهن ها محسوب می شوند و بخش عمده ای از صحنه های مد را به خود اختصاص می دهند. یقه اسکی با بیشتر سبک ها همخوانی داشته و مانند پیراهن همه کاره بشمار می رود. کافی است یک بار امتحان کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر