تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

فقط با روغن کنجد پوست خود را زیبا و شاداب کنید

image فقط با روغن کنجد پوست خود را زیبا و شاداب کنید

این روغن بیشترین تاثیر را بر روی پوست و مو دارد و برای همین می‌توان به آن لقب روغن زیبایی داد.

این روغن به معنای واقعی همه‌کاره است و می‌توانید یک بطری از آن را با چند محصول شیمیایی ضدآفتاب، مرطوب‌کننده، لایه‌بردار، جوان‌کننده‌ی پوست، ترمیم‌کننده و پاک‌کننده جایگزین کنید.

پوست نرم و مرطوب

روغن کنجد با مواد مغذی، اسیدهای چرب و ویتامین‌هایی مثل ویتامین E می‌تواند نقش یک کرم عالی مرطوب‌کننده و نرم‌کننده را برای هر نوع پوستی بازی کند. روغن کنجد در درجه‌های مختلف تصفیه، در بازار وجود دارد و اگر بخواهید این روغن را به صورت خالص استفاده کنید، بد نیست با چند قطره گلاب یا اسانس مورد علاقه‌تان آن را معطر کنید.

تکفارس آی آر

چند قطره از این روغن می‌تواند حین حمام یا بعد از آن کل پوست بدن را نرم و مرطوب کند و همچنین این روغن به دلیل خاصیت ترمیم‌کنندگی، بهترین درمان برای رفع چروک و ترک زانو، آرنج و پاشنه‌ی پاست. استفاده‌ی روزانه از روغن کنجد، پوست خشک این قسمت‌ها را نرم و ترمیم کرده و دیگر نیازی به درمان دارویی نخواهد بود.

ضدآفتاب

در میان مواد طبیعی، گیاهان اندکی وجود دارند که بتوانند مانع تاثیر اشعه‌ی مضر آفتاب بر پوست شوند. در این میان روغن کنجد این خاصیت شگفت‌آور را دارد و می‌تواند کار یک کرم ضدآفتاب موثر را انجام دهد!

ویتامین E و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در روغن کنجد نمی‌گذارند آفتاب، رد خود را با لک و چروک‌ها روی پوست صورت‌ و بدن‌تان حک کند. همین ویژگی این روغن را تبدیل به روغن جوانی پوست کرده است. مصرف مداوم روغن کنجد به جای کرم‌ دست و صورت، مصداق یک تیر و دو نشان است، چون همزمان با نرمی پوست، مانع پیری زودرس آن نیز می‌گردد.

لایه‌بردار

www.takfars.ir

پوست بدن به طور مداوم در معرض آلودگی‌ها و سموم محیط است. روغن کنجد مثل بسیاری از روغن‌های گیاهی دیگر، خاصیت سم‌زدایی دارد و می‌تواند سموم روی پوست را در خود حل کرده و پوست را به صورت عمیق تمیز کند. با ترکیب مقداری روغن کنجد و شکر و یک ربع زمان برای ماساژ، می‌توانید پوست صورت و بدن‌تان را از شر عمیق‌ترین آلودگی‌ها رها کنید.

ترمیم آسیب‌ها

روغن کنجد به سرعت از طریق پوست جذب شده و همه‌ی خواص خود را به بدن و پوست و مو می‌رساند. مواد مغذی موجود در این روغن را با روغن‌های گیاهی دیگری مثل زیتون و آفتابگردان چند برابر کرده و به پوست خود، خصوصا در بخش‌های آسیب‌دیده بمالید. این روغن با تسهیل گردش خون در پوست، پاک‌سازی سلول‌های مرده و تقویت پوست جدید، آسیب‌های مختلف پوستی را از بین می‌برد.

جالب است بدانید که این روغن یک ضدباکتری طبیعی است. برای همین پوست ملتهب از عفونت‌های قارچی یا باکتریایی هم از تصمیم شما برای استفاده‌ی منظم از روغن کنجد استقبال می‌کنند.

اگرچه محصولات خالص گیاهی ریسک مصرف بسیار کمتری در مقایسه با محصولات شیمایی دارند، با این حال قبل از استفاده از این روغن برای هر کاربردی، مقدار کمی از آن را روی دست بمالید و اگر حساسیتی به آن نداشتید، این روغن را وارد چرخه‌ی محصولات بهداشتی و زیبایی روزانه‌تان کنید./

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر