تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

عکس و توضیحات جاهای دیدنی کشور کانادا

مسابقه کالگاری نام یکی از معروف ترین مسابقات گاوبازی دنیاست که تاریخچه اش به نمایش های سبک تگزاسی اواخر قرن نوزده و اوایل قرن بیستم بر میگردد. ای مسابقه در طول سال ها گستردش پیدا کرده و امروزه بهترین گاوچران های دنیا را با جایزه ۲ میلیون دلاری اش به خود جذب میکند. در جریان این مسابقات، برنامه های دیگری از جمله اجرای زنده موسیقی، کارناوال، غذاهای متنوع و رقص نیز گنجانده شده چرا که این شهر کانادایی میزبان بهترین های دنیاست. این مسابقات با یک رژه ۴ کیلومتری در یکی از دیدنی ترین مکان های دنیا در ماه جولای شروع می شود. مردم کالگاری این مسابقات را “بهترین نمایش در فضای باز” دنیا می دانند.

image عکس و توضیحات جاهای دیدنی کشور کانادا

برج سی ان تورنتو

برج سی ان با ارتفاع ۱۵۵۳ متری یک شاهکار مهندسی است و در لیست عجایب هفتگانه دنیای مدرن قراردارد. در دهه ۱۹۷۰ اتحادیه ملی راه آهن کانادا (به اختصار سی اِن)، با همفکری رسانه های محلی، تصمیم گرفت تا یک دکل مخابراتی جدید بسازد. هدف از ساخت دکل، تامین نیازهای ارتباطی جمعیت رو به رشد تورنتو و همچنین داشتن نمادی از شکوه شهر بود. هنگام افتتاح برج، بازدیدکنندگان چنان تحت تاثیر عظمت آن قرار گرفته بودند که برج خیلی زود به مهم ترین و پرطرفدارترین جاذبه گردشگری کاناداتبدیل شد. رستوران گردان برج “سی اِن” به خاطر داشتن غذاها و نوشیدنی های عالی و چشم اندازی بی نظیر شهرت جهانی دارد.

image عکس و توضیحات جاهای دیدنی کشور کانادا

تکفارس آی آر

آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا مجموعه ای از سه آبشار عظیم است و در مرز بین ایالت اونتاریو در کانادا و ایالت نیو یورک در آمریکا قرار گرفته است. آبشارهای سمت اونتاریو آبشارهای نعل اسب نام دارند و منظره ای بهتر و جاذبه های بیشتری دارند. ناحیه اطراف آبشار، منطقه گردشگری مهمی به حساب می آید و پر از برج هایی برای مشاهده ی مناظر موجود، رستوران ها، مغازه های سوغاتی فروشی، کازینو ها و هتل های لوکس است. یکی از بهترین مکان ها برای دیدن آبشار نیاگارا در سمت اونتاریو، پارک ملکه ویکتوریا است، جایی که در شب های تابستان آتش بازی انجام می شود و آبشارها با نور پردازی زیبایی روشن می شوند.

image عکس و توضیحات جاهای دیدنی کشور کانادا

محصولات معتبر
محصولات معتبر