تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

عکس و اطلاعات جالب درباره گوشی سامسونگ اس ۸

image عکس و اطلاعات جالب درباره گوشی سامسونگ اس ۸

اول اینکه این گوشی قرار است بدون جک ۳.۵ میلی متری هدفون وارد بازار شود به همین دلیل فضای بیشتری برای اضافه سازی اجزای جدید و یا یک باتری بزرگ تر در خود دارد؛ دوم اینکه گلکسی S8 فاقد دکمه فیزیکی خانه می باشد و به همین دلیل از یک اسکنر اثر انگشت نوری بهره می برد که در نمایشگر آن قرار گرفته است و سوم اینکه سامسونگ می خواهد در ساخت این گوشی پرچم دار به جای آرایش پیکسل الماسی پنتایل از آرایش رنگ RGB استفاده کند؛ این آرایش می تواند در یک رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی QHD جزییات بیشتری را نشان دهد.

طبق خبرهای موجود سامسونگ همچنین در نظر دارد که گوشی جدیدش را با پورت USB نوع C وارد بازار کند.

حال به تفسیر این سه خبر می پردازیم. خوشبختانه همه شایعه هایی که در مورد استفاده از نمایشگر ۴K در گوشی جدید مطرح شده بودند، تکذیب شدند و این امر واقعا باعث خوش حالی است زیرا کاربران تنها در کاربردهای VR به نمایشگرهای ۴K نیاز دارند و از طرفی نمایشگر QHD کیفیت تصویر بهتری را در مقایسه با نمایشگر فول HD ارائه میکند.

اما آنچه که برای گلکسی S8 یک برتری محسوب می شود تعداد پیکسل های آن می باشد؛ گوشی های گلکسی سامسونگ در گذشته با نمایشگرهای سوپر AMOLED و آرایش پیکسل الماسی عرضه می شدند؛ از طرفی نمایشگر های دارای رزولوشن QHD میتوانند تنها ۷,۳۷۲,۸۰۰ پیکسل را در اختیار کاربران بگذارند این در حالی است که نمایشگر گلکسی S8 که از آرایش رنگ RGB بهره می برد ۱۱,۰۵۹,۲۰۰ دارد.

تکفارس آی آر

خبر دیگر در مورد حذف جک هدفون بود. این اقدام سازنده کره ای ناراحتی تعداد زیادی از کاربران را به همراه خواهد داشت از این رو باید دید که سامسونگ چگونه این کارش را توجیه میکند؛ البته باید در نظر داشت که حذف این این قطعه باریک تر شدن گوشی جدید و امکان اضافه سازی اسپیکرهای استریو و یک باتری بزرگ تر را به ارمغان می آورد که معامله چندان بدی نیست.

خبر آخر در مورد اضافه سازی پورت USB نوع C بود. این امر باعث می شود که گلکسی S8 بتواند در کنار نگه داشتن امکان شارژ باتری با استفاده از فناوری های شارژ سریع به صورت استاندارد، جدید ترین Gear VR سامسونگ را نیز پشتیبانی کند.

در مجموع این اطلاعات تصویر شفاف تری را از گلکسی جدید ارائه میکنند با وجود این باید به این نکته اشاره کرد که هنوز باید منتظر ماند تا سامسونگ این جزییات را تایید کند. انتظار می رود که این گوشی هوشمند در کنگره جهانی موبایل در معرض عموم قرار گیرد به همین دلیل می توان با اطمینان گفت که تا آن موقع جزییات بیشتری در مورد این محصول منتشر می شود.

سامسونگ می خواهد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ از گوشی پرچم دار جدید خود رونمایی کند. تا آن زمان هنوز ۳ ماه مانده است با وجود این منابع اطلاعاتی امروز جزییات جالبی را در مورد این گوشی هوشمند منتشر کرده اند.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر