تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

ایوانا ماری زلنیچکوا، همسر اول ترامپ

در سال ۱۹۹۷،‌ ترامپ با ایوانا ماری زلنیچکوا «Ivana Marie Zelníčková» که اصالتا اهل چکسلواکی بود ازدواج کرد، ایوانا در آن زمان یک مدل بود و پیشتر عضو ذخیره تیم اسکی چکسلواکی در المپیک سال ۱۹۶۸ بود.

ترامپ پس از ازدواج، ایوانا را معاون مدیر و مسئول طراحی و معماری در شرکت خود کرد، جایگاهی که با استفاده از آن نقش مهمی را در بازسازی هتل کومودور و تبدیل آن به هتل گراند هیات ایفا کرد. ترامپ از وی سه فرزند شامل یک دختر و دو پسر به نام‌های دونالد جونیور «Donald Junior»، ایوانکا «Ivanka» و اریک «Eric» دارد. ازدواج وی با ایوانا در سال ۱۹۹۱ به پایان رسید و این دو از هم طلاق گرفتند.

ترامپ دو سال (۱۹۹۳) بعد با یک بازیگر تازه‌کار به نام مارلا ماپلس «Marla Maples» ازدواج کرد. این در حالی که بود که پیش از ازدواج، این دو یک فرزند مشترک به نام تیفانی «Tiffany» داشتند. با این حال، ترامپ در سال ۱۹۹۷ طی یک فرآیند پر سر و صدا از مارلا جدا شد، طلاقی که پس از دو سال (۱۹۹۹) نهایی شد. طی این طلاق توافق شد که مبلغ ۲ میلیون دلار به مارلا پرداخت شود.

تکفارس آی آر

مارلا ماپلس، همسر دوم ترامپ

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

ترامپ در سال ۲۰۰۵ برای بار سوم ازدواج کرد. این بار همسر جدیدش یک مدل و طراح جواهرات اسلونیایی‌تبار به نام ملانیا ناوس «Melania Knauss» بود که از وی یک پسر به نام بارون ویلیام «Barron William» دارد که در سال ۲۰۰۶ متولد شد. این اولین فرزند ملانیا و پنجمین فرزند ترامپ بود.

ترامپ و همسر سوم و کنونی‌اش ملانیا ناوس

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

www.takfars.ir

ترامپ، همچنین صاحب ۷ نوه است. پنج نوه از دونالد جونیور و دو فرزند از ایوانکا.

دونالدِ پسر، ۳۷ ساله و یکی از سه معاون پدر است. وی ۱۲ ساله بود که والدینش از هم طلاق گرفتند. او علاقه خاصی به مادربزرگ مادری خود به نام میلوس «Milos» داشته و در دوران کودکی، تابستان‌ها به خانه مادربزرگش در حومه پراگ می‌رفت و چندین هفته را در آنجا به سر می‌کرد. وی همانند پدرش فارغ‌التحصیل دانشکده امور مالی وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا است و مدرکی دانشگاهی در رشته امور مالی و املاک را از این دانشگاه کسب کرده است.

تفریح مورد علاقه وی شکار گوزن با استفاده از تیر و کمان است. وی در سال ۲۰۰۱ پس از فارغ‌التحصیلی به کار در شرکت پدرش پرداخت. او همانند پدرش همسری را برگزید که پیشتر مدل بوده است، دونالد جوان،‌ همسرش را در یک نمایش فشن و مدل ملاقات کرد و پس از کمی کش و قوس، با خرید یک حلقه ۱۰۰ هزار دلاری از وی خواستگاری کرد. وانسا ترامپ «Vanessa Trump» و دونالد جوان، پنج فرزند دارند.

دونالد جونیور، فرزند بزرگ ترامپ به همراه همسرش وانسا و دخترش

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

ایوانکا، ۳۳ ساله،‌ دختر بزرگ ترامپ نیز مانند پدر و برادرش دانش‌آموخته دانشکده وارتونِ دانشگاه پنسیلوانیا است. وی در سن ۱۷ سالگی برای مدتی به عنوان یک مدل نیز فعالیت داشته است تا جایی که مجله ووگ «Vogue» به وی پیشنهاد همکاری داد، هرچند وی این درخواست را نپذیرفت.

ایونکا هم یکی از سه معاونان پدرش است و تخصص وی «جوش دادن» معامله‌ها و طراحی پروژه‌های جدید است. وی با جارد کوشنر «Jared Kushner» که فرزند یک میلیارد یهودی است ازدواج کرده است. اما از آنجا که خانواده جارد یهودی بوده‌اند، ایوانکا هم یهودی شده است و طبق آداب و رسوم آن‌ها عمل می‌کند.

ایوانکا، دختر بزرگ ترامپ، زمانی که ۱۷ ساله بود به عنوان یک مدل فعالیت می‌کرد

اریک ۳۱ ساله، فرزند سوم دونالد ترامپ، بیش از بقیه برادران و خواهرانش از دنیای رسانه دوری می‌گزیند. وی یک بار گفته بود که برادر بزرگش مربی و خواهرش ایوانکا مادر دوم او بوده است. وی برخلاف برادر و خواهر بزرگش از دانشگاه جورج‌تاون فارغ‌التحصیل شده است و هم‌اکنون یکی از سه معاون پدرش است، و به طور خاص امور ساخت و ساز را زیر نظر دارد. وی در سال ۲۰۱۲ با لارا یوناسکا «Lara Yunaska» که از دوستان زمان نوجوانی‌اش بود ازدواج کرده است.

تیفانی ۲۱ ساله، برخلاف دو برادر و خواهر بزرگترش نزد پدر بزرگ نشده است. مارلا، همسر دوم ترامپ پس از جدایی، تیفانی را نزد خود نگه داشته و به گفته‌اش مانند یک «تک والد» او را بزرگ کرده است. با این حال از ثروت پدر چندان دور نبوده و در یکی از گرانقیمت‌ترین مدارس ناحیه لس‌آنجلس تحصیل کرده است.

تک فارس

وی هم‌اکنون در دانشگاه پنسیلوانیا درس می‌خواند و امیدوار است در عرصه مدل، فشن و یا موسیقی مشغول به کار شود. گزارش شده است که ایوانکا، خواهر بزرگترش، یکبار به او کمک کرده است تا بتواند وارد یک دوره کارآموزی در مجموعه ووگ «Vogue» شود.

تیفانی ترامپ، زمانی که چندسالی کوچکتر بود

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

بارون ویلیامز ۹ ساله، آخرین فرزند ترامپ از آخرین همسرش ملانیا است. وی در پنت‌هاوس پدرش در برج ترامپ، یک طبقه کامل را در اختیار دارد. مادرش ملانیا یکبار گفته بود که هر شب از مرطوب‌کننده خاویار (که قیمتی بین ۵۰ تا ۱۵۰ دلار دارد) برای محافظت از پوست بارون ویلیام استفاده می‌کند. گفته شده است که بارون در چهار سالگی، مراسم جشن تولد خود را با حضور تمامی همکلاسی‌های کودکستان خود در موزه هوافضا و دریایی منهتن جشن گرفته است.

ترامپ در کنار کوچکترین فرزندش، بارون ویلیام

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

رازهایی درباره "ملانیا ترامپ"

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

با پیروزی دونالد ترامپ همسر او "ملانیا ترامپ" بانوی اول آمریکا شد.

آشنایی با ملانیا ترامپ – همسر دونالد ترامپ – همچنان یک معما است. همسر ۴۵ سالهٔ میلیاردر ۶۹ ساله آمریکایی در بخشی از مبارزات انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه حاضر شد؛ بااین‌وجود وی از ارائه اطلاعات خصوصی درباره خود و گذشته‌اش امتناع کرده است.

T A K F A R S

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

با رییس جمهور شدن ترامپ، ملانیا قادر به دور ماندن از نورافکن شهرت و توجه عوام نخواهد بود.

طی گپ و گفت با ملانیا و اطرافیانش به ۸ خصوصیت وی اشاره شده که در ادامه به آن می‌پردازیم:

او "جکی کندی" بعدی است: افراد نزدیک به ملانیا معتقدند که مدل اسلوونیایی را نباید دست‌کم گرفت. او همانند همسر جان اف کندی، زیبا و باهوش است. دور ماندن وی از رسانه‌ها را نباید بی‌اهمیت دانست؛ ملانیا در فرصت مناسب نظرات خود را بیان خواهد کرد.

او به ۵ زبان مسلط است: تسلط به زبان‌های اسلوونیایی، انگلیسی، صربی، فرانسوی و آلمانی می‌تواند در کاخ سفید مفید واقع شود. بااین‌حال گفته می‌شود یکی از دلایلی که او از همراهی همسرش در بیشتر محافل عمومی خودداری می‌کند، لهجه غلیظ وی است.

او در حکومت کمونیستی یوگسلاوی پرورش یافت: دور از زرق‌وبرق دنیای مد در نیویورک، او دوران کودکی خود را در یک ساختمان بتنی تحت حکومت دیکتاتوری تیتو گذراند. درصورتیکه ترامپ رئیس‌جمهور آینده آمریکا شود، ملانیا پس از لوئیزا آدامز—همسر جان کوئینسی، رئیس‌جمهور ششم آمریکا–نخستین بانوی کاخ سفید از یک کشور کمونیستی خواهد بود.

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

او از پسرش یک "مینی ترامپ" ساخته است: بارون، پسر ۹ ساله ملانیا و دونالد همانند پدرش کت‌وشلوار می‌پوشد و به گلف علاقه‌مند است. او ندیمه‌های خود را اخراج می‌کند و همانند پدرش از هر چیزی انتقاد دارد. دلیل رفتار وی تشویق‌های ملانیا برای الگوپذیری بارون از پدرش است.

او یک افسونگر است: گذشته از زیبایی، او توانایی بالایی در جذب افراد دارد. به‌گونه‌ای که همسر سابق روپرت مرداک او را زنی حامی، مادری مهربان و انسانی دوست‌داشتنی تعبیر کرده است.

او از مواضع تند همسرش در مورد مهاجران حمایت می‌کند: ملانیا در مصاحبه با شبکه (MSNBC) از مواضع تند همسرش درباره مهاجران غیرقانونی مکزیکی حمایت کرد و گفت هرکسی برای ورود به آمریکا باید مجوز داشته باشد.

تک فارس www.takfars.ir

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

آرزوی ملانیا: ترامپ در جمع هواداران خود در آریزونا گفته بود، آرزوی همسرش این است که بیشتر همانند یک رئیس‌جمهور رفتار کند.

او توییت کردن را ممنوع کرد: در جریان انتخابات درون‌حزبی و نظرات متعدد مردم آمریکا درباره دونالد ترامپ، او ترجیح داده برای مدتی توییت کردن را محدود کند تا به این شکل تحت تأثیر انواع توییت موافقان و مخالفان قرار نگیرد.

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

ترامپ و مسابقات ملکه زیبایی

هنوز جنجال‌های پس از انتشار خبر رسوایی جنسی دونالد ترامپ با یک زن شوهردار تمام نشده بود که او در یک برنامه تلویزیونی با «هاوارد استرن» حاضر شد و در مورد فیزیک دخترش صحبت کرد. اما آن حرف‌ها باز هم پایان کار نبود!

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

تکفارس

شبکه سی ان ان با انتشار متن یک مصاحبه از دونالد ترامپ با هاوارد استرن، مجری معروف رادیویی و تلویزیونی آمریکا، به اظهارات زشت و مستهجن ترامپ درباره زنان اشاره کرده است؛ هاوارد استرن در یکی از مکالماتش با ترامپ صحبت را به "ایوانکا" دختر ترامپ می‌کشاند و وی را توصیف می‌کند.

نوارهای منتشره از آقای ترامپ پیرامون جنبه‌های مختلف صحبت‌های ج.ن.س.ی است که از آن جمله می‌توان به این موضوع اشاره کرد که «هنگام رسیدن سن زن به ۳۵ سالگی، مرد می‌تواند به زن دیگری فکر کند.»

پس از آنکه واشنگتن پست نواری دیگر از آقای ترامپ (مربوط به سال ۲۰۰۵) را منتشر کرد و ترامپ در آن گفته بود «وقتی آدم ستاره باشد، زنان اجازه هر کاری را به او می‌دهند،» او حمایت بسیاری از اشخاص برجسته جمهوری خواهان را از دست داد. آقای ترامپ حالا بیم آن دارد که مبادا نوارهای جدیدتر کاری کنند تا اعتبارش به بهانه زن ستیزی کاملا نزد باقیمانده طرفدارانش نیز از بین برود.

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

دونالد ترامپ روز شنبه در جلوی برج ترامپ در نیویورک برای هوادارانش دست تکان می‌دهد

ترامپ در سال ۲۰۰۶ حتی از اظهار نظر در مورد دخترش نیز خودداری نکرد؛ او به هاوارد استرن در مورد دخترش گفته بود که «ایوانکا عمل پروتز سینه نکرده است. او دختری بسیار ش.ه.و.ت انگیز، قد بلند و بسیار زیبا است.»

در آن مکالمه (سال ۲۰۰۶)، هاوارد استرن از دونالد ترامپ پرسید آیا همچنان از راغب به برقراری رابطه با دختران ۲۴ ساله است؟ دونالد ترامپ که سال قبل از آن با ملانی، همسر فعلی‌اش، رسما ازدواج کرده بود، پاسخ داد: «بله، البته.»

ترامپ همچنین در ادامه آن مکالمه گفت از نظر او ۳۰ سالگی مناسب‌ترین سن ممکن است اما زمانی که سن زن به ۳۵ سالگی می‌رسد، مرد می‌تواند به زن دیگری فکر کند.

ترامپ همچنین در گفتگویی دیگر به این موضوع بالیده بود که نخستین بار در سن ۱۴ سالگی رابطه برقرار کرده بود.

ترامپ و دخترش ایوانکا

takfars.ir

او حتی در مورد مسابقات ملکه زیبایی جهان که خودش تهیه کنندگی‌اش را بر عهده داشت، گفته بود که «تنها مردی بوده که اجازه ورود به پشت صحنه را داشته و می‌توانسته افراد شرکت کننده را حین عوض کردن لباس، دید بزند.»

ترامپ گفته بود: «بهترین جای داستان وقتی بود که قبل از آغاز شو، پشت صحنه می‌رفتم و همه داشتند لباس می‌پوشیدند. می‌دانید، خب هیچ مردی آنجا نبود و من به خاطر اینکه تهیه کننده برنامه بودم، می‌توانستم به همه چیز سرک بکشم… البته می‌دانید که، من به همه چیز سرک می‌کشم تا مطمئن شوم هیچ جای کار نمی‌لنگد.»

گفتنی است "بیل پروییت" تهیه کننده برنامه تلویزیونی "اپرنتیس" هشدار داده که این نوارها تازه اول کار است و هنوز افشاگری‌های زیادی علیه ترامپ در راه است. بنابراین همچنان باید منتظر «بمب‌های خبری دیگری» از سوی دونالد ترامپ باشیم.

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

image عکس ها و جزییات جالب و خواندنی از زندگی دونالد ترامپ

محصولات معتبر
محصولات معتبر