تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور عکس های پاک شده در تلگرام را دوباره بازیابی کنید

گاهی اوقات ممکن است به اشتباه چت یا پیام‌های تلگرام را حذف کنید یا به دلیل دیگری آن‌ها را از دست بدهید. هنگامی که این اتفاق به طور غیر منتظره‌ای رخ می‌دهد، متوجه خواهید شد که بازیابی پیام‌های حذف شده‌ی تلگرام چه‌قدر دشوار است، چرا که تلگرام به شما راه‌حلی برای بازیابی اطلاعات مکالمات‌تان ارائه نمی‌دهد.

اما به این بدان معنا نیست که بازیابی اطلاعات تلگرام غیر ممکن است. در این صفحه، ما ۳ شیوه‌ی ممکن را برای بازیابی پیام‌ها و عکس‌های پاک شده در برنامه‌ی تلگرام آماده کرده‌ایم. شما می‌توانید این مطلب را بخوانید تا راه‌حل‌ها را با جزئیات یاد بگیرید.

در ادامه سه راه ممکن برای بازیابی عکس ها و پیام های حذف شده در تلگرام آمده است:

عکس‌های پاک شده از تلگرام را از پوشه تصاویر بازیابی کنید.

image چطور عکس های پاک شده در تلگرام را دوباره بازیابی کنید

تکفارس آی آر

روش اول و در واقع ساده‌ترین روش برای بازیابی عکس‌های حذف شده‌ی تلگرام این است که آن‌ها را در پوشه‌ی تصاویر تلگرام پیدا کنید. هنگامی که شما یک عکس در تلگرام دریافت می‌کنید، آن عکس وارد پوشه‌ی (فولدر) تصاویر تلگرام در کارت حافظه یا حافظه‌ی داخلی گوشی‌تان می‌شود. این تصاویر از پوشه حذف نخواهند شد حتی اگر شما آن‌ها را از چت تلگرام به طور مستقیم حذف کنید.

مطالب مرتبط: چگونه اکانت تلگرام را حذف کنیم ؟

عکس‌های حذف شده‌ی تلگرام را از پوشه‌ی حافظه‌ی نهان (cache) بازیابی کنید.

image چطور عکس های پاک شده در تلگرام را دوباره بازیابی کنید

راه دوم بازیابی چت‌های حذف‌ شده‌ی تلگرام از پوشه‌ی cache (حافظه‌ی نهان) است که تمام پیام‌ها، تصاویر، فیلم‌ها و فایل‌های دیگر موجود در مکالمات حذف شده، در آن ذخیره می‌شود. برای این کار، در کارت SD خارجی گوشی‌تان، این مراحل را دنبال کنید: پوشه‌ی آندروید > پوشه‌ی داده‌ها > پوشه‌ی org.telegram > پوشه‌ی حافظه نهان. آن را باز کنید و سپس می‌توانید تمام تصاویر حذف شده از مکالمات‌تان را در آن‌جا پیدا کنید.

www.takfars.ir

فایل‌های پاک شده را با استفاده از نرم‌افزار بازیابی اطلاعات اندروید بازیابی کنید.

اگر شما می‌خواهید فایل‌های پاک شده از نوع دیگر مانند پیام‌های متنی، اطلاعات تماس، اسناد، تصاویر، فایل‌های ویدئویی، و غیره را روی دستگاه آندروید خود بازیابی کنید، به شما توصیه می‌کنیم که نرم‌افزار بازیابی اطلاعات آندروید EaseUS را امتحان کنید. شما می‌توانید نسخه‌ی آزمایشی رایگان را برای اسکن فایل‌های پاک شده‌ی خود دانلود کنید. و اگر مطمئن شدید که می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را بازیابی کنید، می‌توانید یک کد مجوز برای بازیابی آن‌ها خریداری کنید. در غیر این صورت، نیازی به پرداخت پولی برای آن نیست. لطفا توجه داشته باشید که این نرم‌افزار برای بازیابی اطلاعات تلگرام در دسترس نیست.

مرحله‌ی ۱. دستگاه آندروید خود را به کامپیوتر وصل کنید، نرم‌افزار بازیابی اطلاعات آندروید EaseUS را راه‌اندازی کنید، و سپس روی دکمه‌ی شروع کلیک کنید تا نرم‌افزار دستگاه شما را تشخیص بدهد و به آن متصل شود.

image چطور عکس های پاک شده در تلگرام را دوباره بازیابی کنید

توجه: از آن‌جایی که این نرم‌افزار تنها می‌تواند به دستگاه آندروید روت‌شده دسترسی داشته باشد، شما باید مطمئن شوید که گوشی یا تبلت‌تان قبل از بازیابی اطلاعات روت شده باشد.

مرحله‌ی ۲. بعد از اتصال دستگاه آندرویدتان، نرم‌افزار به سرعت دستگاه را برای پیدا کردن همه‌ی اطلاعات از دست رفته اسکن می‌کند. شما به راحتی می‌توانید فایل‌هایی را که می‌خواهید با انتخاب نوع فایل صحیح پیدا کنید.

مرحله‌ی ۳. نگاهی بیندازید و فایل‌هایی را که می‌خواهید انتخاب کنید و سپس دکمه‌ی بازیابی (recover) را فشار دهید تا آن‌ها روی کامپیوترتان بازیابی و ذخیره شوند. در این‌جا فقط گزینه‌ی آیتم‌های حذف شده نمایش داده شده فقط برای فهرست کردن فایل‌های پاک شده.

image چطور عکس های پاک شده در تلگرام را دوباره بازیابی کنید

محصولات معتبر
محصولات معتبر