تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

عکس های جدید لامبورگینی در نمایشگاه خودروی پاریس

یکی از اصلی‌ترین شگفتی‌آفرینان نمایشگاه تا امروز لامبورگینی بوده‌است. همگی منتظر بودند که شاهد جادوگری این بار لامبورگینی در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۲ باشند. منتظران بالاخره چشمشان به شاهکار تازه لامبورگینی روشن شد. رقبای این خودروساز هم حسابی رویشان کم شد زیرا تا پیش از مسابقات به صورت مداوم از احتمال استقبال سرد از لامبورگینی جدید سخن می‌گفتند.
این خودروی جدید از سویی یک فیس‌لیفت از گالاردوی دوست‌داشتنی قدیمی‌است و از سوی دیگر نسخه ارتقا یافته آن به حساب می‌آید. به زبان بهتر در ایده و ساخت این خودرو از نظرگاه طراحی گالاردو که پرطرفدارترین خودرو لامبورگینی‌است استفاده شده اما نکات و ریزه‌کاری‌های مدروزی هم در آن گنجانده شده‌است.
آنطور که شاهدان نسخه جدید لامبورگینی عنوان می‌کردند این لامبورگینی «خودروی زمانه خویش است.»! یعنی طراحان آن دقیقا متوجه بوده‌اند برای چه دوره و نسلی دست به طراحی خودرو می‌زنند.
image عکس های جدید لامبورگینی در نمایشگاه خودروی پاریس
نکته جالب در مورد لامبورگینی ۲۰۱۳ این است که در مدت زمان سه ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. موتور این لامبورگینی پرسرعت ۱۰ سیلندر خورجینی‌است که می‌تواند ۵۴۲ اسب‌بخار نیرو تولید کند. البته برای موتوری به‌روز و دیوانه‌کننده کم‌لطفی‌است اگر واژه اسب‌بخار که معیاری برای قرن‌ها پیش است را به کار ببریم! در زیر می‌توانید عکس‌هایی از این خودرو را مشاهده کنید:

image عکس های جدید لامبورگینی در نمایشگاه خودروی پاریس
image عکس های جدید لامبورگینی در نمایشگاه خودروی پاریس

محصولات معتبر
محصولات معتبر