تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

عکسی و مدل های جدید گوشی سامسونگ سری A

سامسونگ گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷

image عکسی و مدل های جدید گوشی سامسونگ سری A

این گوشی هوشمند کوچک ترین عضو این خانواده می باشد و اخیرا توسط موسسه وای فای نیز تایید شده است. گلکسی A3 چند وقت پیش در بنچ مارک های مختلفی نیز حاضر شده بود از این رو انتظار می رود که سازنده کره ای در آینده ای نزدیک آن را وارد بازار کند.

طبق اطلاعات موجود این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۴.۷ اینچی HD، پردازشگر اگزینوس ۷۸۷۰ و یا یکی از تراشه های رنج متوسط اسنپدراگون، رم ۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰mAh بهره می برد.

سامسونگ گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷

تکفارس آی آر

image عکسی و مدل های جدید گوشی سامسونگ سری A

فرزند دوم این خانواده گلکسی A5 می باشد که ارزش بالایی در قبال بهای پرداختی خود دارد و علاوه بر این تابع اصول طراحی سنتی سازنده خود می باشد. انتظار می رود که این گوشی هوشمند با یک نمایشگر ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی فول HD سوپر AMOLED، پردازشگر اگزینوس ۷۸۸۰، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری ۳۳۰۰mAh وارد بازار گردد. منابع خبری اعلام کرده اند که سامسونگ می خواهد این محصول را در چند رنگ وارد بازار کند که یکی از این رنگ ها مشکی مرواریدی می باشد.

سامسونگ گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷

image عکسی و مدل های جدید گوشی سامسونگ سری A

گلکسی A7 فرزند ارشد این خانواده می باشد. گفته شده است که سامسونگ می خواهد این محصول را با یک پورت USB نوع C، اسکنر اثر انگشت، نمایشگر ۵.۷ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی سوپر AMOLED، باتری ۳۵۰۰mAh یا ۳۶۰۰mAh، پردازشگر اگزینوس ۷۸۸۰، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی ( با گشودگی f/1.9 )، شاسی شیشه ای و رده بندی محافظتی IP68 وارد میدان کند.

www.takfars.ir

نکته جالبی که در مورد گوشی گلکسی A7 وجود دارد این است که این محصول اولین عضو از گوشی های سری A سامسونگ می باشد که قرار است با رده بندی محافظتی IP68 وارد بازار شود .

شرح مشخصات جدید

۱. طرح شیشه ای متقارن

طراحی پشتی مخروطی شکل در کنار یک شیشه اسکرین منحنی شکل؛ سامسونگ به این سبک طراحی متقارن می گوید زیرا کاور پشتی با یک انحنا مشابه انحنای صفحه نمایشگر به سمت قاب فلزی شیب پیدا کرده است. با توجه به جزییات منتشر شده می توان انتظار داشت که نسل جدید گوشی های سری گلکسی A با این طراحی وارد بازار شوند. اطلاعات جدید از این امر حکایت میکنند که گوشی های جدید بر خلاف مدل های قبلی خود از شاسی های شیشه ای که با یک نوار فلزی تزیین شده اند، بهره می برند.

۲. اسپیکرهای جانبی

یکی از تغییرات بزرگی که در سری جدید این محصولات ایجاد شده است انتقال اسپیکرها به سمت راست گوشی در بالای دکمه پاور می باشد که البته جای کاملا غیر متعارفی است.

۳. نمایشگر همیشه روشن (Always-on)

گوشی های جدید از جدید ترین نمایشگرهای همیشه روشن سامسونگ نیز بهره می برند از این رو میتوانند مجموعه بهتری از تقویم ها، ساعت ها و آرایش های اعلان را در اختیار کاربران بگذارند.

۴. رده بندی IP68 برای شاسی مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار

جزییات جدید از این امر حکایت میکنند که سازنده کره ای قابلیت های مقاومتی گوشی های رنج متوسط خود را نیز به رده بندی مقاومتی IP68 ارتقاء داده است با توجه به این امر می توان گفت که گوشی های گلکسی A3، A5 و A7 میتوانند در عمق ۵ فوتی آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورند.

تک فارس

فناوری مقاوم سازی به کار رفته در این محصولات در واقع همان فناوری به کار رفته در گوشی های گلکسی S7 و S7 اج می باشند به این نحو که سامسونگ برای محافظت از طراحی بدون درپوش همه پورت ها و قسمت هایی که احتمال وقوع اتصال کوتاه در آن ها وجود دارد از غشاء های گرتکس (Gore-tex) و برای محافظت از قسمت های مدولار مانند پورت های سیم کارت از آب بندهای چرمی استفاده کرده است.

۵. دوربین های هم سطح با کاور پشتی

در نسل جدید گوشی های سری گلکسی A دوربین اصلی کاملا با کاور پشتی هم سطح شده است؛ این امر باعث شده که زیبایی این محصولات تا حد زیادی ارتقاء یابد.

۶. افزایش ظرفیت باتری

طبق اطلاعات موجود گوشی های گلکسی A3، A5 و A7 جدید از باتری های ۳۰۰۰mAh، ۳۳۰۰mAh و ۳۵۰۰mAh بهره می برند در حالی که مدل های قبلی این گوشی ها به باتری های ۲۳۰۰mAh، ۲۹۰۰mAh و ۳۳۰۰mAh مجهز شده بودند. از آن جایی که سامسونگ در ساخت محصولات جدیدش از پردازشگرهای جدیدی استفاده کرده است، حتی اگر که میزان مصرف باتری این گوشی ها با میزان مصرف باتری نسل قبلی آن ها یکسان باشد، می توان انتظار داشت که گوشی های جدید مدت زمان بیشتری روشن بمانند.

۷. USB نوع C

سامسونگ در ساخت گوشی های جدیدش علاوه بر اینکه از یک طرح فلزی و شیشه ای استفاده کرده از پورت USB نوع C نیز بهره برده است.

۸. لامپ اعلان LED

نسل قبلی گوشی های سری گلکسی A از اسکنر اثر انگشت، شاسی محکم و سایر ویژگی های خوب گوشی های رنج متوسط بهره می بردند با وجود این فاقد لامپ اعلان LED بودند اما به نظر می رسد که گوشی گلکسی A5 به یک لامپ LED مجهز شده، هرچند که هنوز این مطلب تایید نشده است.

قیمت و تاریخ عرضه

T A K F A R S

سامسونگ سال گذشته گوشی های گلکسی A3، A5 و A7 را در تاریخ ۲ دسامبر ( ۱۱ آذر ) در معرض عموم قرار داد و در تاریخ ۸ ژانویه ( ۱۸ دی ) وارد بازار کرد از این رو انتظار می رود که این سازنده اواخر این هفته و یا هفته آینده از نسل جدید این محصولات رونمایی کند و در اواسط ماه ژانویه ( ۱۲ دی تا ۱۲ بهمن ) آن ها را وارد بازار سازد. از نظر قیمت هم انتظار می رود که گلکسی A7 با قیمت ۴۹۹ دلار، گلکسی A5 با قیمت ۳۹۹ دلار و گلکسی A3 با قیمت ۳۲۹ دلار وارد بازار شود.

image عکسی و مدل های جدید گوشی سامسونگ سری A

image عکسی و مدل های جدید گوشی سامسونگ سری A

محصولات معتبر
محصولات معتبر