تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

عکسی باورنکردنی از یک موش مرده در نان

image عکسی باورنکردنی از یک موش مرده در نان

استیون فورس ۴۱ ساله در صبح یکی از روزهای ژانویه سال گذشته این موش را در بسته نانی از شرکت مشهور انگلیسی پرمیر فودز خریده بود. فورس این بسته نان را به قیمت یک پوند خریداری کرده و برای صبحانه به منزل برده بود و زمانی که میخواست ساندویچ پنیر برای دو قلوهایش متیو و جاناتان و دخترش هانا درست کند متوجه شد که این موجود ۴ سانتیمتری در گوشه چند نان جا خوش کرده است.

دادگاه مربوط به این حادثه چندش آور دیروز درلندن برگزار شدو طی آن شرکت مذکور به پرداخت ۱۶۸۲۱ پوند جریمه محکوم شد و پذیرفت که در بررسی کیفی محصولاتش دچار اهمال شدیدی شده اس .

image عکسی باورنکردنی از یک موش مرده در نان

او به دادگاه گفت که ابتدا تصور کرده شاید این مربوط به ضایعات نان باشد اما زمانی که دقیقتر نگاه کرده متوجه شده موش پخته شده ای در کنار نان است و چون فرزندانش در حال خوردن نانهایی بوده اند که قبل از دیدن موش برایشان گرفته بود ، ساکت مانده و با تعجب و سکوت شاهد تمام شدن ساندویچ های آنها بوده است.
او به قدری از این موضوع شوکه شده بود که همان روز پس از بردن بچه ها به مدرسه به مرکز بهداشت غذایی رفته و ضمن گرفتن عکس از این موضوع نمونه را به طور کامل به مسئولان این مرکزداده است و در روزهای بعد هم با وکیلش تماس گرفته شکایتی را تسلیم دادگاه کرده است .حال این پدر ۴۱ ساله زمانی بدتر شده بود که مسئولان به او گفتند دم این موش را در نان پیدا نکرده اند واحتمالا توسط یکی از اعضای خانواده او خورده شده است!

تکفارس آی آر

محصولات معتبر
محصولات معتبر