تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

عطرهای زنانه و مردانه ای که معمولا پرفروش و محبوب هستند

۱- عطر Euphoria کلوین کلاین

CK Euphoria از زمانی که در سال ۲۰۰۵ معرفی شد تاکنون همیشه در لیست بهترین‌ها بوده است. نت ابتدایی این عطر انار است. نت میانی آن از عطر کهربا، بنفشه، نیلوفر آبی و ارکیده تشکیل شده است. نت پایه این عطر مشک و عنبر است.

۲- عطر Classic از برند بربری

اگر شما هم رایحه جذاب، تاثیرگذار و شیرین میوه‌ها را دوست دارید، می‌توانیم بگوییم این عطر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. نت‌های ابتدایی این عطر را هلو، زردآلو، گلابی و توت تشکیل می‌دهند. نت‌های میانی عطر Classic هم رایحه یاسمن، چوب صندل و سدر هستند.

۳- Vakko V De Vakko Edt

تکفارس آی آر

این عطر با طراحی نوستالژیک شیشه خود توجه‌ها را به خود جلب کرده است. مهمترین ویژگی این عطر ماندگاری خوب آن است. این عطر ترکیبی از رایحه‌های شمعدانی، گل یاسمن، نعناع هندی و چوب سدر است.

۴- عطر La Vie Est Belle از برند لنکوم

این عطر ترکیبی از رایحه‌های گل زنبق و سوسن، گل یاسمن و شکوفه پرتغال و نعناع هندی است. اگر به عطرهای شیرین علاقه دارید به این عطر یک شانس امتحان بدهید.

۵- عطر Euphoria Intense (مردانه) از برند کلوین کلاین

عطر مسحور کننده و مردانه Euphoria Intense نسخه غلیظ‌تر و تندتری از Euphoria مردانه است. نت‌های تشکیل دهنده این عطر عبارتند از: زنجبیل، ریحان، فلفل، سدر، عنبر و صمغ.

www.takfars.ir

۶- Joop Homme

عطر هوم رایحه‌های دارچین، شکوفه پرتغال و گل یاسمن را در خود دارد. این عطر مورد توجه کسانی قرار می‌گیرد که به رایحه‌های شیرین و چوبی علاقه دارند.

۷- عطر Black Orchid از برند تام فورد

اگر به عطر‌های تند علاقمند هستید Black Orchid تام فورد عطر شما می‌تواند باشد. این عطر را هم آقایان هم خانم‌ها می‌توانند استفاده کنند و از نظر طراحی شیشه هم بسیار جذاب است.

۸- عطر Classic از برند بربری (مردانه)

نت‌های اولیه این عطر ترکیبی از رایحه‌های ترنج، نعناع، اسطو خودوس و آویشن است و نت‌های پایه این عطر را سدر و عنبر تشکیل می‌دهند.

۹- Davidoff Cool Water

این عطر رایحه‌ای تازه و دل انگیز دارد. این عطر شما را به یاد دریا خواهد انداخت و با طراحی زیبای شیشه خود در بین محبوب‌ترین‌ها قرار گرفته است. نت‌های ابتدایی این عطر را مرکبات، به، آناناس، هندوانه، انگور سیاه و گل نیلوفر تشکیل می‌دهند. به دلیل داشتن رایحه سبک و خنک، این عطر را در ماه‌های تابستان هم به راحتی می‌توانید استفاده کنید.

۱۰- عطر Bleu De Chanel از برند شانل (مردانه)

این عطر برای افرادی که رایحه‌های تاثیرگذار و چوبی را می‌پسندند انتخاب ایده‌آلی می‌تواند باشد. این عطر جزو عطرهای با ماندگاری بالا و تند است.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر