تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

طرز تهیه معجونی جادویی برای کاهش سوزش معده و سردل در شب

image طرز تهیه معجونی جادویی برای کاهش سوزش معده و سردل در شب

" شیر طلایی " می تواند این علائم را تسکین داده و باعث شود صبح روز بعد احساس خوب و تازه ای داشته باشید.

برای درست کردن این معجون تنها به زردچوبه، زنجبیل، شیرنارگیل، عسل و فلفل سیاه نیاز دارید. این نوشیدنی، گوارش را بهتر کرده و علائم ناشی از ریفلاکس را کاهش می دهد. تمام اجزای این ترکیب، فواید شگفت انگیزی برای سلامتی دارند و وقتی باهم ترکیب می شوند هم تأثیراتشان به اندازه چشمگیری افزایش می یابد.

برخی از خواص

زردچوبه:

تکفارس آی آر

۱. تسکین درد آرتریت به دلیل خواص ضدالتهابی آن

۲. کمک به سم زدایی کبد

۳. تقویت گردش خون همراه با رقیق کردن آن

۴. تسکین و آرام کردن سیستم گوارش و جلوگیری از زخم معده

۵. کاهش درد و تب

www.takfars.ir

۶. جلوگیری و حتی در بعضی موارد غلبه بر سرطان

۷. کاهش علائم آرتریت

۸. تقویت سلامت مغز و قلب

شیر نارگیل: جزء دیگری که در این معجون وجود دارد، شیر نارگیل است که منبع سالمی از چربی بوده و با پوششی که در مری ایجاد میکند، درد و ناراحتی ناشی از ریفلاکس را تسکین می دهد.

فلفل سیاه: فلفل سیاه می تواند جذب کورکومین را که عنصر اصلی موجود در زردچوبه است بیشتر کند.

عسل: عسل قرن هاست که موارد کاربردی متنوع و گوناگونی داشته و حاوی اسیدآمینه ها، آنزیم ها، مواد معدنی و ویتامین هایی است که به گوارش کمک کرده و احساس سوزش مربوط به ریفلاکس را کاهش می دهند.

مواد لازم برای تهیه این معجون

دو فنجان شیرنارگیل

یک قاشق چایخوری زردچوبه

یک تکه تقریباً دو سانتیمتری از ریشه زنجبیل تازه یا یک قاشق چایخوری پودر زنجبیل

تک فارس

یک چهارم قاشق چایخوری فلفل سیاه

یک قاشق غذاخوری عسل ارگانیک

طرز تهیه

تمام این مواد به جز عسل را در یک کاسه باهم ترکیب کنید. این ترکیب را در یک قابلمه ریخته و روی حرارت داغ کنید تا به جوش بیاید. حرارت را کم کنید تا بگذارید به مدت ۵ دقیقه روی آن بماند. سپس از روی حرارت برداشته و عسل را به آن اضافه کنید، این معجون را پیش از رفتن به رختخواب بنوشید و لذت ببرید. دیگر لازم نیست سراغ داروهای متداول بروید تا از دست علائم ریفلاکس راحت شوید.

طبیعت مهربان هر چیزی را که برای سلامتی و درمان نیاز داریم در اختیارمان گذاشته و برای تهیه این ترکیب معجزه آسا هم به احتمال زیاد مواد لازمش را در خانه دارید. پس زحمتی برایتان ندارد!

این ترکیب را حداقل یک ساعت قبل از خواب بنوشید، تا پیش از اینکه به خواب بروید برای گوارش، زمان داشته باشد. صبح بعد از اینکه از خواب بیدار شوید، احساس راحتی و تازگی و انرژی خواهید داشت و هیچ دردی اذیتتان نمیکند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر