تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

طالع بینی و فال افراد از روی درخت

۱ فروردین

درخت بلوط (شجاع)

طبعی قوی دارند، دلیر و نیرومند هستند و در کارها بسیار سختگیر و مستقل عمل می کنند. حساس بوده و به تغییر علاقه ای ندارند. همیشه پایشان را روی زمین نگه می دارند و اهل عمل هستند.

۲ فروردین الی ۱۱ فروردین

درخت فندق (غیر عادی)

تکفارس آی آر

دلربا – بی صبر و بسیار فهیم هستند. مبارزی فعال برای جنبش های اجتماعی بوده محبوب و عاشقی دم دمی مزاج به حساب می آیند. این گروه شریکی بردبار و در قضاوت بسیار دقیق هستند.

۱۲ فروردین الی ۲۱ فروردین

درخت سماق کوهی (احساساتی)

پر از بشاشیت و خودخواه نیستند. جنب و جوش، ناآرامی و پیچیدگی ها را دوست دارند. هم وابسته و هم مستقل اند. سلیقه خوبی داشته و هنرمندان احساساتی هستند. آنها می توانند شریک خوبی برای زندگی باشند ولی متأسفانه قدرت بخشش آنها بسیار کم است.

۲۲ فروردین الی ۳۱ فروردین

www.takfars.ir

درخت افرا (مستقل)

یک فرد معمولی نیستند. آنها پر از تخیل و ابتکارند ولی در عین حال خجالتی، محتاط و کم حرف هستند. این گروه مغرور و دارای اعتماد به نفس بالایی هستند آنها تشنه تجربیات جدید بوده و در بعضی اوقات عصبی می شوند. افراد این دسته دارای پیچیدگی های فراوان بوده و از نعمت حافظه خوب برخوردار هستند. آنها به راحتی یاد می گیرند که زندگی عشق پیچیده دارد ولی می خواهند همواره تأثیر گذار باشند.

۱ اردیبهشت الی ۱۰ اردیبهشت

درخت گردو (پر شور)

سخت گیر عجیب و پر از تضاد بوده و اغلب خودخواه هستند. پرخاشجو و دارای عکس العمل های غیر منتظره هستند. افراد این گروه نجیب و دارای افقی گسترده اند که فی البداهه عمل می کنند. بلند پروازی آنها نامحدود بوده و هرگز انعطاف پذیر نیستند. آنها شریکی دشوار و غیر عادی بوده که اغلب دوستشان ندارند ولی همواره مورد تحسین قرار می گیرند. بسیار حسود و احساساتی بوده و هرگز اهل مصالحه نیستند.

۱۱ اردیبهشت الی ۲۴ اردیبهشت

درخت سپیدار (بلاتکلیف)

بسیار اهل تجمل به نظر می رسند. خیلی اعتماد به نفس ندارند ولی وقتی لازم باشد از خود جرئت نشان می دهند. آنها طالب محیطی گرم هستند. در انتخاب خود بسیار وسواس دارند و اغلب تنها هستند. این گروه دارای طبعی هنرمندانه هستند و گرایشی به سمت فلسفه دارند. دارای سازماندهی خوبی است و در هر موقعیتی قابل اعتماد است و روابط را بسیار جدی می گیرد.

۲۵ اردیبهشت الی ۳ خرداد

درخت شاه بلوط (صادق)

تک فارس

این گروه سیاستمدارانی مادرزادی هستند. دارای توان بالا در قضاوت بوده و علاقه مند به تأثیر گذاری بر روی دیگران هستند. اغلب فکر می کنند که دیگران آنها را درک نمی کنند فقط یک بار عاشق می شوند و برای پیدا کردن جفت خود دچار مشکلات زیادی می شوند.

۴ خرداد الی ۱۳ خرداد

درخت زبان گنجشک (بلند پرواز)

پر نشاط و سر زنده و به میزان بسیار زیاد جذاب است. این گروه از روی انگیزه آنی و بدون فکر قبلی عمل می کند، پافشاری در هر کاری از خصوصیات آنهاست. از انتظار واهمه ای ندارد. جاه طلب و باهوش و پر استعداد و علاقه مند به بازی با سرنوشت هستند اصولاً دارای تمایلات خودخواهانه و در عین حال بسیار قابل اعتماد و درستکار است آنها چون عاشقی محتاط اند که بعضی اوقات مغزش بر قلب حکم رانی می کند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر