تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

طالع بینی هندی مرد متولد دی ماه

خدای من ! او کسی است که می داند کجا میرود مستقیم رو به جلو!

مردان متولد این برج تلاش می کنند تا پیشرفت کنند . سیاره آنها کیوان است ، کیوان فرمانروایی جدی است و توسط حلقه هایی احاطه شده. پس متولد این برج با حلقه های خودش محدود شده است. آنها دقیقاً می دانند چه کاری را می توانند انجام دهند و آن را به خوبی انجام می دهد، نه کمتر و نه بیشتر . این مردان محدودیتهای خود را شناخته و آنها را رعایت می کنند که گاهی به موفقیتی عظیم می انجامد . در مواقعی دیگر نگرانی ها از اوآدمی خشک مغز می سازند و او قدم از قدم بر نمی دارد و خطر نمی کند و با قوانین دستورات خود را محدود می کند .

این مردان و پول مثل قفل و کلید باهم جورند.

متولد این برج تحت تأثیر نشانه خود دقیقاً محافظه کار هستند و همیشه خوش نامی دارند . آنها نگران عقاید مردم هستتندو سعی می کنند در هر کاری اصول و مقررات جاری را رعایت کنند . فکر نکنید آدمهای کسالت آوری هستند ، نه واقعاً این طور نیست. آنها به پدر اهمیت زادی می دهند و فکر می کنند سایه پدر همچون روح همیشه بر بالای سر آنها پرواز می کند,(هملت را به خاطر می آورید.) شکایت عمده آنها احساس گناهی است که زجرشان می دهد ، مرد متولد این برج حتماً اگر پایش را جای پای پدر بگذارد باز هم از غصه اینکه وظیفه اش را در مقابل پدر به خوبی انجام نداد ، او را غذاب می دهد. اگر این نگرانی ها ریشه دار باشند اعتماد به نفس او را تضعیف کرده و خرد می شود. اما اگر همین حس مسئولیت پذیری را در راه درست به کار برد، قوی و قویتر می شود . آن وقت آسمان آخرین مرز محدودیت اوست. به دلیل احساساتی که نسبت به پدرش دارد. خودش نیز پدری فعال و سخت گیر خواهد بود. وقتی احساس شادمانی کند، بچه ها را دو چندان شاد می کند و در مواقع دیگر پدری بسیار عاقل است . وقتی بچه ها تکالیفشان را انجام می دهند مصمم و قاطع بالای سر آنهاست و آنها را کنترل می کند وقتی پدر بزگ شود، هر چند می گوید شصت ساله است ولی مثل شانزده ساله ها رفتار می کند.

مرد متولد برج دی گاه معتاد به کار است. ولی بهتر است قبل از آنکه شما او را با سامسونت ، کامپیوتر و ماشین حسابش تنها بگذارید، تمرین کند با آنها به گردش بروید و نشان دهید چقدر به آنها اهمیت می دهید.

تکفارس آی آر

محصولات معتبر
محصولات معتبر