تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

طالع بینی هندی زن متولد اسفند ماه

وای خدای من عجب زن رویایی! اگر سعی کنید او را به خیال پردازی متهم کنید،( با حالتی آرامش بخش!) به طور انتقاد آمیزی شما را نگاه می کند و می گوید کاملاً اشتباه می کنید.

او واقع گرا است. گاهی هم همه چیز را آن قدر واقعی می پندارد که شاید در حالیکه فیلم غم انگیزی می بیند ، هق هق زیرگریه بزند، منظورم را که می فهمید!

بطور کلی این نشانه به قدیسین مربوط می شود. اما فراموش نکنید زنان متول این برج دو دسته هستند، دسته اول زنی لوند با چشم و گوش بازو شیک است، دسته دوم آفتاب پرستی رویایی است . برخی از این زنان از چنان قدرت تظاهری برخوردارند که تارهای خیال پردازی که به دور خود تنیده اند ، می توانند واقعاً باور کنند.

او زنی است که می تواند به محض اینکه شما ( به عنوان همسر ) صبح خانه را ترک کردید وبه محل رفتید ، مثل زمان هجده سالگی اش لباس بپوشید و از خانه بیرون برود. او با کفشهای پاشه بلندی که پوشیده به زحمت قدم می زند و اوقات خوبی را می گذارند و قبل از شما به خانه بر می گردد و می گوید که تمام روز را در خانه بوده و گردگیری می کردها ( لبته همه آنها اینطور نیستند). بعضی از آنها آنقدرعشاق و شیفته شریک هستند که به هیچ وجه نمی توانند بارگناه خیانت کاری را تحمل کنند .

زن متولد این برج واقعاً رویایی است. وی شیفته خانواده و دوستان است. او از جریحه دار کردن احساسات دیگران متنفر است و مثل متولد برج مهر به جای رویارویی با مسایل ، خود را درگیر آنها نکرده و اغلب با آنها مواجه نمی شود. از آنجا که توانایی همدلی با دیگران را دارد، مادر خوبی نیز هست و از وظایف خود شانه خالی نمی کند. او بچه ها را غرق محبت می کند. او سعی دارد از بچه ها خیلی مراقبت کند تاجایی که آنها در می یابند گاهی حس استقلال خود را از دست می دهند و تازه وقتی با دنیای واقعی روبروی شوند می بینند که با دنیایی که ما در ترسیم کرده، خیلی تفوت دارد. برای او خیلی سخت است که بچه ها را تنبیه کند و وقتی با بچه ها درشتی می کند و سر آنها داد می کشد خودش بیش از آنها ناراحت می شود. زنی رامی ناسم که متولد همین برج است. او یکبار آنقدر از دست بچه هایش عصبانی شده بود که به آنها گفته بود که میرود و آنها را تنها می گذارد. بعد در را محکم به هم کوبیده و در کابینت قایم شده بود! ولی پنج دقیقه بعد بیرون آمده بود.ا و را برای روی آوردن به مشروبات الکلی مستعد می دانند.

تکفارس آی آر

یکی دیگر از دوره بحرانی که مادر متولد برج اسفند می گذراندوقتی است که بچه های بی تجربه او خانه را ترک می کنند و او هم به سراغ خیالبافی می رود و تصور می کند که آنها نوزاد هستند. این خطر همیشه وجود دارد که در سکوت در آبهای خیال پردازی شناور شود. چوب و قلاب ماهی گیری بخرید و او را بیرون بکشید

محصولات معتبر
محصولات معتبر