تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

طالع بینی هندی زن متولد اردیبهشت ماه

به یک جلسه زنانه سر زده اید، مطمئن باشید رئیس جلسه حتماً زن متولد اردیبهشت است او احتمالاً چند شیشه ترشی و یا مربا نیز به همراه دارد .

می پرسید از کجا می دانم ؟ خوب اگر ونوس را پدید آورنده خوبی ها ، صاحب تجمل و تأمین کننده آذوقه بدانیم ، زن متولد ثور را پیش رو داریم . زنان متولد این برج به راستی خانه دار هستند . آنها نگران برچیده شدن ریشه های دایمی زندگی و مشغول ایجاد پایه محکمی برای آن هستند . ثبات بهترین واژه برای متولدین این برج است . هرچیز بی ثبات و موقتی ولو بسیار کوچک ، آنها را دچار دلشوره می کند .

گاهی دختر متولد این برج ، مثل میوه درخت بلوط که بر بلندترین درخت های بلوط رشد می کند و هما نجا می ماند ، تا قبل از ازدواج با والدینش زندگی می کند . این را به حساب تنبلی یا نداشتن قدرت تخیل نگذارید، او فقط به خانواده دلبسته است و نمی خواهد از آنها دور شود .

از نظر او هر چیز ملموسی ، فوق العاده است . این نشانه در طالع بینی مادر زمین (اردیبهشت) کاملاً محسوس است . یک زن واقعی متولد اردیبهشت همسر شاد یک کشاورز است . روی زمین کشاورزی می کند و روزهای زندگی اش را در هماهنگی کامل با طبیعت سپری می کند . زن متولد این برج لوند نیست چون زندگی را خیلی کوتاهتر از این می پندارد که بخواهد عشوه گری کند و در مقابل می تواند بسیار ساده لوح و خجالتی باشد . او هیچ دلیلی نمی بیند که تا وقتی می تواند برای انجام یک کار ورجه ورجه و شیطنت کند ، بنشیند و فس و فس کند . او می تواند خیلی آرام و وسوسه انگیز باشد . تخت خواب او همیشه با ملحفه های ابریشمی نرم پوشیده شده و حمام او پر از صابونهای بسیار خوشبو است. وقتی ازدواج می کند ، همسر، منزل ، آشپزخانه و فرزندانش بسیار مهم می شوند و بیشترین تلاشش را می کند تا همسر و مادری کامل باشد . از نظر او وفاداری یعنی همه چیز به همین دلیل از همسرش نیز انتظار دارد که مثل خود او وفادار باشد .

اینها ویژگیهای مثبت شخصیت او است. اما از نظر ویژگیهای منفی او را دست کم نگیرید چراک ه از این نظر می تواند بر همه نشانه ها به جز عقرب پیشی بگیرد. او از رشک و حسد هم بی بهره نیست. از این دختر انتظار نداشته باشید که ببخشد و فراموش کند، چون در سرشت او نیست . او با خونسردی تصمیم می گیرد تا با کسی که به او بد کرده، هیچ کاری نداشته باشد .و دلیل این خیلی ساده است چون این روش محافظه کارانه برای آن است که در آینده مجدداً‌ از همان ناحیه آسیب نبیند .

تکفارس آی آر

همچون همتای مردش، وجود دیگران، بویژه نزدیکترین و عزیزترین فرد برایش عادی میشود . او سرد و بی روح نیست اما احساساتش را بدرستی بیان نمی کند و فراموش می کند همسرش نیاز دارد که نظر و احساس او را نسبت به خود بداند و گاه خیلی دیر ( درست وقتی که او می خواهد ترکش کند)، ‌به این نکته مهم پی میبرد . اگر موقعیتی پیش آید که او مدتها از همسرش دور باشد فقط به فرستادن یک کارت پستال سال نو اکتفا می کند. به این دلیل همیشه مورد سرزنش قرار می گیرد همسرش، پرخاش میکند و می خواهد بداند که چرا هیچ وقت نگفته او را چقدر دوست دارد. اما زن متولد اردیبهشت مات و متحیر است و آهسته نجوا می کند ، نیازی نیست که بگویم همین که با تو هستم بیانگر همه چیز است. ولی خوشبختانه قبل از آنکه خیلی دیر شود ، می فهمد که هر سردی کدورت با کمی عشق و احساسات بر طرف می شود .

زن متولد این برج بسیار جذاب است و گاهی نیز ژست اغراق آمیزی به خود می گیرد. سیاره ونوس به انها صدای خوبی نیز بخشیده است تا جایی که می توانند خواننده های معروفی شوند.

از آنجا که زن متولد برج ثور مادر زمین است می تواند مادری بسیار خوب برای فرزندانش باشد . او عاشق آنهاست هیچ گاه آنها را سرزنش نمی کند در عوض خیلی به آنها عشق می ورزد. او می تواند بسیار حسود باشد و اجازه ندهد بچه ها خانه را ترک کنند و بالهایشان را باز کنند و پرواز کنند . او از تنبیه بچه ها پرهیز می کند و فقط به آنها عشق می ورزد و این همان چیزی است که او را یکی از گرمترین و صمیمی ترین نشانه ها در آسمان فلکی ساخته است

محصولات معتبر
محصولات معتبر