تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

شهرداری در کل کشور نیروی جدید استخدام میکند جزئیات

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان شهرداری ها ، حمیدرضا ارشادمنشافزود: پذیرفته شدگان در بخش های شهرسازی، عمران و معماری، خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی و اداری – مالی ۷۳۳ شهرداری ۲۳ استان کشور جذب به کار شدند.
وی گفت: سال گذشته هفت هزار نفر جذب شهرداری های ۱۸ استان کشور شدند.
ارشاد منش بابیان اینکه هم اکنون هزار و ۲۰۰ شهرداری در کشور فعال است، افزود: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شهرداری ها دارای مدارک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکترا هستند.
وی اظهار داشت: برگزاری آزمون استخدامی شهرداری ها گام مهمی برای عدالت محوری و شایسته سالاری در جذب نیروهای کارآمد و متخصص در بدنه مدیریت شهری است

استخدام ۱۰ هزار نفر تا پایان سال جاری در شهرداری های کشور

مسئول کمیته استخدامی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور خبر داد: استخدام ۱۰ هزار نفر تا پایان سال جاری در شهرداری های کشور

۱۰ هزار نفر در قالب برگزاری آزمون استخدامی سراسری ، برای به کارگیری در هزار شهرداری کشور تا پایان سال جذب می شوند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مسئول کمیته استخدامی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت : برای تکمیل ظرفیت نیروهای کارشناسی شهرداریها و تامین نیروی انسانی مورد نیاز ۲۴۰ شهرداری تازه تاسیس در کشور ، سومین مرحله آزمون استخدامی شهرداری ها در ۸ استان کشور برگزار شد.

تکفارس آی آر

محسن کوشش تبار افزود : مرحله اول این آزمون در ۴ استان و مرحله دوم در ۱۴ استان برگزار شده بود.

وی افزود در این مرحله بیش از ۲ هزار نیروی مورد نیاز ۱۳۰ شهرداری در ۸ استان کشور پس از گذراندن مراحل گزینش و آزمون عملی برای آتش نشانان به استخدام شهرداری ها در می آیند.

وی از در نظر گرفتن استانداردهای کامل آزمون استخدامی شهرداریها خبر داد و گفت : این آزمون در قالب تفاهم نامه پارسال سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور با سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد و مانند دیگر آزمون های این سازمان ، دیگر نهادها هیچ دخل و تصرفی در روند برگزاری آن نداشتند.

نتایج این آزمون تا ۲ ماه دیگر اعلام می شود و طبق اعلام سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور قرار است از سال آینده ، هر سال دو بار آزمون استخدامی شهرداریها برگزار شود

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر