تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

شناخت روحیات همسر از روی مدل خوابیدن او در شب

image شناخت روحیات همسر از روی مدل خوابیدن او در شب

متخصصین معتقدند شکلی که قبل از خواب به بدن خود می‌دهید، اطلاعات بسیاری در مورد شخصیت و میزان سلامتی شما به همراه دارد.

اگر روی پهلو می‌خوابید

اگر به شکلی که جنین در رحم مادر دارد، می‌خوابید، یعنی نگران هستید. همچنین این امر نشان می‌دهد که در ظاهر آدم سرسخت و محکمی هستید؛ اما در باطن بسیار حساسید. اگر دست‌هایتان را به حالت باز مقابل خود قرار می‌دهید، طبیعت روراستی دارید؛ اما آرزوهای زیادی در زندگی دارید و با هر مشکلی که سر راهتان باشید، مقابله خواهید کرد.

مشکلات ناشی از این موقعیت خواب:

تکفارس آی آر

خوابیدن به پهلو باعث فشردگی عصب‌ها در دست‌ها و پاها می‌شود. این امر ممکن است منجر به بروز درد مزمن شود. همچنین تحقیقات نشان دادند برگشت اسید از معده زمانی که روی پهلو می‌خوابید، شدیدتر می‌شود، به ویژه اگر روی پهلوی سمت راست خود می‌خوابید. برای مقابله با این مشکلات، یک بالش مختص بدن بغل بگیرید تا کمرتان تحت‌فشار قرار نگیرد. همچنین بهتر است یک بالش نازک بین زانوهای خود قرار دهید تا کمرتان آسیب نبیند.

اگر روی کمر می‌خوابید

خوابیدن به صورت مستقیم، در حالی که دست‌هایتان در کنارتان قرار دارد نشان می‌دهد که شما انعطاف‌ناپذیر و سختگیر هستید. علاوه بر این احتمالاً پرمدعا، سرسخت و مصمم هستید. اگر دست‌های خود را بالای سر خود قرار می‌دهید، احتمالاً آماده‌اید تا به دیگران گوش دهید و به آن‌ها کمک کنید. این امر باعث می‌شود شما یک دوست فوق‌العاده باشید.

مشکلات ناشی از این موقعیت خواب:

اگرچه خوابیدن روی کمر برای افرادی که دچار درد کمر یا گردن هستند، مناسب است؛ اما این شکل از خوابیدن شما را مستعد خروپف و آپنه خواب می‌کند. همچنین خوابیدن روی کمر باعث می‌شود بازگشت اسید از معده شدیدتر شود و در طول شب بیدار بمانید. سعی کنید یک بالش اضافی زیر سرتان بگذارید.

www.takfars.ir

اگر روی شکم می‌خوابید

اگر دوست دارید روی شکم و با دست‌های باز بخوابید، یعنی اغلب احساس می‌کنید کنترلی روی اتفاقات زندگی خود ندارید. اگر این‌طور باشد، صبح‌ها با نگرانی و اضطراب در مورد کارهایی که باید انجام دهید، بیدار می‌شوید.

مشکلات ناشی از این موقعیت خواب:

با توجه به اینکه بیشتر تختخواب‌ها همانند تخت ماساژ ساخته نشده‌اند و سوراخی برای نفس کشیدن ندارند، در نتیجه بایستی گردن خود را به یک سمت کج کنید و بخوابید تا بتوانید نفس بکشید. این امر باعث می‌شود گردن تحت‌فشار شدیدی قرار گیرد و منجر به گرفتگی عضلات و دردهای مزمن می‌شود. راه‌حل رفع این مشکلات این است که تمرین کنید روی پهلو یا کمر بخوابید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر