تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

شناخت افراد از روی انگشت های پای آنها

image شناخت افراد از روی انگشت های پای آنها

انگشتان پایی که به سمت یکدیگر خم شده اند به آن معنی است که فرد از اعتماد به نفس کمی در آن محدوده برخوردار بوده و از اینکه مسئولیتش را بپذیرد می هراسد. انگشتان کج نشانگر انطباق یافتن سریع با افکار و عقاید دیگران است تا آنکه خودش به شخصه بر روی یک عقیده باشد.

ارتفاع کمان حاصل شده از انگشتان پا نیز از دیگر نشانه های شخصیت شناسی است. آنهایی که کمان بلندتری دارند به طور طبیعی فلسفی ، در زمان لزوم مستقل بوده و تمایل دارند که از تفکر منطقی به ایده های بزرگ نما و پر آب و تاب متمایل شوند. کمان کوتاه و یا بدن کمان به افرادی تعلق دارد که به طور عملی ثابت قدم بوده ولی در عین حال به دیگران وابسته اند.

برخی بر این باورند که هر یک از انگشتان پا ، بسته به اینکه در پای چپ هستند یا راست نشانگر خصوصیات خاصی از افراد هستند.شکل انگشت پا چگونگی خصوصیات فرد را به نمایش میگذارد:

پای راست

تکفارس آی آر

انگشت بزرگ: خوشحالی

انگشت دوم : آرزو

انگشت سوم: روحیه جنگجویی

انگشت چهارم: ارتباط با دیگران

انگشت کوچک: ترسیدن

www.takfars.ir

پای چپ

انگشت بزرگ: ناراحتی

انگشت دوم: احساسات

انگشت سوم: هوش

انگشت چهارم: محبت

انگشت کوچک: اعتماد

بنابراین اگر انگشت خاصی کوتاه است ،شما در مقایسه با صفات دیگر ، با آن مورد مشکل دارید.

پاهایی با انگشتان تیز عدم تعادل را نشان می دهد. انگشت پاهای گرد در قست بالای انگشت نشان گر همدلی و تمایل به جهت احساسات است و در عین حال انگشت هایی که در قسمت بالا مربع شکل هستند به آن معنی است که گرایش شما به کارهای عملی تر بیشتر است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر