تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

شغل های بی دردسر اما پول ساز کدامند

image شغل های بی دردسر اما پول ساز کدامند

مربی ورزش خصوصی، ۵۳ هزار و ۲۲۰ دلار

کار مربی ورزش خصوصی این است که به درخواست شاگردش خوب گوش کند؛ اینکه شاگردش می خواهد وزن کم کند یا بدنی عضلانی داشته باشد. مربی برهمین اساس یک برنامه ورزشی تنظیم میکند، اجازه می دهد شاگردش کار خود را انجام دهد و فارغ از اینکه شاگرد به برنامه عمل میکند یا خیر پولش را می گیرد. مربی ورزش خصوصی می تواند واقعا یک بانک باشد، البته به شرطی که تایید شاگرد را بگیرد یا مشهور باشد.

بینایی سنج، ۱۲۴ هزار و ۶۰۰ دلار

کاری که یک بینایی سنج انجام می دهد چک کردن میزان بینایی بیمار با یک روش کاملا مشخص است. او در نهایت تشخیص می دهد که چه عینک یا لنزی مناسب بیمار است. بینایی سنج ها با روش خاصی مشکلات چشمی را تشخیص می دهند اما در واقع، اصل کار را دستگاهی که در اختیار بینایی سنج قرار دارد، انجام می دهد. باید گفت کار با چنین دستگاهی نه تنها سخت نیست بلکه سرگرم کننده نیز هست، بنابراین کار کردن با یک دستگاه سرگرم کننده و درآمد ۱۲۴هزار و ۶۰۰ دلاری، بینایی سنجی را در فهرست پردرآمدترین مشاغل راحت دنیا قرار می دهد.

تکفارس آی آر

هنرمند، ۱۰۰هزار دلار

اگر یک هنرمند استعداد کافی و اسم و رسمی برای خودش داشته باشد، می تواند از استعداد خود در نقاشی، مجسمه سازی یا طراحی درآمد خوبی کسب کند. بعضی هنرمندان هستند که کاریکاتور آدم های معمولی را در کنار خیابان می کشند. این افراد درآمد بدی ندارند. هنرمند بودن نوعی شغل است که اول باید در آن اسم و رسمی بیابید و بعد انتظار پول درآوردن از آن را داشته باشید. اما وقتی شروع به پول درآوردن کردید تا ۱۰۰هزار دلار هم درآمد می توانید داشته باشید.

نویسنده مستقل، ۱۰۵هزار دلار

اگر از آن دسته افرادی هستید که به نوشتن علاقه دارید، دوست دارید در خانه بمانید و پول دربیاورید، نویسندگی برایتان بسیار شغل مناسبی است. نویسندگان مستقل میتوانند در خانه یا دفتر شخصی خودشان کار کنند. آنها روی شغل شان کاملا کنترل دارند، یعنی اگر کسی از آنها نوشته ای بخواهد که به سرعت آماده شوند، آنها میتوانند کار را رد کنند. ساعت کاری نویسنده های مستقل هم دست خودشان است؛ میتوانند تا ظهر بخوابند و تا نیمه شب کار کنند.

مهندس کامپیوتر، نرم افزار، ۸۰ هزار و ۵۱۹ دلار

www.takfars.ir

این شغل قطعا باید در فهرست راحت ترین و پردرآمدترین مشاغل دنیا ثبت شود، اما به این شرط که شما از علاقه مندان و حرفه ای ها در دنیای کامپیوتر باشید. اگر از آنهایی هستید که دوست دارند هر روز به یک جای مشخص به عنوان محل کار بروند و سروکله زدن با ارباب رجوع هم برایتان سخت است، این شغل دقیقا برای شماست.

اما برای رسیدن به این شغل حتما نیاز به مدرک مهندسی کامپیوتر دارید. خبر خوب برای خانم ها اینکه با توجه به مردسالار بودن این شغل و درخواست شرکت ها برای استخدام مهندس کامپیوتر زن، این شغل جای مناسبی برای آنها است.

راهنمای گردشگری، ۵۲ هزار دلار

راهنمای تور گردشگری بودن قطعا شغلی عالی برای کسانی است که دوست دارند آدم های بامزه یا استندآپ کمدین های تراز اول شوند. آنها به نقاط مختلف سفر میکنند و درباره جالب ترین نقاط گردشگری برای گردشگران صحبت میکنند و به آنها درس هایی از تاریخ می دهند.

بیشتر وقت راهنمایان گردشگری در اتوبوس می گذرد، بنابراین حتی کارشان نیاز به پیاده روی زیادی هم ندارد. بزرگ ترین چالش راهنمایان گردشگری این است که حرف های شان همیشه بوی تازگی بدهد. اگر از کسانی هستید که از ارتباط همیشگی با مردم لذت می برید، این شغل با درآمد ۵۲ هزار دلاری بسیار برایتان مناسب است.

ماساژور، ۵۱ هزار و ۴۰۰ دلار

آنها پول می گیرند تا استرس مشتریان را کم کنند، بنابراین بسیار مهم است که خودشان احساس آرامش داشته باشند. آنها برای ماساژور شدن باید دوره هایی را بگذرانند و پایه درآمدشان ۲۴هزار دلار است؛ درآمدی که می تواند تا بیش از ۵۰هزار دلار هم پیش رود.

بازیکن بازی های کامپیوتری، ۵۰ هزار دلار

روشن است که پول درآوردن از بازی های کامپیوتری بسیار هیجان انگیز است، اما نقطه تاریک ماجرا آنجاست که اگر بخواهید درآمد خوبی از این کار داشته باشید باید ۱۶ ساعت در شبانه روز بازی کنید. از طرفی بازیکن حرفه ای بازی های کامپیوتری باید حتی بازی هایی را که هنوز عرضه عمومی نشده اند نیز بازی کرده و بلد باشد، بنابراین برای رسیدن به درآمد ۵۰ هزار دلاری بازی های کامپیوتری به غیر از حرفه ای بودن در این کار باید عاشقش هم باشید.

ترانه سرا، ۴۳ هزار دلار

تک فارس

ترانه سراهای درجه یک در دنیا درآمدی میلیون دلاری دارند که دنیس ایسنبرگ ریچ و دیوید فوستر از جمله آنها هستند. اما حتی ترانه سراها در سطح معمولی نیز درآمدهای خوبی دارند. ترانه سرا بودن یعنی توجه به علاقه و داشتن پول کافی برای گذراندن زندگی. ترانه سرا بودن همچنین نیاز به داشتن مدرک خاصی یا دیدن دوره خاص موسیقی ندارد. حتی نیازی نیست که از بخش فنی موسیقی سر در آورد. از همه تعجب آورتر اینکه برخی ترانه سراها حتی نمیتوانند یک نت موسیقی را بخوانند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر