تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

سه ویژگی جادویی برای موفق شدن در زندگی چیست

۱- افراد رویاگرا

اشخاصی مثل گالیله، مایکل جکسون، جان لنون، ایلان ماسک، جف بزوس، ریچارد برنسون، اوپرا و جی.کی. رولینگ، تنها نمونه‌ی کوچکی از مردان و زنانی هستند که تعصب‌ها را به چالش کشیدند، پنجره‌هایی را رو به دنیا باز کردند که خودشان از آن اطلاعی نداشتند، علم ندیده را مطالعه کردند،

غیرممکن را انجام دادند، در صنعت و رشته‌ی خود نوآوری کردند و توده‌ی جامعه را به داشتن چشم‌اندازی بزرگتر از موقعیت خود ترغیب کردند.هدف افراد رویاگرا به دست آوردن پول بیشتر، تحت تاثیر قرار دادن جامعه، معاشرت با افراد مشهور یا قدرتمند بودن نیست. اینها می خواهند دنیا را تغییر چشم‌گیری دهند، به داد کره‌ی زمین برسند و روش زندگی ما را از طریق ایده‌ها، کالاها و رویاهای نوآورانه تغییر دهند.

افراد رویاگرا احساسات، اشتیاق و چشم‌اندازهایشان را با مردم دنیا به اشتراک می‌گذارند و اجازه می‌دهند که سایر ذهن‌های با استعداد نیز به تلاش‌های عظیم و بی‌پروای آنها بپیوندند. یک نمونه‌ی فوق‌العاده، ایلان ماسک است، مردی که نه‌تنها به فکر ساخت جامعه‌ای انسانی روی مریخ است، بلکه در تلاش است تا ایده‌ی سفری سریع‌تر و سبزتر را با ماشین‌های برقی (تسلا موتورز) عملی کند.

بنابراین، یک سرمایه‌گذار رویاگرا باشید، الگوها را به چالش بکشید و زندگی‌تان را با رویاها و چشم‌اندازهای بزرگ پر کنید، چون با یک ایده، اراده و ابزار درست می‌توانید کارهای بزرگی انجام دهید.

تکفارس آی آر

۲- نابغه‌های خلاق

خلاقیت بخشی از چیزیست که وجه تمایز ما انسان‌ها از یکدیگر است. افرادی که افکار و کنجکاوی‌های خلاق‌شان را دنبال میکنند، آگاهانه در تلاشند تا زندگی‌شان را تغییر دهند، و خودشان را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهند که چیزهایی که انتظار ندارند را تجربه کنند.

افراد خلاق از مواجه شدن با تردید هراسی ندارند و چندین بار شکست می‌خورند، چون می‌دانند که همه‌ی اینها بخشی از فرایند خلاقیت است. خلاقیت نیرویی‌ست که روح انسان را به جاهای ناشناخته سوق می‌دهد و به ما اجازه می‌دهد که به روش‌هایی نو و منحصر به‌فرد تصور کنیم، خلق کننده باشیم و ارتباط برقرار کنیم.

چه بخواهید کتابی بنویسید، یا احساسات‌تان را روی بوم نقاشی بیاورید، وخانه‌‌تان و یا اپلیکیشن‌های کاربر-پسند را درآینده طراحی کنید، قطعه‌ای موزیک بسازید، یا معادله‌ی جدیدی بنویسید که وجود ابعاد متعدد را نشان دهد، می‌بایست خارج از چارچوب ذهن‌تان فکر کنید! آنهایی که این‌گونه عمل می‌کنند آینده را می‌سازند و اتفاقات خارق‌العاده را ممکن می‌سازند.

۳- یادگیرنده‌ی مادام العمر

www.takfars.ir

نقطه‌ی اشتراک همه‌ی افراد موفق این است که هرگز دست از یادگیری برنمی‌دارند. به صورت مداوم در حال حرفه‌ای شدن در مهارت‌های جدید هستند، به‌خصوص زمانی‌که می‌خواهند تجارت‌شان را گسترده کنند، یا یک ایده، کالا، یا خدماتی را بهبود دهند.

بسیاری از موفق‌ترین افراد، آنهایی هستند که کالج را نیمه‌کاره رها کرده و خودشان به دنبال یادگیری راه‌اندازی تجارتی موفق، نوآوری صنعت‌های جدید و خلق تکنولوژی‌های دگرگون کننده بوده‌اند، بدون اینکه آموزش رسمی دیده باشند. نبوغ‌هایی مثل نیکولا تسلا، جان دی. راکفلر، ویلیام شکسپیر، توماس ادیسون، هنری فورد،

استیو جابز و تعداد زیادی دیگر، مهر تاییدی بر این موضوع هستند که هر شخصی می‌تواند ایده‌‌ی ذهنی‌اش را با یادگیری موضوع‌های موردنیازش به دنیا معرفی کند.بنابراین اگر میخواهید امروزه در بازار کار رقابت کنید و اساسا پول بیشتری کسب کنید، باید شخصی خود آموخته باشید.

هرگز به این دلیل که نمی‌دانید کاری را چطور انجام دهید رویا یا ایده ای را نابود نکنید! هرگز این‌طور فکر نکنید برای یادگیری چیزی باید زیر کوله باری از قرض بروید. علم و دانش همه جا هست، خوشبختانه اینترنت برای همه در دسترس است و می‌توانید ساختن هرچیزی را ازآن یاد بگیرید.

اگر دنیا را همین گونه که هست بپذیرید، بدون هیچ تلاشی برای یادگیری چیزهای جدید و بدون کنار گذاشتن محدودیت‌هایتان، هرگز نمی‌توانید به اهداف بزرگ‌تان برسید و شخصی موفق باشید. بنابراین، ذهن‌تان را باز کنید، بیشتر بخوانید، سفر کنید، در خبرنامه‌ها عضو شوید، مستندها را تماشا کنید، سوال بپرسید و دوره‌های آنلاین را بگذرانید. کنجکاو باشید.

درست لحظه‌ای که الگوهایتان را تغییر دهید و این کیفیت‌ها را وارد زندگی روزانه‌تان کنید، می توانید به زندگی‌تان معنا و جهت دهید، یک روز از خواب بیدار می‌شوید و متوجه می‌شوید که “ایول! بالاخره جایی هستم که باید باشم!”

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر