تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

سس مایونز بهترین ترمیم کننده موهای آسیب دیده

image سس مایونز بهترین ترمیم کننده موهای آسیب دیده

مایونز سبب نرمی،لطافت و جوانی موهای خشک شده و سبب رشد مجدد موهای آسیب دیده میشود. همچنین توجه داشته باشید که با استفاده از ماسک های موجود موهایتان براحتی از موادمغذی بهره مند میشوند.

این نوع از درمان صرفا برای موهای خشک که در اثر تابش خورشید،باد و وسایل داغی نظیر اتوی مو آسیب دیده اند مورد استفاده قرار میگیرد. اگر کف سرتان بطور طبیعی چرب است، مالیدن سس مایونز به تنهایی بر روی ریشه های مو آن را خشک تر و زبرتر میکند. توجه داشته باشید که برای استعمال ماسک مو همیشه از یک آرایشگر ماهر مشاوره بگیرید.

زمانیکه قصد مراقبت از موهایتان را دارید مطمئن باشید که بهترین گزینه استفاده از مواد طبیعی است. امروزه استفاده ی برخی از محصولات تجاری که حاوی روغن زیتون،مایونز و تخم مرغ میباشند گسترش یافته است. اما چرا باید مقدار زیادی پول صرف خرید این محصولات کنید؟ به جای آن میتوانید از ماسک موی مایونزاستفاده کنید.استفاده از مایونز بهترین درمان برای نرم کردن موهای خشک و خرد شده و شکننده است.همچنین یک راه حل ارزانقیمت است که به نرمی،درخشندگی و استحکام موهایتان کمک میکند. بعلاوه طرز تهیه آن بسیار ساده است که در قسمت بعدی به آن اشاره میکنیم.

ـ روغن زیتون و مایونز :

تکفارس آی آر

از این مخلوط برای موهای آسیب دیده ، زبر و خشک استفاده نمایید.در یک کاسه ۲/۱ شیشه ی مایونز را بریزید و سپس یک قاشق سوپخوری روغن زیتون به آن اضافه کنید و منظم هم بزنید. سپس یک زرده تخم مرغ ویک قاشق سوپخوری آبلیمو به آن اضافه کنید.( اگر موهای روشن و بلوند دارید از آبلیمو و اگر موی تیره و یا قرمز دارید از آب سیب استفاده کنید.) همه مواد را باهم مخلوط کنید و آن را بر روی موهای مرطوب خود بمالید. سرتان را بمدت نیمساعت با کلاه بپوشانید و سپس با آب سرد بشویید. ( بجای روغن زیتون میتوانید از روغن بادام نیز استفاده نمایید.)

ـ آووکادو و مایونز :

از این ماسک برای موهای ترد و شکننده استفاده کنید. ۲/۱ از آووکادو را درون ظرفی با چنگال له کنید سپس یک فنجان مایونز به آن اضافه نمایید. مخلوط را به موهایتان بخصوص ریشه مو و قسمتهای خشک بمالید. بمدت نیمساعت سر خودرا بپوشانید حال موهایتان را با آب سرد بشویید. زمانیکه موهایتان را لمس میکنید نرمی آن را احساس میکنید. درکنار مایونز، آووکادو نیز یک نرم کننده بسیار خوب برای مو بشمار می آید اگر موهای خشکی دارید حتما از این ترکیب استفاده نمایید.

ـ تخم مرغ و مایونز :

از این مخلوط برای نرم و مرطوب نمودن موهایتان استفاده کنید. در یک ظرف یک فنجان سس مایونز را با سه عدد زرده تخم مرغ مخلوط نمایید. این مخلوط را بر روی سرتان بخصوص ریشه های مو بمالید. ۲۰ دقیقه سرتان را با کلاه بپوشانید.سپس موهایتان را با آب سرد بشویید. توجه داشته باشید که بعد از شستشو شامپو نزنید و روز بعد موهایتان را شامپو کنید.

www.takfars.ir

ـ روغن بادام، سرکه و مایونز :

از این ماده جهت از بین بردن شپش موجود در میان مو استفاده میشود. ۵ قاشق سوپخوری سس مایونز را به موهایتان بمالید. ( میزان آن با توجه به ضخامت و طول مو میتواند متفاوت باشد.) سپس سر خود را با کلاه بپوشانید و مطمئن شوید که کلاه محکم است این سبب خفه شدن شپش ها میشود. محلول را بمدت ۲ تا ۳ ساعت بگذارید بماند سپس موهایتان را با آب ولرم بشویید. همچنین موهایتان را با شامپو و نرم کننده بشویید تا تمام آثار مایونز پاک شود.مخلوط روغن بادام و سرکه را به موهایتان بمالید و مجددا آن را بشویید. با استفاده از شانه از شر تخمهای شپش خلاصی پیدا کنید. روغن و چربی موجود در این محلول شپش ها را کشته و نرمی و درخشندگی موهایتان را درپی خواهد داشت.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر