تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

سایت قیمت های رسمی خودروهای ایرانی و خارجی www.124.ir

image سایت قیمت های رسمی خودروهای ایرانی و خارجی www.124.ir

رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرده که نرخ‌های درج شده بر روی سامانه ۱۲۴ قیمت فروش خودرو به مصرف‌کننده بوده و هرگونه اضافه دریافتی نسبت به آن تخلف محسوب می‌شود.

سیدجواد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به اینکه برخی از نمایندگی‌های فروش برخی خودروهای داخلی و خارجی قیمت‌های مختلفی را برای فروش خودرو پیشنهاد می‌کنند، اظهار کرد: نرخ تمام خودروهای داخلی و وارداتی بر روی سامانه اطلاع‌رسانی ۱۲۴ (www.124.ir) درج شده و هرگونه مغایرت از آن تخلف محسوب می‌شود.

رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پاسخ به اینکه آیا قیمت‌های سامانه ۱۲۴ قیمت نهایی مصرف‌کننده بوده و یا آنچه هزینه‌هایی چون مالیات بر ارزش افزوده، بیمه و غیره به آن‌ اضافه می‌شود، تاکید کرد: نرخ‌های درج شده برروی سامانه ۱۲۴ قیمت فروش خودرو به مصرف‌کننده بوده و تمام هزینه‌های یاد شده در دل این قیمت دیده شده است بنابراین هرگونه اضافه دریافتی نسبت به این قیمت‌ها با هر عنوانی که صورت گیرد، تخلف است.

خریداران هنگام خرید خودروهای داخلی و خارجی قیمت‌های پیشنهادی فروشندگان را با نرخ‌های رسمی درج شده بر روی سامانه اطلاع‌رسانی ۱۲۴ تطابق دهند.

تکفارس آی آر

جهت ورود به سایت قیمت های رسمی و قانونی خودرو اینجا کلیک کنید

محصولات معتبر
محصولات معتبر