تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

زیتون بخورید تا پوست صورت شما همیشه جوان بماند

image زیتون بخورید تا پوست صورت شما همیشه جوان بماند

زیتون:

زیتون‌ به علت داشتن خواص ضد پیری از ایجاد چین و چروک‌ها در پوست پیشگیری می‌کند. این ماده غذایی را می‌توانید به طور مستقیم بر روی پوست و یا به صورت خوراکی مصرف کنید.

تخمه کدو:

شکلات موجب ایجاد آکنه بر روی پوست نخواهد شد ولی کمبود روی موجب ایجاد این امر خواهد شد. تخمه‌های کدو اسنک‌های خوشمزه‌ای هستند و یکی از در دسترس‌تریت مواد غذایی هستند که سرشار از روی هستند.

تکفارس آی آر

شاهی:

شاهی بیش از هر سبزی دیگری حاوی سولفور بوده و برای دوباره‌سازی سلول‌های سالم وجود این ترکیب، لازم است.

سیر:

سیر، آنتی‌بیوتیک طبیعی بوده و از آن جا که حاوی گوگرد فراوان بوده برای تمیزی و شفافیت پوست بسیار موثر است. اگر بوی سیر شما را آزار می‌دهد می‌توانید پس از خوردن سیر مقداری جعفری بخورید همچنین می‌توانید کپسول‌های بدون بوی سیر را از داروخانه‌ها تهیه کرده و میل کنید.

کرفس:

www.takfars.ir

استفاده از کرفس را تنها در رژیم‌های غذایی محدود نکنید. این ماده غذایی سرشار از پتاسیم بوده و بدن شما را مرطوب نگه می‌دارد.

آووکادو:

این ماده غذایی سبز، حاوی امگا۶ فراوان بوده و سرشار از ویتامین E و آنتی‌اکسیدان‌ است که باعث شفافیت پوست می‌شود و نیز دارای ویتامین ۶ فراوانی است که باعث افزایش انرژی و رفع خستگی‌های شدید و مزمن می‌شود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر