تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

زندگینامه سینمایی کامل الناز حبیبی

image زندگینامه سینمایی کامل الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد مرداد ماه ۱۳۶۷ در تهران است ، وی دانشجوی رشته تدوین است ، در کودکی کار تئاتر انجام می داده ، او از سال ۱۳۷۸ کارش را با کانون پرورش فکری کودکان شروع کرده تا به اینجا که چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرده.بعد از آن آقای «سعید سلطانی» برای ۳ تا از فیلم‌هایش وی را انتخاب میکنند و کم‌کم به‌صورت جدی‌تر این حرفه را دنبال میکند.الناز حبیبی برای ۳ فیلم از کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت، سریال «فاصله‌ها» را بازی کرد و بعد با پروژه سینمایی «پیتزا مخلوط» همکاری کرده، سریال «سی‌امین روز» که در ماه رمضان پخش شد را بازی کرد و الان هم سریال آقای «سیروس مقدم» به نام تاثریا در نقش الناز دختر کوچک خانواده از وی در حال پخش است.

گفتگو با الناز حبیبی، بازیگری که در ۲ سریال ماه رمضان بازی کرد

عصر یک روز تابستانی، اواسط مرداد، منزل الناز حبیبی بودیم. نمی تونم براتون بگم که چقدر خوش گذشت. یک خانواده فوق‌العاده صمیمی و مهربون. با اینکه برای اولین بار بود او را می‌دیدم، اما آنقدر پر از انرژی و خوش برخورد بود که دوستای خوبی برای هم شدیم. از همه چیز با هم حرف زدیم.از سریال‌هایی که روی آنتن داره،از کارهای قبلیش. گفتگوی ما رو در یک غروب فراموش نشدنی بخونید،حتم دارم که لذت می‌برید. راستی الناز حبیبی موقع اذان برای همه خوانندگان مجله دعا کرد..

الناز حبیبی از زبان خودش

تکفارس آی آر

سلام. الناز حبیبی در فصل گرم اما زیبای تابستان به دنیا آمد. دقیقا ۲۱/۵/۱۳۶۷، مجرد و دانشجوی رشته تدوین است. الناز از سال ۱۳۷۸ کارش را با کانون پرورش فکری کودکان شروع کرده تا به اینجا که چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرده.

تازه چه خبر

اخیرا دو تا کار مناسبتی برای ماه رمضان روی آنتن داشتم. یکی «پنج کلیومتر تا بهشت» آقای علیرضا افخمی و «سی‌امین روز» آقای جواد افشار که هر دو کار را دوست دارم و همین طورمشغول بازی در سریال جدید «تا ثریا» به کارگردانی آقای سیروس مقدم نیز هستم. در این کار با بازیگرانی مثل آزیتا حاجیان، هومن سیدی، لیندا کیانی، حسین مهری و مهران رجبی همبازی هستم. همین طور فیلم سینمایی «پیتزا مخلوط» به کارگردانی حسین قاسمی جامی را آماده اکران دارم.

نقطه افتخار کارنامه‌ام

بازی در سریال «روزگار قریب» آقای کیانوش عیاری همیشه برایم یک افتخار بزرگ است، اما کاری که باعث شد من دیده شوم، سریال «فاصله‌ها» بود، سریالی که در میان مردم جای خود را باز کرده بود و همه آن را دوست داشتند. نقش صبا برایم یک نقطه پرتاب بود.

www.takfars.ir

بازی در کارهای مناسبتی

نمیتوانم بگویم این از خوش شانسی من بوده یا نه، اما امسال دو کار همزمان را روی آنتن دارم.درباره سریال «سی‌امین» روز باید بگویم این کار قرار بود سال گذشته پخش شود که نشد و پخش آن به امسال موکول شد و امسال که من در کار «پنج کیلومتر تا بهشت» هم بازی داشتم. تا به این جا که خدا را شکر همه چیز خوب بوده و از پخش هر دو کار راضی هستم.

انرژی مردم

ما مردمان بسیار با هوشی داریم.اینکه کارها را مو به مو دنبال می‌کنند و برای دیدن کارها وقت می‌گذارند ارزش زیادی دارد. گاهی از مردم برخوردهایی را می‌بینم که باورش برایم سخت است، آنها هنوزهم «صبای فاصله‌ها» را به یاد دارند و برایش دلسوزی می‌کنند. همین برخوردها برای من یعنی بزرگ‌ترین پاداش.

خدا چه روزی را نیاره؟

آرزو می‌کنم خدا خیلی از روزها را نیاورد. خدا هیچ وقت روزی را نیاره که دل کسی بشکنه واتفاق بدی برای کسی بیفته و کسی غمگین باشه. آرزو می‌کنم همه آدم‌ها همیشه در آرامش مطلق زندگی کنند.

الناز حبیبی کیه؟!

سعی می‌کنم آدم صبوری باشم. از خودم تعریف نمی‌کنم اما شدیدا آدم رازداری هستم. برای دوستی و رفاقت ارزش زیادی قائلم.سعی می‌کنم کسی را از خودم نرنجانم و تمام تلاشم این است که انسان خوبی باشم.

هزینه الناز حبیبی شدن

من برای کارم وقت گذاشتم، انرژی زیادی را برای کاری که دوست دارم صرف کردم، پس گران‌ترین چیزی که پرداخت کردم عمرم بوده. گاهی شده به مهمانی نرفتم، در خانه ماندم و کتاب خواندم، فیلم دیدم تا چیزهای جدیدتری یاد بگیرم. چون کارم برایم ارزش زیادی دارد پس من هم برای آن ارزش قائلم و بهایش را پرداخت می‌کنم.

تک فارس

گاهی دلتنگ و گاهی شاد

خیلی دلم برای صدا کردن مادر تنگ شده. همیشه از دیدن ناراحتی مردم دلتنگ می‌شوم.از اینکه کسی دلش بشکند به شدت آزرده‌خاطر می‌شوم و برعکس همیشه از شنیدن صدای خنده آدم‌ها خوشحال می‌شوم. اینکه مردم به همان چیزی که خدا به آنها داده قانع هستند و با همان هم می‌خندند واقعا شاد می‌شوم.

حرف آخر

الان که سر سفره افطار هستم برای همه خوانندگان خوب‌تان از ته دل دعا می‌کنم. امیدوارم به هر آنچه که دوست دارید برسید.اگر خدا صلاح بداند مطمئن باشید برای برآورده کردن آرزوهای‌تان لحظه‌ای تردید نمی‌کند. باور کنید…

از لابه‌لای حرف‌های الناز حبیبی

خانواده خوبی دارم.

دلم برای مادرم خیلی تنگ شده.

برای همه انسان‌ها آرامش را آرزو می‌‌کنم.

بازیگری برایم یک احساس مسئولیت است.

صحبت‌های خواهر بزرگ‌تر

T A K F A R S

زندگی با یک بازیگر گاهی خوبه و گاهی هم بد، الناز از بچگی کارش را شروع کرده. همیشه از دیدن موفقیت‌هایش از اینکه مردم این قدر دوستش دارند خوشحال می‌شوم اما این خوشحالی با نگرانی هم همراه است چون نگران رفت و آمدهایش می‌شوم، نگران به خاطر مواقعی که شب کاره دیر می‌خوابه، زود میره، نگران غذا خوردنش اما همین که می‌بینم کارش را دوست داره برای من بسه. بهترین نقشی که ازش دیدم صبای فاصله‌ها بود. احساس می‌کردم که خیلی واقعی است، به نوعی تداعی‌کننده مادرم بود. حرکاتش، حتی گریه‌هاش. الناز دختر شیطونی نیست اما زمان‌هایی که خانه نیست و سر کاره کمبودش حسابی احساس می‌‌شه. الناز برام خیلی عزیزه. همیشه تلاشم این بوده که براش یک دوست باشم تا یک خواهر بزرگ‌تر، سعی کردم به نوعی حمایتش کنم که او هم با من رفاقت کنه و تا به امروز هم همین طوری بوده و خوشحالم که با بودنش در کنار خودم،همسرم و دخترم یک «خانواده‌سبز» داریم. خانواده‌ای که برای شاد کردن هم هر کاری می‌کنیم و فکر می‌کنم این با ارزش‌ترین نعمت دنیاست.

الناز عزیزم ۲۱ مرداد سالروز تولدت را تبریک می‌گویم و برایت آرزو می‌‌کنم به هر آرزویی که در دل داری برسی. شاد باشی عزیز دلم.

محصولات معتبر
محصولات معتبر