تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

زمان پخش و زمان تکرار سریال همسایه با خلاصه داستان

image زمان پخش و زمان تکرار سریال همسایه با خلاصه داستان

خلاصه داستان و معرفی سریال همسایه‌ها:میلاد و مادرش به تهران آمده اند و قرار است صاحب ساختمان یاس که یکی از دوستان میلاد است دفتری را به او برای پخش محصولات تولیدی شان اجاره دهد. دیگر اجاره نشینان ساختمان که مشاغلی همچون وکالت، سایت خبری، خدمات مجالس، ماهنامه و… دارند چون در ابتدا فکر میکنند مستاجران جدید قرار است جایگزین آنها شوند تلاش میکنند به نوعی خود را در ساختمان حفظ کنند، اما در نهایت،میلاد و مادرش در اتاقی روی پشت بام ساکن می شوند و باقی ساکنین در دفاتر خود باقی می مانند. ماجراهای همسایه های ساختمان یاس با ورود میلاد و مادرش شروع می شود.

سریال همسایه‌‎ها:مجموعه تلویزیونی همسایه ها به تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی، با نویسندگی سعید هوشیار، احسان ابراهیمی و کارگردانی مهران غفوریان از شنبه ۲۰ آذر ماه ۹۵ هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.سریال همسایه ها در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از ۲۰ آذر ماه از شبکه دو سیما پخش می شود.

زمان پخش و تکرار سریال همسایه‌ها از شبکه دو سیما :سریال همسایه ها از شنبه ۲۰ آذر ماه شنبه تا پنجشنبه هر شب حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود، تکرار اول آن روز،بعد حوالی ساعت ۱:۰۰ بامداد و بازپخش دوم آن حوالی ساعت ۱۲:۰۵ ظهر و تکرار سوم آن حوالی ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه ۲ سیما پخش می شود.جمعه ها ساعت ۲۳:۱۵ خلاصه هفتگی قسمت های گذشته آن پخش می شود.

بازیگران سریال همسایه‌ها:جواد رضویان ، سپند امیرسلیمانی ، مهران غفوریان ، سیروس گرجستانی ، آذین رئوف ، بهاره رهنما ، حسین سلیمانی ، شهین تسلیمی ، نعیمه نظام دوست ، سمانه پاکدل ، پوراندخت مهیمن و اصغر سمسار زاده از بازیگران اصلی این سریال می باشند.

تکفارس آی آر

محصولات معتبر
محصولات معتبر