تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

روغن زیتون بهترین درمان خشکی لب و لب های ترک خورده

image روغن زیتون بهترین درمان خشکی لب و لب های ترک خورده

شما می توانید با موادی که در حال حاضرممکن است در خانه خود داشته باشید مثل روغن زیتون لب های خود را نرم و انعطاف پذیر نگه دارید.

ممکن است این ذهنیت برای شما ایجاد شده باشد که روغن زیتون بیشتر در پیتزا و سیر تفت داده شده کاربرد دارد تا مرهمی برای خشکی لب اما روغن زیتون یک مرطوب کننده عالی و یک عنصر محبوب در بسیاری از محصولاتی که برای تهویه پوست به کار می روند است.

شما میتوانید با استفاده از روغن زیتون به تنهایی لب را در شرایط خشکی محافظت کنید. اگر تنها راه شما استفاده کردن از وازلین و محصولات برطرف کننده خشکی لب است زمانی که احساس خشکی در لب ها داشتید از آن به مقدار کم استفاده کنید و به مقدار کافی شبها روی لب را با آن بپوشانید.

همچنین شما می توانید ترکیبی از روغن زیتون با شکر درست کنید و بسادگی آن را روی لب بمالید. فقط مخلوطی از شکر و روغن زیتون درست کنید و آنها را روی لب ها بمالید. قند شما را از شر پوسته پوشته شدن وهرنوع خشکی لب و سلول های مرده روی سطح پوست خلاص کرده و آن را صاف و نرم میکند.

تکفارس آی آر

اگر چه روغن زیتون میتواند به نگه داشتن آب در لب ها کمک کند اما احتمال آن هست که انجام این عمل به عنوان یک کارخوب در دراز مدت و استفاده از آن به عنوان یک محصول فرموله شده که به طور خاص لب های شما را مرطوب می سازد خوب نباشد.

و نیز ، به دلیل ماهیت چرب آن ، استفاده از آن بر روی لب های خود در دراز مدت ممکن است موجب جوش و خارش روی پوست اطراف دهان شود، به خصوص اگر شما در حال حاضر پوست چرب دارید. اگر شما تصمیم می گیرید روغن زیتون را بر روی لب های خود استفاده کنید.

بطری با کیفیت خوب و مواد آلی دست نخورده از روغن زیتون را انتخاب کنید. همچنین نوع استفاده را در نظر داشته باشید. روغن زیتون پس از مدتی فاسد خواهد شد بنابراین یک بطری کوچک خریداری و آن را در یخچال نگه داری کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر