تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

رفتارهایی که نباید در برخورد با پرستارها انجام داد

ازدحام در اتاق بیمارستان

پرستاران نیاز به دسترسی آسان به بیمار، علائم حیاتی، داروها و نوار قلب دارند. بنابراین لازم است که اتاق را خلوت کنند و یک تخت خالی را آماده کنند.

گرفتن PO’d هنگامی که تاخیری به وجود می آید.

انتظار برای دریافت پاسخ تلفنتان از طریق پرستار ممکن است تجربه ی خسته کننده ای باشد ولی این به معنی عدم تمایل پرستار برای درمان نیست بلکه مریضی دیگر نیاز به مراقبت اورژانسی دارد و علت تاخیر تقدم بیماران در مواقع اضطراری است.

بی میلی برای پاسخ به سوالات

تکفارس آی آر

از آنجا که هر بیماری در طول دوره بیماری خود متفاوت و منحصر به فرد است. بنابراین مراقبت ها براساس نیازهای او می باشد. اگر بیمار یا خانواده ی او احساس کنند که اصطلاحات پزشکی را متوجه نمی شوند یا نمی دانند، چطور براساس این اطلاعات با بیمار خود برخورد کنند، پرستاران میتوانند به سوالات آن ها پاسخ دهند.

عدم استفاده از زنگ

بسیاری از بیماران فکر میکنند به کمک پرستار برای رفتن به حمام نیاز ندارند. در حالی که این عدم درخواست کمک ممکن است باعث صدمه و افتادن بیمار از تخت شود.

اهانت کردن هنگامی که درخواست ترک اتاق را میکنند!

بدون وجود ملاقات کنندگان بیمار پرستاران بهترین مراقبت را انجام می دهند. تصور کنید شما تخت بیمار را بعد از کثیف شدن تمییز کنید پس لطفا زمانی که از شما می خواهند از اتاق بیرون بروید.

www.takfars.ir

درخواست اطلاعات ویژه از طریق تلفن

امروزه در بسیاری از بیمارستان ها تلفن های هوشمندی است که به سوالات شما با دادن کد مربوط پاسخ می دهند. پرستاران طبق قانون دارای محدودیت در این مورد هستند، چون به زمان کافی برای تکمیل ارزیابی و مدیریت داروها نیاز دارند.

۷. صحبت کردن هنگام دریافت داروهاصحبت کردن بیماران برای اکثر پرستاران مهم نیست و یا حتی پاسخ دادن به سوالات آنها اما در هر حال برای جلوگیری از اشتباه و صرفه جویی در وقت پرستاران هنگام گرفتن دارو صحبت نکنید.

پنهان کردن اطلاعات در طول مدت ارزیابی بیمار

بسیاری از بیماران علائم یا مشکلاتی که در برخورد با برخی داروها دارند را نادیده می گیرند مانند: ظرفیتشان برای فعل و انفعالات دارویی یا اثر معکوس دارو روی آن صحبت کردن در حال دریافت دارو ها بقیه عوارض

پرسیدن سوالات جانبی

پاسخ به سوالات بیمار هنگامی که پرستار در حال مدیریت دارو ها، تخلیه ادرار و دیگر مسائل مربوط به او است ممکن است باعث اشتباه پرستار شود. بنابرابن سوالات خود را قبل یا بعد از انجام دادن امور مربوط به پرستاران بپرسید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر