تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راه کارهای ساده زیبا شدن با روش های آسان و خانگی

image راه کارهای ساده زیبا شدن با روش های آسان و خانگی

زردچوبه

برای دستیابی فوری به درخشش پوست، یک قاشق چایخوری عسل ، دو قاشق چایخوری از پودر زردچوبه خوب را با آب ولرم مخلوط کرده و از آن خمیر ضخیم درست کنید. این خمیر را به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی پوست نگه دارید وسپس با آب بشویید.

روغن زیتون

روغن زیتون را به آرامی در تمام قسمت های خشک بدن ماساژ دهید تا پوسته ها را پاک کرده و به پوستی درخشان و نرم دست یابید.همچنین می توانید از روغن زیتون به عنوان نرم کننده مو استفاده کنید. کمی از روغن زیتون را به مدت ۱۵ دقیقه قبل از شامپو روی مو باقی بگذارید.

تکفارس آی آر

خیار

خیاری را به تکه های کوچک خرد کنید. آنها را با چند قطره لیمو مخلوط کنید. این مخلوط را در سراسر صورت بگذارید و از احساس آرام بخش آن لذت ببرید. گذاشتن تکه های دایره شکل خیار به دور چشم می تواند کمک کند تا از شر سیاهی دور چشم و خستگی آنها رهایی یابید.

روغن درخت چای و خمیردندان

اگر بر روی صورت لکی مشاهده کردید کمی روغن درخت چای بر روی لک بزنید و آن را قبل از خواب با کمی خمیر دندان بپوشانید. صبح روز آن را بعد بشویید و خواهید دید که آن لک کمرنگ تر از شب قبل شده است.

میوه های لایه بردار

www.takfars.ir

آب تازه گوجه فرنگی ، آناناس و لیمو را گرفته و به طور مستقیم با استفاده از پنبه به روی صورت بزنید.این فرآیند به طور طبیعی پوست را لایه برداری کرده و پوست درخشان نرمی را از خود به جا میگذارد.

آواکادو

اگر چهره براق و درخشانی را میخواهید ، پس آواکادو را برداشته و به دو نیم تقسیم کنید.بعد از خارج کردن هسته وسط آن ، قسمت گوشتی آن را روی سطح پوست مالش داده و با آب سرد آبکشی نمایید و به درخشنگی که سطح صورت شما ایجاد شده است توجه کنید.

ماسک صورت با تخم مرغ و پودر ویتامین C

مخلوطی با استفاده از پودر ویتامین C و تخم مرغ زده شده درست کرده و روی صورت بگذارید.بعد به مدت ۵ دقیقه این ماسک را روی صورت نگه داشته و سپس با آب بشویید. با وجود زمان اندک پوستی شفاف و نرم خواهید داشت.

لیمو

آب چند لیمو را گرفته و آن را روی پوست بزنید تا روشن تر شود. مالش دادن آب لیمو بر روی زانوها و آرنج دست ، آن ها را تا حد بالایی نرم تر میکند.

ماسک مو

ماسک مویی را با استفاده از زرده تخم مرغ و روغن زیتون درست کنید. به طور هماهنگ در کل مو بزنید، مدتی روی مو بماند و سپس با آب بشویید. پروتئین تخم مرغ ، استحکام مو را بیشتر کرده و روغن زیتون، مو را نرم کرده و باعث ابریشمی شدن موها می شود.

عسل برای پوست حساس

تک فارس

اگر پوست حساسی دارید، پس سه یا چهار قاشق غذاخوری عسل را برداشته و در سراسر صورت مالش دهید و آن را به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست باقی بگذارید. این کار باعث آرامش و همین طور مرطوب شدن پوست می شود. علاوه براین باکتری هایی که موجب لک می شود را از بین خواهد برد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر