تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راه های حفظ سلامتی و زیبایی در دوران بارداری

image راه های حفظ سلامتی و زیبایی  در دوران بارداری

بهتر است در دوران بارداری کمتر از مواد آرایشی استفاده کنید.

بیشتر داروهای مصرفی برای از بین بردن اکنه(جوش های ریز بر روی صورت یا دیگر نقاط بدن) شامل موادی است که ممکن است، جنین شما را به خطر بیاندازد.

از کرم های موضعی که در آن ترکیبات ویتامین A وجود دارد، استفاده نکنید. از مصرف داروهای خوراکی مثل تتراسایکلین و انواع کرم ها بدون نسخه پزشک، برای درمان اکنه خودداری کنید.

کرم های ضد آفتاب (غیر شیمیایی) نه تنها برای بانوان باردار خوب، بلکه ضروری است.

تکفارس آی آر

در بعضی عطرها از مواد شیمیایی استفاده شده است که می تواند برای سلامتی بانوان باردار و جنین آنها مضر باشد. معمولاً بر روی برچسب عطرها می توان از مواد شیمیایی مورد استفاده در آنها با خبر شد.

در هرصورت بهتر است بجای استفاده از عطرهای ساخته شده با مواد شیمیایی از عصاره یا روغن های طبیعی که از گل ها و گیاهان خوشبو گرفته شده است، استفاده کنید.

بعلاوه پوست خانم های باردار ممکن است در زمان حاملگی از حساسیت بیشتری برخوردار باشد و عطر محبوب آنها احتمالاً در این زمان بسیار قوی یا نفرت انگیز بنظر برسد.

بنابراین در هر صورت قبل از استفاده بهتر است عطر مورد نظر خود را کمی امتحان کنید.

انجام هرچند یکبار مانیکور نمی تواند برای سلامتی آنها مشکل ساز باشد. سعی کنید ابزار مورد استفاده خود را بهمراه داشته باشید و تا حد ممکن از لاک زدن ناخن خود خودداری کنید، زیرا به احتمال زیاد برای ساخت آنها از مواد شیمیایی زیان آور استفاده شده است.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر