تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راه های جلوگیری از رویش موهای زیرپوستی در صورت

روش اصلاح مو از فردی به فرد دیگر متفاوت است و ممکن است برخی با این روش اصلاح خلاف جهت رویش مو دچار موهای زیرپوستی نشوند اما اکثر موارد با این روش اصلاح به این مشکل دچار می‌شوند.

موهای زیر پوستی ناشی از اصلاح غلط مو است و افرادی که برخلاف جهت رویش مو، اصلاح می‌کنند بیشتر دچار موهای زیر پوستی می‌شوند.

افراد برای اینکه دچار موهای زیرپوستی نشوند از اصلاح مو خلاف جهت رویش مو پرهیز کنند و برای موزدایی از محلول های شیمیایی و کرم های موبر به شرط عدم حساسیت استفاده کنند.

دکتر محمد رضوانی: اصلاح روش موزدایی و استفاده از محلول اسید استیل سالیسیلیک به صورت دو بار در روز و به مدت یک هفته و یا استفاده از لایه بردارهایی نظیر آلفا هیدروکسی اسیدها، بتاهیدروکسی اسیدها و پلی هیدروکسی اسیدها که همگی انواع مصنوعی اسیدهای مشتق از میوه‌های قنددار هستند و باعث می‌شوند لایه فوقانی و مرده پوست برداشته شود، در از بین بردن موهای زیر پوستی موثر است.

استفاده از این اسیدها بسته به نوع پوست است و بایستی با درصد خاص و به تعداد دفعات مناسب استفاده شود چرا که درصد بالا و نامناسب و یا استفاده به دفعات مکرر موجب التهاب پوست می شود.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر