تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راه حل مشکل چشمک زدن لامپ های کم مصرف و LED

image راه حل مشکل چشمک زدن لامپ های کم مصرف و LED

در داخل کلید های برق یک لامپ کوچک وجود دارد که برای پیدا کردن کلید در شب به کار می رود اما همین لامپ کوچک باعث ایجاد یک جریان ضعیف برگشت در لامپ شده و از آنجایی که لامپ های LEDD و لامپ های کم مصرف بشدت کم مصرف هستند این جریان ضعیف که براثر نشتی لامپ کوچک داخل کلید به وجود آمده است باعث تحریک لامپ شده و با استفاده از حالت خازنی و ذخیره انرژی داخل لامپ ها یک لحظه لامپ روشن میشود ولی چون جریان به مقدار کافی برای روشن ماندن لامپ وجود ندارد مجدد لامپ خاموش شده تا با شارژ مجدد حالت خازنی روشن شود و این جریان را تخلیه کند .

حل مشکل چشمک زدن لامپ کم مصرف و LED

قاب کلید را با یک پیچ گوشتی دوسو در بیاورید و آن لامپ کوچک را با هرچه که می توانید بیرون بکشید، یا حتی یکی از سیم های آن لامپ کوچک را قطع کنید. نگران نباشید، اگر برق منزل را از جعبه فیوز قطع کرده باشید اتفاقی نمی افتد. به همین راحتی از شر چشمک زدن لامپ راحت می شوید.

این اتفاق در هالوژن های ال ای دی ( هالوژن LED ) به صورت دیگری خود را نشان میدهد. به این صورت که حتی در زمان خاموش بودن این هالوژن ها، باز هم احساس میکنید که مقدار کمی نور ایجاد میکنند. که با انجام روش قبل این قضیه هم برطرف خواهد شد.

تکفارس آی آر

محصولات معتبر
محصولات معتبر