تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهی ساده برای نابودی سلولیت در خانم ها

image راهی ساده برای نابودی سلولیت در خانم ها

ماساژ، یکی از درمان های سلولیت می باشد. با ماساژ دادن، ابتدا فشاری به عمق پوست وارد می آید که تجمع سلولیت را می شکند. بعد، گردش خون را بهبود می بخشد. در آخر، باعث تخلیه مایع لنفاوی می گردد. مایع لنفاوی، سموم و مواد زائد را از بدن دور میکند. این اثرات را بعد از چند هفته در اندام خود خواهید دید.

یوگا:

یوگا باعث می شود که جریان خون و جریان لنفاوی بهبود یابند و به کاهش سلولیت کمک میکند.

ورزش هایی مفید:

تکفارس آی آر

حدود یک چهارم وزن بدن ما، عضلات می باشند. اگر عضلات تان کوچک و چربی بدن تان زیاد باشد، سلولیت به وجود می آید. بنابراین برای کاهش سلولیت، باید در مناطقی که سلولیت وجود دارد، عضله سازی بیشتر و مقدار چربی کمتر شود.

بهتر است برای از بین بردن سلولیت، سه بار در هفته و هر بار به مدت ۴۰ دقیقه ورزش کنید. حدود ۲۰ دقیقه ورزش های قدرتی (۵ ورزش بالا تنه و ۵ ورزش پایین تنه) و ۲۰ دقیقه راه رفتن با تردمیل باعث می شود سرعت ضربان قلب تان روی ۷۰ تا ۸۰ درصد بایستد. باید این ورزش ها را ۳ بار در هفته تکرار کنید تا سلولیت از بین برود.

به طور کلی، ورزش باعث افزایش جریان خون، افزایش پمپاژ کردن خون، افزایش عضله سازی، افزایش سوختن کالری و کاهش سلولیت می گردد.

ورزش های قلبی برای افرادی که دارای سلولیت هستند، بسیار مفید می باشند. این ورزش ها باعث افزایش ضربان قلب و افزایش متابولیسم یا سوخت و ساز بدن و افزایش جریان خون می گردند

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر