تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای کامل تصویری خرید و پوشیدن لباس و کفش های چرمی

image راهنمای کامل تصویری خرید و پوشیدن لباس و کفش های چرمی

پای پوش چرمی

اگر معمولا لباس های رسمی می‌پوشید یا بیشتر عادت دارید شلوار فاستونی به پا کنید، حتما باید یک کفش کاملا رسمی داشته باشید، این کفش چرم با هر رنگ شلواری به راحتی هماهنگ می‌شود و می‌تواند هم برای جلسات اداری مناسب باشد و هم مجالس و مهمانی‌ها. مدل آن کاملا ساده است بنابراین هیچ وقت از مد نمی‌افتد.

داشتن یک کمربند مشکی برای همه آقایان ضروری است چون به راحتی می‌توانند با هر لباسی از آن استفاده کنند. پهنای این کمربند چندان زیاد نیست و سگک نقره‌ای نسبتا ساده‌ای نیز دارد و جنس آن تقریبا مات و صاف است.

image راهنمای کامل تصویری خرید و پوشیدن لباس و کفش های چرمی

تکفارس آی آر

اسپرت‌پوشی چرمی

برای اسپرت‌پوش‌ها

این مدل کت را به آقایان اسپرت‌پوش پیشنهاد می‌کنیم. برش‌هایی که روی کت وجود دارد آن را کاملا غیررسمی کرده‌است، مثلا برش‌های روی آرنج یا مدل جیب‌ها یا حتی مدل روی شانه‌ها. در واقع مدل آن به‌گونه‌ای است که به راحتی با هر شلواری از کتان گرفته تا جین یا… هماهنگ می‌شود. جنس آن نیز از چرم گوسفندی است که به نسبت چرم گاوی بسیار نرم‌تر است و در نتیجه شما در آن احساس راحتی بیشتری خواهید کرد.

image راهنمای کامل تصویری خرید و پوشیدن لباس و کفش های چرمی

جیب‌جادار

www.takfars.ir

این مدل با جیب‌های فراوانی که دارد می‌تواند به‌خوبی به وسایل شما نظم دهد به‌طوری که دیگر لازم نیست برای پیدا کردن کوچک‌ترین چیزی تمام کیف را زیرورو کنید. همچنین برای در دست گرفتن آن هم می‌توانید با توجه به سلیقه خود از دسته‌ یا از بند بلند رودوشی آن استفاده کنید.

برای محافظت از شلوارتان

بعضی‌ها عادت دارند که همیشه کلیدهای‌شان را در جیب شلوار یا کت‌شان می‌گذارند، این مدل جاکلیدی به راحتی در جیب شلوار هم جا می‌شود بدون اینکه فرم جیب را خراب کند.

دوست کاغذهای شما

اگر به‌دنبال کیفی می‌گردید که بتوانید به راحتی وسایل و پوشه‌های خود را در آن جای دهید به‌گونه‌ای که برگه‌هایتان کاملا صاف و بدون آسیب باقی بماند، اندازه این کیف کاملا مناسب است. ۲ رنگ چرمی که روی این کیف کار شده کاملا ظاهر متفاوتی به آن داده‌است و به راحتی با هرکفش قهوه‌ای هماهنگ می‌شود.‌

هم زیبا و هم گرم

این روزها کلاه در بین آقایان طرفـــداران بسـیاری دارد به‌خصوص آقایانی که لباس‌های اسپرت می‌پوشند. این کلاه چرم می‌تواند کاملا چهره‌ای خاص به شما ببخشد و جنس آن به‌گونه‌ای است که برای روزهای سرد زمستان کاملا مناسب است.

فقط برای شلوارهای اسپرت

اگر در طول روز مسافت زیادی را پیاده‌روی می‌کنید حتما باید کفشی راحت بپوشید؛ کفشی که پاهایتان خیلی در آن عرق نکند. این کفش چرم تقریبا شبیه کتانی است بنابراین پا در آن بسیار راحت خواهد بود، جنس کفه و روی آن از چرم است و در نتیجه پا به راحتی در آن نفس می‌کشد و اصلا بو نمی‌گیرد البته مدل آن به‌گونه‌ای است که تنها با شلوارهای اسپرت مثل جین و کتان هماهنگ می‌شود.

کارت‌هایتان گم نمی‌شود

تک فارس

اگر به‌دنبال یک کیف پول زیبا می‌گردید که تمام مدارک و پول‌هایتان به راحتی در آن جا شود این کیف‌پول ایده‌آل است به‌خصوص اینکه در آن بسته می‌شود و دیگر نگران گم شدن یا ریختن مدارک و پول‌هایتان نخواهید بود. البته اندازه و شکل آن به‌گونه‌ای است که در جیب جا نمی‌شود و برای آقایانی مناسب است که همیشه یک کیف دستی همراه دارند.

image راهنمای کامل تصویری خرید و پوشیدن لباس و کفش های چرمی

با کلاس‌های چرم‌پوش

برای مدیران

جنس این مانتو از چرمی کاملا انعطاف‌پذیر است که در نتیجه تن‌خور راحتی خواهد داشت چون خیلی شق نمی‌ایستد و تحرک شما را محدود نمی‌کند و می‌توانید در آن راحت باشید، برش‌های روی آن نیز زیبایی آن را بیشتر می‌کنند. رنگ و مدل آن به‌گونه‌ای است که هم می‌تواند برای یک جلسه کاری مناسب باشد و هم برای مهمانی خودمانی در رستوران‌ها. برای مجالس شب نیز می‌توانید آن را با رنگ‌های سنگین ترکیب کنید.

این کیف سن نمی‌شناسد

اگر به‌دنبال کیفی هستید که هم رنگی خاص داشته ‌باشد و هم بتوان آن را با لباس‌های مختلف هماهنگ کرد، بدون شک از این کیف خوش‌تان خواهد آمد. رنگ سماقی آن می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند و مدل ساده آن نیز به‌گونه‌ای است که هم برای خانم‌های جوان مناسب است و هم برای خانم‌های با سن بالاتر. درون کیف جیب‌های فراوانی وجود دارد و یک بند بلند رودوشی نیز دارد، زیپ سرتاسری آن نیز می‌تواند خیال شما را از بابت حفاظت وسایل‌تان راحت کند.

کیف پول مطمئن

این کیف پول علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی دارد، می‌تواند به‌خوبی مدارک و پول‌های شما را در خود نگه دارد، کیف پول از ۲ قسمت تشکیل شده؛ یک قسمت که در دسترس‌تر است و بیشتر برای قراردادن پول‌ها مناسب است و قسمت دیگر که در و دکمه‌ای جداگانه دارد که برای کارت‌ها و مدارک شما مناسب است.

خانه‌ای مناسب برای کلیدهای شما

T A K F A R S

با این جاسوئیچی بامزه و کوچک کلید‌های شما کاملا سامان می‌گیرند و دیگر در کیف‌تان سر و صدا نخواهند کرد چون به راحتی درون جاکلیدی جای می‌گیرند.

راحتی برای پای شما

اگر به‌دنبال یک کفش ساده و سنگین هستید بدون شک این مدل می‌تواند نظر شما را جلب کند به‌خصوص رنگ آن‌که کاملا جلوه‌ای خاص دارد. پاشنه این کفش چندان بلند نیست و می‌توانید به راحتی برای جلسات اداری یا مهمانی‌ها از آن استفاده کنید.

image راهنمای کامل تصویری خرید و پوشیدن لباس و کفش های چرمی

محصولات معتبر
محصولات معتبر