تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای همراه با عکس چیدمان یک اتاق خواب عالی

اگر توجه کنید می‌بینید که در طول سال، زمانی را که شما در اتاق خواب خود می‌گذرانید، بیشتر از زمانی است که در اتاق‌های دیگر منزل سپری می‌کنید.

چنانچه مدت عمر متوسط یک انسان را ۶۰ سال درنظر بگیریم، ۲۵‌سال از آن فقط در خواب می‌گذرد و جایی که باید بیشترین آرامش را داشته‌ باشد، جایی است برای آسودن و کسب آرامش و انرژی مجدد برای یک روز کاری دیگر.

انتخاب لوازم اتاق خواب و همچنین نوع چیدمان این اتاق کمک زیادی به کسب آرامش و استراحت واقعی می‌کند.

خاطرات‌تان را مرور کنید

image راهنمای همراه با عکس چیدمان یک اتاق خواب عالی

تکفارس آی آر

Sony HD1000

اگر عکس‌های محبوب زیادی دارید برایتان یک پیشنهاد وسوسه‌برانگیز داریم، یک قاب‌عکس دیجیتال که بتواند همه عکس‌های انتخابی شما را نمایش دهد، این قاب صفحه نمایش ۱/۱۰ اینچی ال‌سی‌دی دارد و با تمام عکس‌های JPEG, TIFF, BMP, RAW سازگار است، از طرف دیگر قابلیت نمایش فایل‌های ویدئویی و پخش فایل‌های موسیقی را نیز دارد، بنابراین شما می‌توانید در ۲ گیگابایت حافظه داخلی آن هر عکس و آهنگی خواستید، بریزید.

طبیعت را به خانه بیاورید

image راهنمای همراه با عکس چیدمان یک اتاق خواب عالی

‫Blue Nature

www.takfars.ir

اگر می‌خواهید کمی به اتاقتان حس تازگی دهید، این آباژور برای شما فوق‌العاده است؛ چوب‌های شناور درامواج دریا به قدمت شب‌های توفانی و روزهای آفتابی، پایه‌های این آباژور زیبا را مزین کرده‌اند.

ترکیب چشم‌نوازی از طبیعت، گذر زمان و حس آرامش در این مدل لانه دارد.

این آباژور با ترکیب نور، پارچه و اشکال منحصربه‌فرد چوب، مناسب کسانی است که دوستدار طبیعت هستند و انرژی آن را با تمام وجود دریافت می‌کنند.

قصر مورچه‌ها را نورانی کنید

image راهنمای همراه با عکس چیدمان یک اتاق خواب عالی

Blue Antworks with Illuminator

بعید می‌دانیم چیزی از آکواریوم مورچه‌ها شنیده ‌باشید؛ آکواریومی که شما را به یک دنیای زیبا و شگفت‌انگیز می‌برد، فقط کافی است چند تا مورچه تپل مپل از توی باغچه، کش بروید و در آکواریوم بگذارید، بعد از مدتی مورچه‌ها شروع به حفر تونل‌هایی در ژل آبی و غیرسمی آکواریوم می‌کنند و برای خودشان یک قصر زیبا می‌سازند.

وقتی چراغ آبی‌رنگ این آکواریوم را روشن کنید از ساختار زیبای این قصر دهان‌تان باز می‌ماند. می‌شود چراغ‌ها را خاموش و ساعت‌ها به این ‫موجودات عجیب نگاه کرد.

یک اتاق گرم و نرم برای خواب‌آلوها

image راهنمای همراه با عکس چیدمان یک اتاق خواب عالی

تک فارس

پارس‌خزر

این بخاری با توان مصرفی ۲۰۰۰ وات می‌تواند حسابی اتاق شما را گرم کند، آنقدر گرم که دیگر دلتان نیاید از آن بیرون بیایید، البته ناگفته نماند که این بخاری فن‌دار قابلیت تنظیم درجه با حرارت محیط (ترموستات) دارد تا مصرف انرژی را به‌حداقل برساند.

همچنین مجهز به سیستم قطع‌کن اتوماتیک است تا اگر به‌طور اتفاقی بخاری واژگون شد اتفاق بدی پیش نیاید، البته بخاری به‌راحتی روی دیوار هم نصب می‌شود.

اگر در اتاق خواب خود تلویزیون قرار داده‌اید و عادت دارید در تختخواب به تماشای برنامه‌های آن بنشینید، بهتر است از این به بعد ترک عادت کنید.

این کار مانع از آن می‌شود که خواب خوب و راحتی داشته باشید.

بهتر است دستگاه تلویزیون را به اتاق‌نشیمن یا به یکی دیگر از اتاق‌های خانه انتقال دهید.

سالم نفس بکشید

image راهنمای همراه با عکس چیدمان یک اتاق خواب عالی

Coway

این روزها خیلی‌ها سراغ خرید دستگاه‌های تصفیه هوا می‌روند، به‌خصوص کسانی که سابقه ابتلا به بیماری‌های آمفیزیم، برونشیت مزمن، حساسیت و آسم دارند.

T A K F A R S

این دستگاه دارای گواهی استاندارد سازمان بهداشت جهانی است و می‌تواند در پاکیزگی هوای اتاق در مقابل وارونگی هوا نقشی تاثیرگذار داشته‌ باشد.

این دستگاه دارای عملکرد اتوماتیک با تنظیم سرعت فیلتراسیون برحسب میزان آلودگی است و همچنین مجهز به فیلتر نانو گلد و فن دمنده ضد میکروبی است.

اگر خواب‌تان خیلی سنگین است

image راهنمای همراه با عکس چیدمان یک اتاق خواب عالی

iLuv

اگر خواب‌تان خیلی سنگین است و همیشه دیر سرکار خود حاضر می‌شوید و خواب می‌مانید، چاره کار اینجاست.

این بلندگو دارای یک صفحه لرزان iLUVاست که با یک ویبره ملایم ولی قابل‌توجه بالش شما را می‌لرزاند که خوش‌خواب‌ترین آدم‌ها هم با این ویبره از خواب بیدار می‌شوند.

کافی است ساعت آیفون را تنظیم کنید، آن را در دستگاه قرار دهید و ساعت لرزان را زیر بالشت خود بگذارید.

شمع‌ها را با کنترل خاموش و روشن کنید

image راهنمای همراه با عکس چیدمان یک اتاق خواب عالی

تک فارس www.takfars.ir

‫Mooncandles Original

این شمع‌های نسوز همه مزایای یک شمع معمولی را دارند و حتی از نظر شکل و شمایل هم با شمع معمولی مو نمی‌زنند.

برای روشن کردن این شمع‌ها به فندک و کبریت نیازی ندارید، خودشان کنترل از راه دور دارند که می‌توانید به وسیله آن شمع‌ها را روشن و خاموش کرده و لرزش نور و نوساناتش را کنترل کنید یا حتی از آنها نور ثابت بخواهید.

برای مواقعی که فرصت خاموش کردن آنها را به هر دلیلی ندارید می‌توانید با استفاده از تایمر به آنها بگویید کی خاموش شوند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر