تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای مفید برای تعمیر مبل های چوبی کهنه شده

image راهنمای مفید برای تعمیر مبل های چوبی کهنه شده

مداد ابرویی برای پر کردن خراشیدگی مبلمان

لوازم آرایشی موارد استفاده دیگری هم دارند؛ مثلا از مداد ابروهای روغنی‌تان می‌توانید برای پر کردن خط و خراش‌های نسبتا نازک و نه چندان عمیقی که روی مبلمان‌تان افتاده استفاده کنید. مطمئن باشید تنوع رنگی مدادهای ابرو آنقدر زیاد است که به‌راحتی رنگی هماهنگ با مبلمان‌تان را پیدا می‌کنید.

سس مایونز را فراموش نکنید

اگر چوب شکاف برداشته و خراشیدگی خیلی عمیق است، می‌توانید از مقداری سس مایونز استفاده کنید. سس مایونز را به آرامی در شکاف بریزید تا آن را پر کند و سپس مقدار اضافی را به آرامی پاک کنید. حالا اجازه دهید یک تا سه روز به حال خود باقی بماند تا به خوبی در شکاف رخنه کند و بعد از آن میزان اضافی را از سطح پاک کنید.

تکفارس آی آر

از گردوها کمک بخواهید

گردوها خراشیدگی‌های نسبتا عمیق را تعمیر و ترمیم می‌کنند. روغن طبیعی موجود در گردوها باعث می‌شود که نه‌تنها خراشیدگی‌های فعلی‌شان برطرف شود، بلکه مبلمان شما را در برابر خراشیدگی‌های بعدی هم مقاوم می‌کند.

خراشیدگی مبلمان زیر سیگاری‌های مناسب

از این به بعد به جای دور ریختن خاکستر سیگارها از آنها برای از بین بردن خراش‌ها استفاده کنید. به این صورت که مقداری واکس تیوبی مخصوص را روی خراشیدگی‌ها بزنید و سپس خاکستر گرم سیگار را روی آن بریزید و آن را فشرده کنید و بگذارید کمی بماند. سپس دوباره روی آن را واکس بزنید تا به سطحی صاف و هموار برسید.

چسب‌های پودری به کمک‌تان می‌آیند

www.takfars.ir

مقداری چسب پودری را با آب مخلوط کنید و به آرامی روی سطح مورد نظرتان بکشید. دقت کنید که تمام خراشیدگی‌ها را پر کند.

از پاستل‌ها غافل نشوید

سازندگان مبلمان چوبی از پاستل‌های مخصوص چوب برای ایجاد رنگ، سایه و نقش روی چوب استفاده می‌کنند؛ پس چرا ما وقتی پاستل‌های رنگی در دسترس‌مان است، باید هزینه اضافی برای تعمیر این‌گونه وسایل بپردازیم؟ یک پاستل با رنگ متناسب و نزدیک به رنگ مبلمان یا وسیله چوبی‌تان انتخاب کنید و به آرامی و دقت آن را در محل خراشیده بکشید و بعد به وسیله دستمالی نرم آن را جلا دهید. فقط در انجام این کار افراط نکنید زیرا ممکن است خراش روی چوب نمایان شود.

به توانایی خمیردندان‌ها اعتماد کنید

استفاده از خمیردندان نیز راهکار دیگری است که اگر هیچ‌کدام از موارد بالا در دسترس شما نبود، می‌توانید حسابی روی توانایی‌شان حساب کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر